Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur via www.usareisen.de
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Autohuur via www.usareisen.de
Alle bugs zijn er nog niet uit. Als ik de site laat berekenen voor een standard SUV, dan rekent hij met de tarieven van een fullsize.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Laat ons hopen dat het echt daaraan ligt.
Dit jaar een Equinox:
Car-Code: IW
Bu-Code: USA74IW
Vermieter: Dollar
Typ: Midsize-SUV 4türig
Paket: Super-Inklusiv-PLUS-Preise
Annahme: 01.08.2009 19:00 Uhr
Station: Los Angeles International Airport
Abgabe: 24.08.2009 14:00 Uhr
Miettage: 23
Preis: 602,04 Euro
en als ik hetzelfde online uitreken voor 2010, zou het ons 776.48 euro gaan kosten !!
Ik weet ook nog de prijs bij Alamo van toen, en die is evenredig gestegen.
Ik vrees ervoor
Dit jaar een Equinox:
Car-Code: IW
Bu-Code: USA74IW
Vermieter: Dollar
Typ: Midsize-SUV 4türig
Paket: Super-Inklusiv-PLUS-Preise
Annahme: 01.08.2009 19:00 Uhr
Abgabe: 24.08.2009 14:00 Uhr
Miettage: 23
Preis: 602,04 Euro
en als ik hetzelfde online uitreken voor 2010, zou het ons 776.48 euro gaan kosten !!
Ik weet ook nog de prijs bij Alamo van toen, en die is evenredig gestegen.
Ik vrees ervoor

- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wow
De prijs voor het zomerseizoen (begin mei) is voor mij (U25) ruim 100 euro duurder dan in dezelfde periode in het winterseizoen (feb)... klopt dit wel???? 280 euro voor 5 dagen??

De prijs voor het zomerseizoen (begin mei) is voor mij (U25) ruim 100 euro duurder dan in dezelfde periode in het winterseizoen (feb)... klopt dit wel???? 280 euro voor 5 dagen??

Ik heb net geboekt vandaag.... 377,20 voor 2 weken voor de Equinox (1-15 mei 2010).
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
OK, ik ben dan wel U25 maar ik betaal op 100 euro net zoveel als jou in dezelfde periode, maar dan voor 5 dagen!!cloggie68 schreef:Ik heb net geboekt vandaag.... 377,20 voor 2 weken voor de Equinox (1-15 mei 2010).

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik heb even gekeken maar het ziet er inderdaad naar uit dat Usareisen het U25 tarief flink omhoog gegooid heeft.
Dat is nu zo'n € 100 per week duurder dan het tarief boven de 25
Marjon
Dat is nu zo'n € 100 per week duurder dan het tarief boven de 25

Marjon
Dat is wel heel vervelend ja... USA Reisen had juist altijd goeie deals voor U25
- Airmiles
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Men blijft maar aanpassen bij usareisen want ten opzichte van afgelopen nacht ben ik nu weer een paar tientjes goedkoper uit.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar er stond eerst ook op de site dat je vanaf 18 november kunt boeken voor de zomer.
Misschien moeten we gewoon wat geduld hebben en even een weekje afwachten?
marjon
Misschien moeten we gewoon wat geduld hebben en even een weekje afwachten?
marjon
Hallo,
kun je bij usareisen via de mail gewoon in het nederlands typen of in het duits,
ik krijg de hele tijd een melding dat ie niet kan verzenden bij dit e-mail adres info(at)flamingocompany.de
is er ook een ander e-mail adres
bedankt
John
kun je bij usareisen via de mail gewoon in het nederlands typen of in het duits,
ik krijg de hele tijd een melding dat ie niet kan verzenden bij dit e-mail adres info(at)flamingocompany.de
is er ook een ander e-mail adres
bedankt
John
Laatst gewijzigd door john1969 op 14 nov 2009, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gisteren heb ik hier nog naar gemaild én binnen 24 uur antwoord gekregen. Het werkt dus wel.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Het is al eerder gezegd maar voor het vastleggen van je huurauto kun je best nog even wachten. Aan het eind van het jaar zijn de prijzen bij alle organisaties wel bekend en kun je tijdens de kerstdagen mooi e.e.a. vergelijken.
Zeker nu de site van usareisen.de nog wisselende prijzen vertoont, zou ik nog even wachten.
Roland
Zeker nu de site van usareisen.de nog wisselende prijzen vertoont, zou ik nog even wachten.
Roland
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik weet niet of het zo verstandig is om een e-mail adres zo te plaatsen, vooral ook omdat ze zelf (at) i.p.v. @ gebruiken.john1969 schreef:ik krijg de hele tijd een melding dat ie niet kan verzenden bij dit e-mail adres info*flamingocompany.de
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zojuist contact gehad met USAreisen; sommige prijzen op de site KUNNEN niet kloppen! Ze zou het doorgeven aan de desbetreffende persoon. In mijn geval was de prijs 10% duurder - maar nog steeds belachelijk duur een een flinke stijging van de prijzen

- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Wij wachten ook nog even tot 18 Nov. met unsere Deutsche freunde, en dan nog een paar weken....
Teo van AV heeft ons nl. ingefluisterd dat hij concurerend zou kunnen zijn met de oosterburen.
Niet met de EQ klasse, maar de hogere klassen, en na 1 Dec. weet hij meer.
Dus wachten we even af, tenslotte is is de auto pas in Augustus nodig.

Teo van AV heeft ons nl. ingefluisterd dat hij concurerend zou kunnen zijn met de oosterburen.
Niet met de EQ klasse, maar de hogere klassen, en na 1 Dec. weet hij meer.
Dus wachten we even af, tenslotte is is de auto pas in Augustus nodig.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

Hey iedereen,
In juli 2010 zullen wij met 4 personen een rondrit maken in het Zuidwesten (SFO, LV, LA, SFO). Nu heb ik op dit forum al heel wat info gelezen over het huren van een auto, maar ik wou toch even één en ander laten checken. Als ik kijk op de site van usareisen, dan is de prijs voor het huren van een full-size SUV voor 19 dagen € 1.010.
Nu is dit eerlijk gezegd toch een beetje meer dan ik vooropgesteld had, vandaar enkele vraagjes (die wellicht al eens gesteld zijn maar hier staat dan ook zó veel info…)
- Is dit een redelijke prijs of denken jullie dat het goedkoper kan? Wanneer ik bijvoorbeeld via eautohuur voor dezelfde periode kijk, dan zie ik een full size suv (chevrolet uplander) al aan 652 euro… Wellicht is dit zonder het verzekeringspakket?
- Is een full size SUV echt noodzakelijk voor 4 volwassenen? Of denken jullie dat bvb een equinox (die normaal gezien voor 4 volwassenen en 1 kind bestemd is én bovendien een heel stuk goedkoper is) ook al volstaat?
Alvast bedankt voor de verheldering
!
In juli 2010 zullen wij met 4 personen een rondrit maken in het Zuidwesten (SFO, LV, LA, SFO). Nu heb ik op dit forum al heel wat info gelezen over het huren van een auto, maar ik wou toch even één en ander laten checken. Als ik kijk op de site van usareisen, dan is de prijs voor het huren van een full-size SUV voor 19 dagen € 1.010.
Nu is dit eerlijk gezegd toch een beetje meer dan ik vooropgesteld had, vandaar enkele vraagjes (die wellicht al eens gesteld zijn maar hier staat dan ook zó veel info…)
- Is dit een redelijke prijs of denken jullie dat het goedkoper kan? Wanneer ik bijvoorbeeld via eautohuur voor dezelfde periode kijk, dan zie ik een full size suv (chevrolet uplander) al aan 652 euro… Wellicht is dit zonder het verzekeringspakket?
- Is een full size SUV echt noodzakelijk voor 4 volwassenen? Of denken jullie dat bvb een equinox (die normaal gezien voor 4 volwassenen en 1 kind bestemd is én bovendien een heel stuk goedkoper is) ook al volstaat?
Alvast bedankt voor de verheldering

- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Een Chevrolet Uplander is geen SUV, maar een (overigens wel mooi vormegegeven) minivan.
Daar zit hem misschien het prijsverschil.
Een Equinox lijkt me wat klein voor de samenstelling, zeker als je gaat rondreizen.
Een minivan (of Fullsize SUV) voldoet beter.
Daar zit hem misschien het prijsverschil.
Een Equinox lijkt me wat klein voor de samenstelling, zeker als je gaat rondreizen.
Een minivan (of Fullsize SUV) voldoet beter.
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit op 12 nov 2009, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
De ruimte is in een Midsize misschien wel groot genoeg voor 4 personen, maar vergeet de ruimte voor de koffers niet. In een Midsize SUV of Equinox is bijvoorbeeld maar ruimte voor 2 grote koffers en twee kleinere (tassen). En als je dan ook nog een cooler mee wilt nemen zou je wel eens ruimte tekort kunnen komen.
Succes bij de keuze.
Succes bij de keuze.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
De prijzen van USA reizen kloppen nog niet helemaal waarschijnlijk, er zitten nog wat foutjes op de site zoals je hierboven hebt kunnen lezen.
Ik zou nog even wachten tot begin december dan zijn alle nieuwe tarieven wel bekend. dan zijn ook de zomer reisgidsen uit.
Voor vier personen kun je ook een Standard SV nemen, die zit precies tussen de Midsize SUV en de Fullsize SUV in.
Wij hebben die klasse ook gehuurd toen we met zijn vieren reisden en hadden voldoende ruimte voor de passaggiers en de bagage.
Standard-SUV - 4türig
Standard-SUV LW z.B. Chevrolet Trailblazer:
Empfehlung:
max. 4 Erwachsene und 1 Kind
Volgens de site is deze auto geschikt voor 3 grote en 2 kleine koffers.
Marjon
Ik zou nog even wachten tot begin december dan zijn alle nieuwe tarieven wel bekend. dan zijn ook de zomer reisgidsen uit.
Voor vier personen kun je ook een Standard SV nemen, die zit precies tussen de Midsize SUV en de Fullsize SUV in.
Wij hebben die klasse ook gehuurd toen we met zijn vieren reisden en hadden voldoende ruimte voor de passaggiers en de bagage.
Standard-SUV - 4türig
Standard-SUV LW z.B. Chevrolet Trailblazer:
Empfehlung:
max. 4 Erwachsene und 1 Kind
Volgens de site is deze auto geschikt voor 3 grote en 2 kleine koffers.
Marjon
Bedankt voor de tips. Ja, ik had een Standard SUV ook al in gedachten, maar op de totaalprijs scheelt dit niet zo heel veel, slechts 100 euro dus ja, dan zou ik sowieso voor full size gaan. Ik ga alleszins de raad opvolgen en zeker nog enkele maanden wachten vooraleer ik de wagen boek, dit is nu niet het meest dringende en misschien zijn de prijsen op usareisen inderdaad nog niet 100% correct.
Ik blijf wel nog een beetje zitten met mijn vraag over eautoverhuur. Daar lijken de prijzen een stuk lager te liggen. Als ik kijk naar een full size SUV (zoals een Dodge Durango aangezien een Chevrolet Uplander een mini van is), dan betaal je 764 euro, dat is toch een pak lager maar het is me niet duidelijk hoe dit komt en waarom bepaalde categorieën daar verschillende keren voorkomen met verschillende prijzen (je vindt de durango er ook aan 842, 892, enz.). Maar misschien is dit niet het juiste topic voor die vraag.
Ik blijf wel nog een beetje zitten met mijn vraag over eautoverhuur. Daar lijken de prijzen een stuk lager te liggen. Als ik kijk naar een full size SUV (zoals een Dodge Durango aangezien een Chevrolet Uplander een mini van is), dan betaal je 764 euro, dat is toch een pak lager maar het is me niet duidelijk hoe dit komt en waarom bepaalde categorieën daar verschillende keren voorkomen met verschillende prijzen (je vindt de durango er ook aan 842, 892, enz.). Maar misschien is dit niet het juiste topic voor die vraag.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht