Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

frietkraam in Manhattan

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
astoria
Amerika-ontdekker

Re: frietkraam in Manhattan

Bericht door astoria »

Bennogr schreef:Er heeft jarenlang een frietkot gestaan op 2nd Avenue, in de East Village, als ik me goed herinner zo ongeveer bij de 7e straat. Weet niet of het er nog is. Maar zelfs als het weg is, het heeft zeker een aantal jaren bestaan.
Jazeker, die bestaat nog! Pommes Frites op 2nd Ave tussen 7 en 8 Sts (St Marks Pl). Verder had je ooit nog B Frites bij Times Square in de buurt, en Le Frite Kot op W4, maar beide laatste bestaan niet meer.
Gwyneth
Amerika-ontdekker

Bericht door Gwyneth »

Ja maar die patat van pommes frites is niet te vergelijken met de nederlandse frietjes, ookal hebben ze dan een uitgebreid sausen menu het smaakt gewoon niet hetzelfde als bij de locale snackbar....sorry... Je bent dus van harte welkom!!
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

Dit is misschien wel een leuke site om te vermelden:

http://www.belgianfries.com
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

He verdorrie, had die link een paar maanden eerder geplaatst! Heb al m'n hele zwangerschap vreselijke trek in echte friet!

Salt Lake is nog wel te doen denk ik, uurtje rijden is toch niet te ver voor echte Belgische friet :dance:
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik moet zeggen dat ik de patat in amerika vaak veel lekkerder vind dan die hier :D
Ze bakken ze altijd zo heerlijk droog krokant, daar kan menig snackbar in NEderland nog een puntje aan zuigen ....vaak kleffe friet.

Ik heb zelf ook wel eens bedacht om kroketten en kaassouflees te gaan verkopen in New York,. maar ja.....werkvergunning he?
En ik vraag me af of ik t niet spuugzat zou zijn na een jaar
Hier zou ik ook geen snackbar willen beginnen, dus waarom daar dan wel?
rijocaer
Amerikakenner

Bericht door rijocaer »

ik heb volgende maand de NL dames uit mijn omgeving hier voor een avond, sinterklaas. Geloof dat ik zelf maar wat kroketjes ga maken, heb er na al deze mails zin in.
rijocaer
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer