Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voor 199€ van Brussel naar New York en terug

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
californian girl
Amerikafan

Re: Voor 199€ van Brussel naar New York en terug

Bericht door californian girl »

Heb net ook allerlei opties geprobeerd, want een reisje naar NYC klinkt heel verleidelijk. We hadden eigenlijk deze maand gegaan maar hebben moeten annuleren in verband met het plotseling overlijden van mijn schoonvader. Zowel op de continental website als de div. expedia websites krijg ik geen aanbiedingen onder de ca. 350 euro helaas. Zou het liefst gaan in de 2e helft van februari of ergens in maart. Vertrek vanaf Brussel of Dusseldorf of Keulen of Amsterdam is allemaal goed ... iemand nog suggesties? Alvast bedankt!
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

californian girl schreef:Heb net ook allerlei opties geprobeerd, want een reisje naar NYC klinkt heel verleidelijk. We hadden eigenlijk deze maand gegaan maar hebben moeten annuleren in verband met het plotseling overlijden van mijn schoonvader. Zowel op de continental website als de div. expedia websites krijg ik geen aanbiedingen onder de ca. 350 euro helaas. Zou het liefst gaan in de 2e helft van februari of ergens in maart. Vertrek vanaf Brussel of Dusseldorf of Keulen of Amsterdam is allemaal goed ... iemand nog suggesties? Alvast bedankt!
Omdat, zo ver ik het kan vinden, alleen expedia.fr (stap-voor-stap in mijn openingsbericht) als optie blijft, heb ik hier misschien interessante data voor je gevonden: (vanaf Düsseldorf voor 189€)
vol 189,48 €
Sélectionner un autre vol
12:10 Partir Düsseldorf (DUS)
Arriver Newark (EWR) 14:55 mar. 16 févr.
Durée : 8h 45min
Continental Continental Continental 5000 opéré par LUFTHANSA5000
Vol Direct

16:45 Partir Newark (EWR)
Arriver Düsseldorf (DUS) 06:05 tip+1 jour mar. 23 févr.
Durée : 7h 20min
Continental Continental Continental 5001 opéré par LUFTHANSA5001
Vol Direct

06:40 Partir San Francisco (SFO)
Arriver Los Angeles (LAX) 08:05 jeu. 4 mars
Durée : 1h 25min
American Airlines American Airlines 1929
Vol Direct
Détails et options d'achat
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Deze data zijn halverwege onze carnavalsvakantie, hoe kom je aan de dagen, en moet het een week zijn?
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

myste87 schreef:Deze data zijn halverwege onze carnavalsvakantie, hoe kom je aan de dagen, en moet het een week zijn?
Deze data heb ik gewoon uitgeprobeerd. Als je bij expedia.fr de vluchten enkel uitkiest, kun je ook steeds de dag veranderen. Belangrijk is altijd, dat de transatl. vluchten met Continental zijn en de binnenlandse vlucht met American. Natuurlijk kan een dag later of vroeger ook een verschil in prijs uitmaken, of bijv. als er een sunday-rule is (daar weet ik echter weinig vanaf, alleen dat de laagste tarieven meestal alleen gaan, als je tenminste een overnachting za-zo in de boeking hebt, of bijv. minstens 4 of 5 overnachtingen), moet je dat natuurlijk ook behartigen bij het uitzoeken van de data.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Ik heb vandaag ook geboekt, alleen niet voor mijzelf.
€186 retour DUS - NYC vertrek 21/01 retour 25/01.

Wat een fantastische prijs!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
angelique100
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door angelique100 »

Zou iemand mij misschien willen helpen want ik kom er zelf echt niet uit.
Heb al van alles geprobeerd maar ik blijf prijzen van rond de 700 euro pp of meer krijgen ?!
Ik heb wel onlangs nog op continental en expedia gezocht naar tickets voor zomer 2010 naar miami (misschien cookies)

Het lijkt me leuk om als verrassing met mijn partner samen een weekend naar new York te gaan
zonder de kinderen (zijn er 4 zal oma blij mee zijn haha).
(Vertrek maakt niet uit liefst zo snel mogelijk) op een vrijdag en terug zondag of zaterdag/maandag dit ivm zijn werk.
Wij wonen dichtbij schiphol maar Dus of Bru is ook geen probleem, ik hoop dat iemand een leuke prijs
kan vinden.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

Is dit misschien wat voor jullie?
Heen 16 januari, terug 18 januari voor 180€
Vols sélectionnés
vol 180,48 €
Arriver Newark (EWR) 14:55 sam. 16 janv.
Durée : 8h 45min
Continental Continental Continental 5000 opéré par LUFTHANSA5000
Vol Direct

Arriver Düsseldorf (DUS) 06:05 tip+1 jour lun. 18 janv.
Durée : 7h 20min
Continental Continental Continental 5001 opéré par LUFTHANSA5001
Vol Direct

Arriver Los Angeles (LAX) 08:05 mar. 2 mars
Durée : 1h 25min
American Airlines American Airlines 1929
Vol Direct
sjoerd
Amerika-ontdekker

Bericht door sjoerd »

Niet normaal die prijzen joh!
Sjoerd
mindhunter
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door mindhunter »

Erg mooie prijzen.
Ik zit zelf ook rond te kijken, maar de prijs blijft rond de 7 tot 8 honderd euro zitten.

Tevens vraag ik me wel af wat er nou met die derde vlucht gebeurd als je niet op komt dagen?

Zou je misschien kunnen kijken of je er een kan samenstellen voor mij voor een totaal van 7 dagen in de eerste paar weken van januari?
angelique100
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door angelique100 »

gulliver schreef:Is dit misschien wat voor jullie?
Heen 16 januari, terug 18 januari voor 180€
Wat super zeg :doublethumb:
En het is mij nu ook gelukt om deze prijs zelf te krijgen, (na 10X proberen ) ik vergat dus deze afficher les vols séparément
Dank je wel,....ps deze truc lukt zeker niet met tickets naar orlando of miami zomer 2010

Vols sélectionnés
179,60 € (359,20 € total)

Arriver Newark (EWR) 14:55 sam. 16 janv.
Durée : 8h 45min Continental 5000
Vol Direct

Arriver Düsseldorf (DUS) 06:05 +1 jour lun. 18 janv.
Durée : 7h 20min Continental 5001
Vol Direct

Arriver Los Angeles (LAX) 08:05 mar. 2 mars
Durée : 1h 25min American Airlines 1929
Vol Direct

2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

Even een vraagje over het boeken via expedia.fr. Een collega van mij heeft dit ook gedaan, maar ze kreeg van expedia alleen een e-ticketnr van de American Airlines vlucht. Toen ze vroeg om het e-ticketnr van de Continental vlucht kreeg ze te horen dat ze zich gewoon 2 uur van te voren met haar ID moet melden bij de desbetreffende airline op Brussel Airport.

Hoe zit met andere mensen die via expedia.fr geboekt hebben? Hebben jullie alles van expedia.fr gekregen?
Afbeelding
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

Ik heb zelf niet bij expedia geboekt, maar normaal is, dat het ticket wordt verstrekt door de maatschappij die de laatste vlucht van de boeking verzorgt. Ik heb direct bij continental.com geboekt en de heenvlucht naar de VS wordt door Lufthansa verzorgt. Hiervoor heb ik ook geen extra e-ticketnr gekregen. Wel heb ik bij Lufthansa opgebeld en ze hebben op basis van mijn vluchtdata en mijn naam ook de boeking in hun systeem gevonden. Ze hebben mij dan ook mijn Lufthansa-boekingsnummer gegeven (6-letter-/cijfercode), waarmee ik nu online ook mijn stoel kan reserveren of bijv. speciaal eten zou kunnen bestellen.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Ik heb mijn vlucht dus andersom, terug met lufthansa en vond het al vreemd dat ik op de site van continental niet mijn gegevens kon terug vinden. Gaat het toewijzen van de stoelen dan niet op een gegeven moment automatisch? Dus maw ik moet ook lufthansa bellen om de vluchtgegevens online te kunnen inzien? Waar heb je gebeld?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
nikky_vv
Amerikafan

Bericht door nikky_vv »

Ik heb via de franse expedia geboekt. Je kunt op deze site inloggen om je reisschema te bekijken (Affichez ce voyage en ligne ). Als je dat doet staat er bij zowel bij de continental als bij de aa vlucht een code de confirmation. Met de code die achter Continental staat kun je op de site van continental zelf inloggen en je vluchtgegevens bekijken. Je kunt dan ook bijvoorbeeld je stoelnr wijzigen enzo.
Ik hoop dat je het kunt vinden?
-------------------------------------------------------------------------------------------
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004

http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

ik kan de vlucht die continental zelf uitvoerd wel op hun site bekijken en ook de stoelen kan ik zien.Alleen de terugvlucht,uitgevoerd door lufthansa staat nog als "leeg".
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

jokaluma schreef:ik heb mijn vlucht dus andersom ,terug met lufthansa en vond het al vreemd dat ik op de site van continental niet mijn gegevens kon terug vinden.Gaat het toewijzen van de stoelen dan niet op een gegeven moment automatisch? Dus maw ik moet ook lufthansa bellen om de vluchtgegevens online te kunnen inzien??? Waar heb je gebeld??
Natuurlijk gaat het toewijzen van stoelen op een gegeven moment automatisch. Maar omdat ik nogal graag aan het raam zit en in de A330 ook maar twee stoelen zijn vanaf de gang tot het raam, zit ik heerlijk samen met mijn vriendin in één rij, zonder dat daarnaast iemand kan komen te zitten. Bovendien zijn er altijd plaatsen, die ietwat minder zijn dan andere (zie www.seatguru.com). En in het vliegtuig van Continental hadden we automatisch de zitplaats toegewezen gekregen, waar precies in die rij geen venster is, dus heb ik die plaats ook omgeboekt.

Continental kon ik meteen online, voor Lufthansa heb ik in Berlijn bij het Global Tele Sales Team opgebeld (0049 - 30 - 505 700 vanuit Nederland)
Als je dan extra vraagt naar het Lufthansa-bevestigingsnummer kun je dan ook online de plaats veranderen. Als je er niet extra om vraagt, krijg je een stoel door de dame of heer aan de telefoon toegewezen (dan kun je dus invloed nemen op of raamplaats of middenin ergens enz.)
didierc
Amerika-ontdekker

Bericht door didierc »

Hoi

Is er iemand die al een leuke prijs is tegen gekomen met vertrek in april.
Via expedia fr kom ik alleen prijzen van boven de 500 tegen.
Dank Didier
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

Mijn collega en ik zijn eruit gokomen en hebben de stoelen kunnen vastleggen. Eerst naar viewmytrip.com en toen naar continental.
Afbeelding
elkur
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door elkur »

Is er iemand vandaag nog in geslaagd zo'n laag tarief te krijgen via expedia.fr?

Ik probeer Brussel - NY - Dusseldorf, januari of februari. De optie 'afficher les vols séparement' levert mij steeds een prijs in de 1000'en euros op. :evil:
Zonder die optie en zonder 3e vlucht kom ik aan 252 euro als laagste prijs. Niet mis natuurlijk, maar als er nog 50 euro af zou kunnen, graag. :D
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

Probeer gewoon DUS-EWR-DUS, dat ist op dit moment het goedkoopste wat ik kan vinden...
bijv.
13.1.2010 DUS-EWR
20.1.2010 EWR-DUS
2.3.2010 SFO-LAX
voor 179,60€ op dit moment
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer