1. Deelnemer: coukie 2. Doet je partner ook mee? ja 3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? 3e keer maakt samen 6 keer 4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? zelf ingevuld
En nu maar weer nagelbijten tot volgend jaar
Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
1. Deelnemer: Vulpecula 2. Doet je partner ook mee? Ja 3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Beiden meegedaan aan dv2010 4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf ingevuld
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
1. Deelnemer: Zarathustra 2. Doet je partner ook mee? Nee 3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Eerste keer 4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf
1. Deelnemer: Knabbeltje 2. Doet je partner ook mee? Ja 3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? Dit is beide onze 4de keer 4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf ingevuld
1. Deelnemer : guernsey69
2. Doet je partner ook mee? nee
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? 3 x zelf + 1 x buro
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? zelf
1. Deelnemer: Elke (kastelke) 2. Heb je ook een partner die meedoet? Ja 3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? nu het 5de jaar = poging 9 + 10 4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? altijd al zelf ingevuld
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
1. Deelnemer: DotCom
2. Heb je ook een partner die meedoet? Ja
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? nu het 2de jaar = poging 3 + 4
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? altijd al zelf ingevuld (met dit jaar extra aandacht voor de foto's )
1. Deelnemer: Ilona 2. Heb je ook een partner die meedoet? Ja 3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? 1x 4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf ingevuld
1. Deelnemer: lennarts 2. Doet je partner ook mee? nee 3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? dit is mijn 1e keer 4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? zelf ingevuld, foto laten maken door fotograaf
Welkom op het Alles Amerika forum, lennarts!
En natuurlijk zijn wij nu heel erg nieuwsgierig naar wie je bent en waarom je naar Amerika wilt verhuizen... We hebben zelfs een speciaal plaatske waar je ons dat kan vertellen:
viewforum.php?f=17&start=0
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
1. Deelnemer: neamyt
2. Heb je ook een partner die meedoet? nee
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? 2e keer
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? zelf
1. Deelnemer: Zudie 2. Heb je ook een partner die meedoet? Nee 3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? 1x 4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf.
1. Deelnemer: Californian 2. Heb je ook een partner die meedoet? Nee 3. Hoe vaak heb je in totaal al deelgenomen? 5x 4. Heb je het zelf ingevuld of betaal je een bureau? Zelf
1. Deelnemer: Ellenjoan
2. Heb je ook een partner die meedoet? Nee
3. Hoe vaak heb je in totaal al deelgenomen? 3x
4. Heb je het zelf ingevuld of betaal je een bureau? Zelf
Omdat alles op het laatst mogelijke moment gaat bij mij...
1. Ik, alleen.
2. Derde keer.
3. Zelf Ingevuld
Ik zit in een process voor een nieuwe J1, en vervolgens een H1 hopelijk. En ik heb een Amerikaanse vriendin. Dus iets zegt me dat het wel ergens mee gaat lukken in de VS te blijven.
Als je op 3 paarden gokt, dan wordt de kans wel groter. En ik weet welk paard dan het beste is.
Je bent hier in ieder geval deelnemer nr. 50, da's ook al mooi.
Succes allemaal!
Elke
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.