Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voor 199€ van Brussel naar New York en terug

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
gulliver
Amerikafan

Re: Voor 199€ van Brussel naar New York en terug

Bericht door gulliver »

Matrox schreef:Ik zit nog op http://www.expedia.fr. Heb ik dus weer iets niet gelezen blijkbaar. :oops:

Op Continental kom ik ook op € 163,-. Nou gaat het toch wel kriebelen hoor.

Maar dit is dus geen gat in het systeem maar gewoon het tarief op die data. Geen truc dus.

Da's toch een stukje geruststellender. We weten immers allemaal nog wat er gebeurde met die mensen die meenden door een gat in het systeem een grote flatscreen voor een prikkie gekocht te hebben. Die konden er ook naar fluiten.
een beetje truc is het wel, omdat het normale tarief BRU - NY - BRU of DUS - NY - DUS stukken hoger ligt. Maar je boekt op de site zelf en ik heb een een uurtje na mijn boeking mijn eTicket-nummer gekregen en kan mijn boeking ook op continental.com inzien. Dus het lijkt me allemaal goed te gaan!
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Ik bedoel geen truc in de orde van toeslagen van de ene vlucht die door een fout die van een andere overschrijven.

Het gaat hier bovendien over een gelimiteerd aantal tickets die voor die prijs beschikbaar zijn. Denk eerder dat het een lokkertje is.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Ik ben ook aan het kijken voor deze prijs, maar zijn er bepaalde dagen die je moet gebruiken om deze prijs uit het systeem te krijgen.

Ik zou graag gaan in de periode van 30 april -14 mei (niet de gehele periode maar ergens hiertussen in), 5 dagen zou voldoende moeten zijn, maar ik krijg prijzen van rond de € 400,00 a € 500,00
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

myste87 schreef:Ik ben ook aan het kijken voor deze prijs, maar zijn er bepaalde dagen die je moet gebruiken om deze prijs uit het systeem te krijgen.

Ik zou graag gaan in de periode van 30 april -14 mei (niet de gehele periode maar ergens hiertussen in), 5 dagen zou voldoende moeten zijn, maar ik krijg prijzen van rond de € 400,00 a € 500,00
Zover ik tot nu toe kon herkennen, gaat het maar tot eind maart. Daarna zijn de tarieven hoger...

Overigens, als iemand naar L.A. wil of zo, daar heb ik tarieven rond 310€ gevonden, dat maakt ook een betaalbare indruk!
Matrox
Amerikakenner

Bericht door Matrox »

Op wat meer courante data kom ik ook niet aan € 163,-. Dat lukt me alleen voor januari en februari. We zijn trouwens niet als enige aan het kijken, want mijn voorkeursdata rond mijn verjaardag kreeg ik een halfuur geleden nog wel voor die prijs, maar nu zit het al een stukje hoger.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

denk aan de cookies verwijderen !!!!
ik boekte in maart aan 163 euro !
inderdaad ook eerst voor de meivakantie 30 april tm 8 mei gekeken maar dat was niet te doen.ook niet met de carnaval dan was de terugvlucht met overstappen.Wel een leuke prijs van 180 euro.En met de pasen was het ook niet aanlokkelijk.
gewoon nu zonder kinderen sinds 15 jaar met z'n tweetjes op vakantie :dance:
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Matrox
Amerikakenner

Bericht door Matrox »

Cookies hebben hier geen invloed op (tenzij je vergeet je reisdata aan te passen). Rekengegevens worden niet uit cookies gehaald maar rechtstreeks uit het scherm geplukt. Alles wordt verder server-side berekend.
Wat wel uitmaakt is niet de back en forward knoppen van de browser gebruiken maar de navigatieknoppen van de site zelf. Gebruik je de navigatie van de browser dan worden achter de schermen niet altijd de juiste funkties gestart.
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

Grappig: nadat ik mijn vlucht geboekt had (voor 178€ met overstappen in Frankfurt), was meteen na het boeken nog 1 ticket voor die prijs beschikbaar. Nu, 2 dagen later zijn er weer 3 tickets te verkrijgen!
Misschien kan het zich dus lonen, later nog eens na te kijken, als je favoriete datum net is uitverkocht!
Matrox
Amerikakenner

Bericht door Matrox »

Oh? Vreemd toch? Wist niet dat je zomaar kon cancelen. Maar goede tip. Ga het nog even in de gaten houden. Wil best voor eein prikkie naar NY voor 'speciale gelegenheid'. Maar omdat het nu goedkoop is vind ik geen reden genoeg. Uiteindelijk komen er nog tig kosten bij.
nikky_vv
Amerikafan

Bericht door nikky_vv »

YES YES YES!!! ik heb gisterenavond ook geboekt! Bedankt voor deze tip. Ik ga in februari met mijn moeder 5 dagen naar NY en door deze uitstekende deal konden we wat meer geld aan een hotel besteden.. We zitten nu 6 nachten in het Crowne Plaza TImes Square (een queen double bed suite) voor overigens ook 'maar' 840 euro in totaal. New York, here I come (again.....)!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004

http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

mooi !
mag ik vragen waar je het hotel geboekt hebt?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
nikky_vv
Amerikafan

Bericht door nikky_vv »

Ha karin,

Ik heb na lang zoeken een aanbieding gevonden op booking.com. Op expedia was ie een stuk duurder en op de eigen website was het ook nog een paar honderd dollar duurder.

groet Nikky
-------------------------------------------------------------------------------------------
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004

http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

Düsseldorf - New York - Düsseldorf 203€

Op http://www.expedia.nl kun je nu, als je een 3e vlucht met Air Berlin toevoegt, voor 203€ naar New York vanaf Düsseldorf. Daarvoor moet je dan "alleen vlucht" aanklikken, en bij de verdere opties dan op meerdere bestemmingen.
Voorbeeld:
13-1-2010 DUS-EWR
20-1-2010 EWR-DUS
1-4-2010 DUS-CPH (CPH = Kopenhagen)
vlucht € 203,92
10:40 Vertrek Düsseldorf (DUS)
Aankomst Newark (EWR) 16:20 wo 13-jan
Duur: 11 uur 40 min.
Continental Continental Continental 5451 verzorgd door Lufthansa5451 / Continental 5002 verzorgd door Lufthansa5002
Overstappen in Frankfurt am Main (Frankfurt)

16:45 Vertrek Newark (EWR)
Aankomst Düsseldorf (DUS) 06:05 tip+1 dag wo 20-jan
Duur: 7 uur 20 min.
Continental Continental Continental 5001 verzorgd door Lufthansa5001
Rechtstreekse / non stop-vlucht

06:30 Vertrek Düsseldorf (DUS)
Aankomst Kopenhagen (CPH) 07:55 do 1-apr
Duur: 1 uur 25 min.
airberlin airberlin 8216
Rechtstreekse / non stop-vlucht
Deze vlucht kiezen
meghaly
Amerika-ontdekker

Bericht door meghaly »

ik ben redelijk nieuw hier en ben ook aan het kijken voor tickets naar NY het liefst een het begin van de voorjaarsvakantie, ivm school maar t lukt me niet op de site van Continental de goedkope tickets te krijgen.
Welke 3e vlucht moet ik toevoegen om de goedkope tarieven te krijgen?
Afbeelding
cloggie68
Amerikafan

Bericht door cloggie68 »

Ik weet natuurlijk niet wanneer jouw vakantie is maar wij hebben heenreis op 19 feb (vanaf A'dam) en terug op 23 feb (terug op Dusseldorf), die geeft nog steeds een prijs van 226 euro pp op www.continental.com. Wel via 'multiple destinations' zoeken (je hoeft dan geen 3e vlucht toe te voegen). Succes.
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

meghaly schreef:ik ben redelijk nieuw hier en ben ook aan het kijken voor tickets naar NY het liefst een het begin van de voorjaarsvakantie, ivm school maar t lukt me niet op de site van Continental de goedkope tickets te krijgen.
Welke 3e vlucht moet ik toevoegen om de goedkope tarieven te krijgen?
Er zijn eigenlijk 2 manieren, om aan goedkope tickets te komen:
1. Continental.com: hier moet je plaats van vertrek in een ander land liggen dann de plaats van terugkomst, dus bijv. AMS-NYC en NYC-BRU of BRU-NYC en NYC-DUS enz. Kan wat zoekwerk zijn, voor de goedkoopste tarieven...
2. expedia.nl (of expedia.de, expedia.fr etc.): hier vlieg je de route, die je uitzoekt (goedkoopste tarieven die ik kon vinden vanaf Düsseldorf of Frankfurt) en voegt een 3e vlucht toe, die met je oorspronkelijke reisplan niets te maken heeft. Goedkope 3e vlucht is bijv. DUS-CPH op 1-4-2010. Als je die toevoegt, is het totale tarief lager dan alles van Düsseldorf naar New York en terug. Het handige van die vlucht vanaf Düsseldorf is, dat je misschien een goedkope 3e vlucht vindt, die je ook echt kunt gebruiken i.p.v. een binnenlandse vlucht binnen de VS (zoals met de oorspronkelijke planning op de 1e pagina van dit topic werd begonnen)
sep
Amerikakenner

Bericht door sep »

Supertip! Ik had het bijna rond, nog even aan het dubben en wat denk je....een melding dat de prijs per ticket 50 euro duurder was geworden.....terwijl ik het scherm nog open had staan!
Morgen nog maar eens proberen.....
Imke
Amerika-ontdekker

Bericht door Imke »

Tja ik zou ook graag voor dat geld naar New York willen.
Als ik via Expedia kijk en klik op die vlucht zelf samenstellen dan zie ik slechts 5 vluchten om te kiezen, maar geen Continental :?

Ow, nu heb ik via Continental.com en zonder die extra vlucht een ticket voor 212 euro!
Afbeelding
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

Imke schreef:Ow, nu heb ik via Continental.com en zonder die extra vlucht een ticket voor 212 euro!
Dat klinkt toch goed ! :doublethumb:
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

Nog eens op http://www.expedia.de gekeken, van Düsseldorf naar New York en terug naar Düsseldorf nu voor 173€ mogelijk. Voorbeelddata:
Heen: DUS-NYC 13-1-2010
Terug: NYC-DUS 20-1-2010
extra vlucht: DUS-CPH 1-4-2010

Flug €173,24
12:10 Abflug Düsseldorf (DUS)
Ankunft Newark (EWR) 14:55 Mi 13.Jan
Dauer: 8Std. 45Min.
Continental Continental Continental 5000 betrieben von DLH LUFTHANSA5000
Direkt/Non-Stopp Flug

16:45 Abflug Newark (EWR)
Ankunft Düsseldorf (DUS) 06:05 tip+1 Tag Mi 20.Jan
Dauer: 7Std. 20Min.