Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Florida in de kerstvakantie
Florida in de kerstvakantie
Hallo allemaal,
Wij denken er over om op 21 december een week naar florida te gaan, aanvlieghaven Tampa.
* Wie kan me meer vertellen over Tampa?
* Wat is het weer in december?
* Hoe moet ik me kerst in florida voorstellen, ook met drukte hotels e.d.?
Alvast bedankt!
Wij denken er over om op 21 december een week naar florida te gaan, aanvlieghaven Tampa.
* Wie kan me meer vertellen over Tampa?
* Wat is het weer in december?
* Hoe moet ik me kerst in florida voorstellen, ook met drukte hotels e.d.?
Alvast bedankt!
Re: Florida in de kerstvakantie
chantalhs schreef: * Wie kan me meer vertellen over Tampa?
Wat wil je precies weten, iets over de stad of het vliegveld? Het vliegveld is klein, maar mooi en overzichtelijk. De stad zelf ben i niet echt in geweest.
chantalhs schreef:* Wat is het weer in december?
Heerlijk zacht; toen ik er 2 jaar geleden was in begin december was het 24-30 graden celsius! Maar begreep dat het toen wel warm voor de tijd van het jaar was.
Kerst in Florida vond ik erg bijzonder, omdat het zo warm was.chantalhs schreef:* Hoe moet ik me kerst in florida voorstellen, ook met drukte hotels e.d.?
Maar vond het vooral ook erg gezellig, met alle kerstversieringen (veel buitenversieringen: op straat, op het gras etc. en veel beschilderde winkelruiten)
Re: Florida in de kerstvakantie
Als klap op de vuurpijl zag ik een brievenbus van de kerstman in het gras staan. Daar kon je brieven in doen. Uiteraard gedaan (2 stuks).
En een paar weken na terugkomst hadden we zowaar 2 brieven van de kerstman in de brievenbus uit Florida in onze brievenbus!

En een paar weken na terugkomst hadden we zowaar 2 brieven van de kerstman in de brievenbus uit Florida in onze brievenbus!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 1335 Weergaves
-
Laatste bericht door Amarens
-
- 2 Reacties