In 2011 gaan we weer naar Amerika/Canada en halen een camper op in Canada waar we tot nu toe de betere verhuurbedrijven zijn tegen gekomen. Maar daar heb je volgens mij niet zoveel aan

succes met kiezen
vrolijke groetjes,
Dat is een van onze slechte ervaringen met de RB Dutchman.... veel te smalle en te korte bedden.Joycee schreef:Zag alleen dat bij RB in deze campers nu ook een bed zit van 140cm ipv 152cm dus zullen ons voor 2011 ok opnieuw gaan beraden op welke camper we gaan huren.
Dus tips over campers met brede bedden zijn welkom maar we willen ook weer niet in een enorme camper gaan rondrijden met z'n tweetjes. Misschien max 27 ft.
Dat ligt denk ik aan de maat van de camper. Bij de 26 - 28 ft camper is de lengte van het bed 203cm en bij de grotere classes 190cm.Wij hebben niet het idee dat de bedden bij El-Monte korter zijn dan bij Road Bear,schijnt wel zo te zijn, ook bij Road Bear staken mijn voeten buiten het bed.
Dat lukte dus niet bij ons want het matras zat tussen het keukenblok in.Annie schreef: Dit jaar ontdekten we als je het matras ietsje (10cm) naar onderen schuift, heb je een langer bed.![]()
Bij het hoofdeind heb je er geen last van , want daar ligt je kussen en zo hoog ligt je meestal niet met ons hoofd.
De breedte maakt me niet zo uit thuis heebn we ook nog een bed van 140 breed.
Dit topic is grappig
Nou Annie, we moeten elkaar misschien toch maar ergens ontmoeten dit voorjaar, want dat wil ik wel eens meemaken. Dat is een van de redenen dat we nu een auto willen. Dat gerammel werd ik gek van.Wij hebben al vaak bij El-Monte gehuurd en tot nu toe nooit geen rammelende campers gehad.
Zelfs niet toen we dirt roads reden
Dat had ik dus ook, ik kan al erg slecht tegen lawaai.thuul schreef:Nou Annie, we moeten elkaar misschien toch maar ergens ontmoeten dit voorjaar, want dat wil ik wel eens meemaken. Dat is een van de redenen dat we nu een auto willen. Dat gerammel werd ik gek van.Wij hebben al vaak bij El-Monte gehuurd en tot nu toe nooit geen rammelende campers gehad.
Zelfs niet toen we dirt roads reden