Ik ga jullie natuurlijk volgen. Al was het alleen maar om te kijken waar jullie nu weer verdwalen en op welke onmogelijk weggetje jullie nu weer terechtkomenpaula58 schreef:Hele mooie route Marjon, veel ervan hebben we dit jaar gedaan en veel ervan gaan we volgend jaar doen, misschien heb je tegen die tijd nog wat aan ons verslag (we gaan van 31 mei tot 6 juli)

Ik heb even op je weblog en de site gekeken, maar dat ziet er ook goed uit. Ik noteer hem en we beslissen ter plekke wel welke route het gaat worden.Ik hoop dat de Shelf Road open is, bij ons was hij dit jaar gesloten maar een goed alternatief is de Phantom Canyon Road, ongeveer hetzelfde begin en eindpunt alleen lopen ze iets anders en ook zeer spectaculair.
Pikes Peak heb ik er niet bewust uitgelaten, gewoon vergeten. Ik heb hem wel in mijn aantekeningen staan dus was hem waarschijnlijk vanzelf tegengekomen. We hebben alle tijd die dag, dus ik denk dat we die in de route op gaan nemen (hoewel ik wel bang ben voor problemen door de hoogte, daar kan ik niet zo goed tegen, krijg er snel hoofdpijn van)Je wil een bezoek brengen aan Garden of the Gods maar niet naar Pikes Peak? Garden of the Gods neemt niet zo heel veel tijd in beslag dus heb je nog wel tijd over voor Seven Falls en Pikes Peak maar misschien heb je die er wel bewust uitgelaten.
Neem bij Seven Falls de linker trap ipv de rechter, wij hadden uiteraard de verkeerde genomen, niet echt verkeerd natuurlijk maar bij de linker heb je een mooier uitzicht. Die trappen zijn nogal heftig en hoog dus weet niet of je de energie hebt om ze allebei te beklimmen..
Die trappen zijn een fluitje van een cent voor mij sinds ik hellinglopen train op de loopband

Ziet er leuk uit, maar we willen inderdaad niet van tevoren boeken in Bisbee, want misschien overnachten we wel ergens anders. Het hangt er vanaf hoe de dag verloopt....wij hebben zelf voor volgend jaar de oude gevangenis geboekt ( http://okrealtyinc.com/content/view/17/30/ ) Is weer eens wat anders.maar die moet je wel vantevoren boeken en dat willen jullie niet dacht ik.
Ik had Glenwood Springs alleen als tussenstop bedoeld tussen Boulder en Moab. Maar misschien rijden we wel door naar Grand Junction, het ligt er helemaal aan hoe laat we uit Boulder vertrekken.Glenwood Springs vonden we niet zo byzonder, de hot springs kan je alleen bezoeken door een zwembad binnen te gaan en de hot springs in Pagosa springs hebben meer indruk gemaakt en ligt veel mooier langs de rivier, maar dat wordt wel wat omrijden voor je.
Marjon