Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kaartjes kroon vrijheidsbeeld

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
bougie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Kaartjes kroon vrijheidsbeeld

Bericht door bougie »

Hello,

De kaartenverkoop gaat precies wel heel erg snel!
Ik wou juist kaarten boeken voor 21 september = uitverkocht!
Dan maar 22 september (laatste kans), alleen nog beschikbaar: 8 am en 2 pm.
Maar hoe is dat mogelijk als de eerste boot pas vertrekt om 8.30 am?
Kan er me iemand vertellen hoelaat ik dan bij de boot zou moeten zijn als we voor de 8 am tour gaan?

Het is wel vroeg maar zeker niet slecht, dan kunnen we de ochtendsfeer van de city eens opsnuiven! :)
Alleen zou ik nog willen weten hoelang het zou duren om met de metro van ons hotel (Club Quarters in 45th street bij Times square) naar battery park te gaan? Is het dan al spitsuur?

Alvast bedankt!

Greetings,
Bougie
danny1969
Amerika-ontdekker

Bericht door danny1969 »

Hallo,

wij hebben 2 kaartjes als omschreven "adult res + crown + audio" voor maandag, 20 juli.
We kunnen maar niet vinden om wat uur we hebben gereserveerd ( vorige maand). Het staat er niet op.
We hebben juist ons web-order nummer en onze order kunnen afdrukken. Geen sprake van tijd...
Weet iemand meer daarover?
2007 Florida, 2008 California, 2009 New York, 2010 Texas, 2013 Hawaii ...
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik heb ook nog 'ns op onze reservering gekeken en dat staat er inderdaad niet op. Vreemd. Ik kan me iig nog wel herinneren dat wij die van 9 uur geboekt hebben. Je zou misschien een mailtje kunnen sturen. Je krijgt dan binnen een paar dagen antwoord, want zo heb ik onze eerdere reservering zonder kroon kunnen annuleren.

Elly
danny1969
Amerika-ontdekker

Bericht door danny1969 »

Doen we, en we houden jullie op de hoogte :wink:
2007 Florida, 2008 California, 2009 New York, 2010 Texas, 2013 Hawaii ...
replay35
Amerikafan

Bericht door replay35 »

michelly schreef:Ik heb ook nog 'ns op onze reservering gekeken en dat staat er inderdaad niet op. Vreemd. Ik kan me iig nog wel herinneren dat wij die van 9 uur geboekt hebben. Je zou misschien een mailtje kunnen sturen. Je krijgt dan binnen een paar dagen antwoord, want zo heb ik onze eerdere reservering zonder kroon kunnen annuleren.

Elly

Nou, wij hadden 2 kaartjes besteld..

En tot nu toe.. 2-3 weken later nog geen bevestegingsmail..

Ik heb ze gemaild en nog niks terug na 2-3 weken...
Afbeelding
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Wij zijn inmiddels naar de kroon geweest, althans mijn man en kinderen, ik heb opgegeven :oops:, niet vanwege het aantal treden dat was goed te doen, maar omdat ik het zo benauwend vond, kreeg opeens een angstig "stel dat er wat gebeurt"gevoel. Heb het normaal ook al niet zo op kleine ruimtes, waar je geen kant op kunt. Jammer maar "gelukkig hebben we de foto's nog' :D

zie verslag:
http://diazmadrid2009.blogspot.com/2009/06/10-jul.html
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Als je een ticket reserveert zonder krooon, is er dan nog een mogelijkheid om ter plaatse alsnog naar de kroon te kunnen of kun je dat gewoon vergeten ?
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

sanook schreef:Als je een ticket reserveert zonder krooon, is er dan nog een mogelijkheid om ter plaatse alsnog naar de kroon te kunnen of kun je dat gewoon vergeten ?
Dat kun je vergeten.
Arie
Amerika-ontdekker

Bericht door Arie »

Wij zijn zojuist terug gekomen van de kroon, nouja we zitten al weer in Nederland.
Email confirmatienummer meenemen naar Batterypark, neem het loket met pre-paid.
De boot op naar Liberty-Island en als je de boot afgaat, het gebouw aan je linkerhand inlopen, met je paspoort(en).
Hier krijg je namelijk van een Ranger een polsbandje.

Natuurlijk wisten wij dat niet en hebben wat tijd verloren.
Maar met dat polsbandje kom je in een andere rij, de kortere rij.
Binnen hebben we ook wat tijd verloren en 9.58 uur was de 10 uur boeking net vol, dus plande zij ons in om 11.00 uur, mooi het museum bekeken.
Inderdaad bij de boeking van 10 uur waren mensen die kaartjes hadden van 8.00 uur, terwijl de eerste boot pas om 8.30 uur vertrekt.
HammyABQ
Amerika-ontdekker

Bericht door HammyABQ »

Wij hebben een NewYork Pass en willen ook het vrijheidsbeeld bezoeken. Als we alleen met de ferry naar het vrijheidsbeeld gaan en verder het beeld niet in, moeten we dan ook op Battery park eerst kaarten halen?
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Arlette »

Die vraag stel ik me nu ook.
En weet iemand van jullie wanneer we dan het best het vrijheidsbeeld bezoeken? We hebben het nu in onze planning zitten op zaterdag.
We komen in NY aan op donderdag, vrijdag willen we dan het ESB en 5 th Avenue , Rockefeller, ... doen, zaterdag dus het vrijheidsbeeld, Ground Zero en Brooklyn Bridge ..., zondag Central Park en de night cruise, maandag Union Square, ... , Chelsea, High Line, ... en dan dinsdagavond terug op het vliegtuig (nu ja dit zal ik niet willen maar het moet :banghead: ).
Kwestie van te weten hoe ik onze 3 dagen New York Pass moet inplannen :lol: misschien dat het weekend drukker is of net niet ???
Vulpecula
Amerikafan
Partner van: MamaEva
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Vulpecula »

Wij zijn 14 september (maandag) naar het vrijheidsbeeld geweest. En moet zeggen dat die boot stampvol zat. We zijn toen tot half 6 daar gebleven om dan de boot terug te nemen naar Manhattan. Dan is het heel rustig op de boot. De boot van 5 uur is de laatste die vanuit het vrijheidsbeeld naar Ellis Island gaat. Dus dat mis je dan wel.
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville
Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
HammyABQ
Amerika-ontdekker

Bericht door HammyABQ »

Arlette schreef:Die vraag stel ik me nu ook.
En weet iemand van jullie wanneer we dan het best het vrijheidsbeeld bezoeken? We hebben het nu in onze planning zitten op zaterdag.
We komen in NY aan op donderdag, vrijdag willen we dan het ESB en 5 th Avenue , Rockefeller, ... doen, zaterdag dus het vrijheidsbeeld, Ground Zero en Brooklyn Bridge ..., zondag Central Park en de night cruise, maandag Union Square, ... , Chelsea, High Line, ... en dan dinsdagavond terug op het vliegtuig (nu ja dit zal ik niet willen maar het moet :banghead: ).
Kwestie van te weten hoe ik onze 3 dagen New York Pass moet inplannen :lol: misschien dat het weekend drukker is of net niet ???
Wij zijn net terug en weet dus uit ervaring dat je in Battery Park naar het boekhandeltje moet en daar krijg je de kaartjes, als je vroeg bent kun je het beeld nog in (moet je wel voor 8uur voor de deur liggen denk ik) maar we waren wat later en vonden het genoeg om Lady Liberty van de buitenkant te bekijken.
NY in 3 dagen was heftig maar we hebben de pas er wel uitgehaald, gewoon 's ochtends het weer kijken en dan beslissen wat je doet. We hebben van te voren ook geprobeerd te plannen maar het weer gooit dan vaak roet in het eten. We zaten vlak bij Times Square dus lekker centraal.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

hebben jullie een audio tour erbij genomen, en is dit nodig of kan het ook zonder? maw is het de 8 $ extra "waard"?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Wij hadden de audiotour erbij geboekt, maar bij het vrijheidsbeeld hebben we 'm helemaal niet gebruikt, omdat we al genoeg tijd kwijt waren met het bezoeken van de kroon.

Op Ellis Island hebben we 'm wel gehaald en daar vond ik het zeer zeker de moeite waard, in ongeveer 45 min. hoor je alle basics en je kunt, als je iets interessant vindt, nog extra informatie beluisteren.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Als je tickets voor de kroon boekt, en je kiest bijv. 9:00...betekent dat dan dat je om 9:00 bij de kroon moet zijn of om 9:00 op de boot moet zitten of ...hoe zit het??
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ze kijken niet echt naar de tijd, dus volgens mij maakt het niet zoveel uit.

Wij waren ruim op tijd bij de boot, maar door de grondige controles kwamen we pas rond kwart voor elf bij de kroon, hoewel we kaartjes hadden voor 10.00 uur. Het staat zelfs niet eens op de kaartjes.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Wij hadden precies dezelfde ervaring als Marjol, er werd bij ons ook niet op de tijd gelet.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

dus met andere woorden je moet gewoon kaartje bestellen voor een bepaalde datum,maar de tijd wanneer je gaat maakt niet uit? is wel vreemd als ik dan kaartjes voor de middag kan krijgen en niet meer voor de ochtend en ik zou toch 's ochtends gaan dan kan ik toch de tocht naar de kroon doen?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Volgens mij kan dat gewoon ja!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer