schellie schreef:Ik zou graag nog even terug komen op de reacties van 1250 en Harry naar aanleiding op de reactie van 1250: Ik citeer; Typisch voor mensen die met een RV op vakantie gaan. Ik kan nog heel goed lezen. Het woord typisch staat o.a voor Vreemd, Raar, Afwijkend, Gek, Vreemdsoortig e.d. Ook wil ik U aan de uitspraak van 1250 herinneren op een citaat van 5 sept. 2009 j.l. van Dento, waarin hij schrijft: Ik werd laatst op de I 70 ingehaald door een El Monte Camper met 75 mph, waarop 1250 reageerd met :Typisch El Monte bestuurders. Dus een ander mens als diegenen die met een camper rijden van een andere verhuurder. En Ja, ik voel me dan aangesproken!!!
Groet Schellie.
Beste Schellie,
Ik zelf ben al 2 X met een RV op vakantie geweest, ik heb net mijn 3e X geboekt, ik heb dus zelf absoluut niks tegen RV'ers.
Ik heb 'typisch' in dit bericht erbij gezet omdat er op dit forum veel Nederlanders zijn die met een camper rond trekken, vaak weten zij niet van dit soort acties wat wel veel voordeel op kan leveren.
El Monte campers - Dento heeft tot een paar maanden geleden bij Road Bear RV Denver gewerkt, ik heb toen daarover een grapje gemaakt, in mijn herinnering heb ik er toen wel een Laughing emoticon achter geplakt om te laten zien dat dit een grapje was.
Ik wil hier u absoluut niet mee veroordelen, zoals ik al eerder aangaf ik heb niks tegen mensen die met een RV rijden (ben er zelf ook één naar volle tevredenheid!) en ook niks tegen El-Monte huurders maar dit was alleen een grapje richting Dento/Dennis.
Ik hoop dat ik hierbij mijn berichten op het forum voor u heb kunnen rechtzetten.
Groet,
Menno
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.