Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alamo betalen, wat moet ik nou doen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
looydesign
Amerikafan
Contacteer:

Alamo betalen, wat moet ik nou doen?

Bericht door looydesign »

Beste forumleden, ik kreeg pas een brief van Alamo, die ik ook eerder had gehad alleen m helemaal vergeten was. Maar goed ik hoop dat iemand van jullie weet hoe ik dit moet regelen.

Dear Alamo customer,
Previously, we sent a remittance letter informing you of a violation notice for a vehicle rented to you by alamo. As part of that correspondence, we asked for payment of the Administrative Fee within 30 days. To date we have not received payment. Please return payment to the address noted below as soon as possible.

Violation information:
Issuing agency: Fastrak
Citation number: ..........
Citation issue date/time: .........
Plate number: ..........
Plate state: ..........
Violation code desc: Fastrak toll violation
Admin Fee Due: $ 10

Is nu de bedoeling dat ik die 10 dollar in een envelopje doe en opstuur naar het adres wat er op de brief staat of wat? Weet iemand dit toevallig? Anders zou ik weer naar de bank moeten voor 10 dollar, wachten en wachten tot t eindelijk binnen is, aangezien t vorige keer ook even duurde voor ik mijn dollars had.

Ik hoor het graag zodra iemand het weet. Bedankt alvast!
http://usa2009.looydesign.nl <- verslag vanaf 27 juni 2009
1250
Amerika-expert

Re: Wat moet ik nou doen?

Bericht door 1250 »

Ik denk dat er niks anders opzit dan Alamo het geld geven.
Ik vraag me wel af hoe je het Alamo moet geven want dat staat nergens...
Misschien is het makkelijker om je creditcard te geven...
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Credit card nummer per post opsturen is wel het domste wat je kunt doen.
Contant geld opsturen staat bij trouwens ook niet echt hoog op de lijst van slimme dingen om te doen :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
looydesign
Amerikafan
Contacteer:

Hmm.. mn creditcard geven kunnen ze wel vergeten. Dan ga ik t volgend jaar wel weer even brengen :D. Maar ja als er niks anders op zit wordt het toch 10 dollar opsturen in een envelop met een brief erbij.. voor zover mijn engels dat aankan.. en dan even vragen om n bevestiging ofzo?
marjonrolink
Amerika-ontdekker

Bericht door marjonrolink »

Staat er geen IBAN en BIC nummer vermeld op de brief? Deze gegevens heb je nodig om een internationale bankoverboeking te doen. Anders vragen om hun bankgegevens.
Afbeelding
looydesign
Amerikafan
Contacteer:

Nope, er staat Please feel free to contact the undersigned should you have any questions regarding this transaction.
Cordially, Citation department

Citation department
PO box 22233
Tulsa, oklahoma 74121

Dus het zou een optie kunnen zij om even te bellen, maar zo vloeiend is mijn engels niet. Al heb ik t vd zomer wel kunnen redden ;)
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Njit schreef:Credit card nummer per post opsturen is wel het domste wat je kunt doen.
Contant geld opsturen staat bij trouwens ook niet echt hoog op de lijst van slimme dingen om te doen :)
Je kunt je credit card nummer best opsturen hoor, dat is geen probleem.
Hebben ze geen email?
Gewoon een mailtje sturen dat je graag wilt betalen maar niet weet hoe.
Contant geld sturen is het domste wat je kan doen.
Vraag of ze paypal hebben. Kan je het via paypal sturen. Dat kun je zelf zo opzetten on line. Heel eenvoudig. Mijn hele business runt via paypal. Op deze manier heb je ook een record dat je betaald hebt.

Succes
Bramster
Amerika-expert

Re: Alamo betalen, wat moet ik nou doen?

Bericht door Bramster »

Kan je ze niet gewoon opbellen en je creditcard nummer geven ?

Daar ze waarschijnlijk je cc nummer al lang hebben zou je ze ook kunnen vertellen het daar gewoon van af te halen.
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

marjonrolink schreef:Staat er geen IBAN en BIC nummer vermeld op de brief? Deze gegevens heb je nodig om een internationale bankoverboeking te doen. Anders vragen om hun bankgegevens.
[Offtopic]
Ik wou gewoon ff melden dat IBAN/BIC een Europees systeem is (+ een paar buurlanden).
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Amerikaanse banken hebben wel allemaal een BIC of Swiftcode. Maar lang niet iedereen in de bank weet die. Even doorvragen dus. Die Swiftcode is nodig om geld over te boeken vanuit andere landen. Maar reken erop dat je aan jouw kant een 15 euro moet betalen voor een overboeking. En dat de bank in de VS nog eens tussen de $10 en $20 rekent. Dure zaak dus.

Misschien een internationale postwissel, als die nog bestaan?
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Vulpecula
Amerikafan
Partner van: MamaEva
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Vulpecula »

Wij hebben in 2007 ook een violation gehad omdat we 20 dollarcent te kort kwam om de tol te betalen voor de Bay Bridge in SF. Deze wil ik in eerste instantie direct betalen maar dat ging niet. Ik moest maar wachten totdat Alamo contact zouden omzoeken om het verschuldigde bedrag te innen. Ongeveer 3 weken na onze vakantie kwam er een brief binnen van Alamo met de mededeling dat er een violation op de gehuurd auto binnen was gekomen. De violation was 25 dollar en daar kwamen nog eens 25 dollar bij aan administatiekosten. Deze werden automatisch van mijn credit card afgeschreven.

Ik neem aan dat je de auto ook gehuurd hebt met een credit card, kun je niet een brief sturen met de melding dat ze het van je credit card mogen afschrijven?
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville
Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
betti
Amerika-ontdekker

Bericht door betti »

Heb je je auto zelf gehuurd bij Alamo of heb je gebruik gemaakt van een reisorganisatie?
Als dat het geval is zou je je reisorganisatie niet kunnen vragen hoe hier mee om te gaan?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer