Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
weer eind december in florida
weer eind december in florida
Hallo allemaal,
Kan iemand mij iets vertellen over ervaringen met het weer in de kerstperiode in florida?
Bedankt!
Groetjes, Chantal
Kan iemand mij iets vertellen over ervaringen met het weer in de kerstperiode in florida?
Bedankt!
Groetjes, Chantal
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: weer eind december in florida
Wij gaan dit jaar voor de 4de keer naar Florida met de kerstvakantie en drie keer hebben we goed weer gehad. Niet alle dagen strandweer, maar toch zeker wel een aantal dagen heerlijke temperaturen.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
- helena
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: weer eind december in florida
Wij gaan voor de zoveelste keer, we hebben over het algemeen mooi weer varierend tussen de 18 en 30 graden. We hebben echter ook wel nachtvorst meegemaakt, dat is best leuk want dan wordt over niets anders gesproken. Overdag is de temperatuur dan weer aangenaam. De intens blauwe lucht is dan heel mooi.
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 7018 Weergaves
-
Laatste bericht door HildeV
-
- 7 Reacties