Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tanken

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
1250
Amerika-expert

Re: Tanken

Bericht door 1250 »

schellie schreef:Wat voor soort mensen zijn dat dan die met een RV op vakantie gaan 1250???????
Harry schreef:Wel goed lezen Schellie, 1250 bedoelt dat het programma van Safeway met veel boodschappen halen en dan korting krijgen met tanken prima is voor mensen die (net zoals 1250 dit jaar) met een RV op vakantie gaan, hij heeft het nergens over een `soort` mensen. :wink:
Dank voor de verheldering Harry.
Ik heb dit jaar +/- 500 Gallon getankt met de RV, 10 cent per liter eraf is dus $50 eraf... dan heb je bijna een gratis tank...
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

daniel.benjamins schreef:Wat me trouwens wel is opgevallen; wanneer ik met mijn creditcard wilde tanken, vroeg de pomp om een postcode welke gelinkt is met je creditcard. Hier op het forum had ik gelezen dat je elke willekeurige 5-cijferige code kon intoetsen, maar tot nu toe accepteerde de pomp dat bij mij niet.
peet schreef:Er zijn inderdaad pompen die werken met een programma waarbij je de zip code moet intoetsen. Een willekeurig getal lukt niet. Het moet de zipcode zijn die gelinkt is aan je credit/debit card. Je kunt bij dergelijke pompen gewoon naar binnen gaan en dan kun je pre paid betalen. Binnen hoeft deze code dan meestal niet.
Toch heb ik afgelopen zomer weer steeds mijn NL-postcode met een nul ervoor of erachter kunnen gebruiken of een willekeurige zipcode in Amerika, 90210 is mijn favoriet, en makkelijk te onthouden. :D

Het zijn echter vaak bepaalde merken waarbij het niet werkt, meende dat Chevron bijv. problemen gaf.

Vraag me dan ook af of die 'zipcode-check' niet meer een commercieel iets is (zien waar je klanten vandaan komen) dan een veiligheidscheck.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
eva
Amerikafan

Bericht door eva »

Het is inderdaad even proberen en soms lukt het inderdaad niet, maar vaak nemen wij onze eigen postcode met een nul ervoor, of de zipcode van familie. Chevron lukt niet altijd.
gr. Eva
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Coyote schreef: Vraag me dan ook af of die 'zipcode-check' niet meer een commercieel iets is (zien waar je klanten vandaan komen) dan een veiligheidscheck.
Dat is het over het algemeen ook. In heel veel winkels wordt op een zip-code gevraagd wanneer je een aankoop doet. Vaak ook een telefoonnummer.. Ik zeg meestal gewoon, 'no thanks'.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Er wonen ook veel nederlanders in de zipcode 90210
schellie
Amerikafan

Bericht door schellie »

Ik zou graag nog even terug komen op de reacties van 1250 en Harry naar aanleiding op de reactie van 1250: Ik citeer; Typisch voor mensen die met een RV op vakantie gaan. Ik kan nog heel goed lezen. Het woord typisch staat o.a voor Vreemd, Raar, Afwijkend, Gek, Vreemdsoortig e.d. Ook wil ik U aan de uitspraak van 1250 herinneren op een citaat van 5 sept. 2009 j.l. van Dento, waarin hij schrijft: Ik werd laatst op de I 70 ingehaald door een El Monte Camper met 75 mph, waarop 1250 reageerd met :Typisch El Monte bestuurders. Dus een ander mens als diegenen die met een camper rijden van een andere verhuurder. En Ja, ik voel me dan aangesproken!!!
Groet Schellie.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

schellie schreef:Ik zou graag nog even terug komen op de reacties van 1250 en Harry naar aanleiding op de reactie van 1250: Ik citeer; Typisch voor mensen die met een RV op vakantie gaan. Ik kan nog heel goed lezen. Het woord typisch staat o.a voor Vreemd, Raar, Afwijkend, Gek, Vreemdsoortig e.d. Ook wil ik U aan de uitspraak van 1250 herinneren op een citaat van 5 sept. 2009 j.l. van Dento, waarin hij schrijft: Ik werd laatst op de I 70 ingehaald door een El Monte Camper met 75 mph, waarop 1250 reageerd met :Typisch El Monte bestuurders. Dus een ander mens als diegenen die met een camper rijden van een andere verhuurder. En Ja, ik voel me dan aangesproken!!!
Groet Schellie.
Beste Schellie,

Ik zelf ben al 2 X met een RV op vakantie geweest, ik heb net mijn 3e X geboekt, ik heb dus zelf absoluut niks tegen RV'ers.
Ik heb 'typisch' in dit bericht erbij gezet omdat er op dit forum veel Nederlanders zijn die met een camper rond trekken, vaak weten zij niet van dit soort acties wat wel veel voordeel op kan leveren.

El Monte campers - Dento heeft tot een paar maanden geleden bij Road Bear RV Denver gewerkt, ik heb toen daarover een grapje gemaakt, in mijn herinnering heb ik er toen wel een Laughing emoticon achter geplakt om te laten zien dat dit een grapje was.

Ik wil hier u absoluut niet mee veroordelen, zoals ik al eerder aangaf ik heb niks tegen mensen die met een RV rijden (ben er zelf ook één naar volle tevredenheid!) en ook niks tegen El-Monte huurders maar dit was alleen een grapje richting Dento/Dennis.

Ik hoop dat ik hierbij mijn berichten op het forum voor u heb kunnen rechtzetten.

Groet,

Menno
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer