Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Shoppen in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
tofke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Shoppen in New York

Bericht door tofke »

Grandu schreef:Premium Outlets in New York.. WEet je er wat te zeggen? Ik heb gelezen over Century 21 hier. Enige idee hoeduur invoerkosten zijn? Is daar een tabel voor?
Hey,

Wij zijn net terug van NY en ik kan je zeggen dat die century 21 niet veel voorstelt ligt idd naast ground zero,
je kan beter naar die woodbury outlets gaan daar ga je veel meer vinden of macy's !
Die century 21 daar vind je wel merkkledij (van oude colectie)maar de kwaliteit is veel minder tis precies nen Turkse zeeman maar dan met merkkledij :D
Aan winkels ontbreekt het niet hoor in NY je vind er vast wel iets naar je zin !

Grtjs
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Dit outlet heb ik al meerdere berichten over gelezen. Misschien de volgende keer, dit keer is de eerste keer in New York en we hebben maar 4 hele dagen dus dat wordt Manhattan :-D Bedant voor het meedenken, het is opgeschreven!
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Macy's is zeker een aanrader, helemaal niet zo duur maar zoiezo een beleving om er een keer geweest te zijn. Check vooral de 'kelder' of onderste verdieping, daar was alles afgeprijsd toen ik er was.
Ik vond het shoppen in NYC zoiezo niet zo duur met de huidige dollarkoers.

Een andere tip die ik je wil geven is SoHo/Little Italy. Ten eerste vonden wij het heel erg gezellig om er rond te lopen en ten tweede kan je er heel erg goed slagen! Ik heb zelf bijna al mn kleding daar gekocht.
Misschien is het handig om vantevoren te kijken naar welke winkels je wilt, en dan zo kijken waar ze liggen en een soort route te maken. In tegenstelling tot andere grote steden zoals bijv Vancouver liggen de winkels in NYC redelijk verspreid, je hebt bijvoorbeeld een mooie UGG store aan de rand van central park, maar in een schoenenwinkel in Soho heb je dezelfde originele uggs maar dan 50$ goedkoper.

Alles is goed bereikbaar dmv de metro en in Soho kan je ook gezellig een hapje eten, en het is wat minder druk.
Oh en ik neem aan dat je een I (L) New York shirt wilt kopen (doet bijna iedereen namelijk :D ), kijk dan eerst goed rond. In sommige winkels betaal je voor 1 shirt 20$, terwijl je een stuk verderop 10$ betaald voor 3 shirts (identiek!)

Geniet ervan en als je iets wilt weten hoor ik t wel :)
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

He,
Dat is een nuttig advies :-) Ik wil sowieso Fifth Avenue willen doen. Chinatown, Little Italy en SoHo zijn drie buurten waar ik veel over heb gehoord en ik schijn er veel van moeten te verwachten. Het trekt mij niet zo maar als iedereen het zo leuk vindt dan kan ik er natuurlijk niet wegblijven ;)

Zo'n trui hebben mensen die in NY zijn geweest voor mij meegenomen de vorige keer. Dat was een jaar terug en die is nog helemaal goed. Ik neem aan dat ik voor thuis van dat soort truien mee moet nemen. Hopelijk niet teveel want ze nemen aardig was ruimte in in je koffer en heb ook al de opdracht gekregen voor een LiveStrong t-shirt (als ik die kan vinden) en een New York Yankee pet. Daarna heb ik maar de bestellijnen gesloten ;)
Even over die Yankee pet. Iemand die ik ken is op zoek naar een hoge NY Yankees Cap. Verkopen ze deze in souvenirswinkeltjes en dergelijken?

Derk
Laatst gewijzigd door Grandu op 21 okt 2009, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.

---Mark Twain
rrrick
Amerikafan

Bericht door rrrick »

Yankees baseball caps kom je echt overal tegen, uiteraard veel imitatie, maar ook het 'officialy licensed' spul is flink voorradig, ook wel in toeristenshops.
De New York Yankees hebben trouwens zelf ook een winkel; die kun je vinden aan West 49th Street tussen 7th en 6th. We hadden een appartement aan de ovekant maar die winkel ben ik vreemd genoeg nooit binnen geweest :/
Als je vanaf 49th linksaf slaat op 7th, richting Times Square zit er aan de rechterkant zo'n typische toeristenshop, maar deze heeft op de eerste verdieping ook ontzettend veel official baseball kleding. Heb daar wel even zitten snuffelen, maar dat was nog stevig aan de prijs. Ik heb uiteindelijk bij Century 21 voor 9 dollar een official Yankees cap gekocht.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Een hoe new york yankees cap? wat is dat voor pet?? :oops:

Ik neem aan dat je hoge bedoeld, ja die ga je daar wel vinden. Weet niet meer precies waar, maar ergens in SoHo was een winkel die alleen maar petten verkocht, daar hingen ze sowieso!!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

RNA schreef:Een hoe new york yankees cap? wat is dat voor pet?? :oops:

Ik neem aan dat je hoge bedoeld, ja die ga je daar wel vinden. Weet niet meer precies waar, maar ergens in SoHo was een winkel die alleen maar petten verkocht, daar hingen ze sowieso!!
Klopt, heb het even aangepast. Bedankt voor de reactie, ik neem dus aan dat ik vanzelf wel ergens een pet tegenkom.

---Mark Twain
Vincent Morit
Amerikafan

Bericht door Vincent Morit »

Wat is de beste manier om in het Woodbury Common Premium Outlets te komen??
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Vincent Morit schreef:Wat is de beste manier om in het Woodbury Common Premium Outlets te komen??
Kijk even hier.

---Mark Twain
replay35
Amerikafan

Bericht door replay35 »

Hallo Mensen

Ik ben net 1 dag terug uit New York...

Ik heb voor 1300 dollaar geshopped.. Century 21 heeft best leuke aanbiedingen.. maar toch kan je beter naar Soho gaan vind ik.. Daar kan je wel het leukste winkelen vind ik... Ik heb ook 2 paar nieuwe schoenen gekocht.. het is er zo goedkoop! Uggs kosten maar 105 euro daar.. niet dat ik ze ga dragen maar voor de vrouwen...
Afbeelding
Vincent Morit
Amerikafan

Bericht door Vincent Morit »

Ik heb zelf veel gevonden in de Macy's! Veel aanbiedingen en veel moois! Op het moment dat ik daar liep, was 50cent ook zijn nieuwe parfumlijn aan het promoten, echt een zottekot!

4 Levi's broeken gekocht voor 120 euro ofzo....(30 euro 't stuk).

Ik heb persoonlijk NIKS!!!! gevonden in het outlet center!
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Steve and Barry's in de Manhattan Mall heeft veel goedkope kleding en schoenen. Ook heel veel van college-sportteams.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Wij slagen vaak ook ERG goed in de Macy's. Ook altijd veel aanbiedingen, en dan ook nog eens de 11% discount card. Daarnaast is de kwaliteit van de kleding in Macy's over het algemeen een stuk beter dan in de outlets (daar wordt veel kleding speciaal voor de outlets gemaakt, in een B-kwaliteit zeg maar).
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

MattRob schreef:Wij slagen vaak ook ERG goed in de Macy's. Ook altijd veel aanbiedingen, en dan ook nog eens de 11% discount card.
Macy's blijft ook één van mijn favoriete winkels om leuke kleding te scoren!
De "International Savings Card" geeft nu trouwens nog maar 10% korting ipv 11% ;)

Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

mtl schreef:Steve and Barry's in de Manhattan Mall heeft veel goedkope kleding en schoenen. Ook heel veel van college-sportteams.
Laat maar zitten, Steve and Barry's is failliet en zitten niet meer in de Manhattan Mall. :oops:
Iris1990
Amerikafan

Bericht door Iris1990 »

Als ik zo de prijzen online bekijk bij macy's en andere waren huizen denk ik SHOPPEN! Het scheelt zo ontzettend veel met nederland! Maar ik neem aan dat er bij de kassa nog een Tax bij komt? Of is de prijs die je bijv. ook op internet ziet de prijs die je betaalt?
Reisverslagen
http://irispoelman.blogspot.com/"
http://irispoelman2015.blogspot.com/"
http://irispoelman2017.blogspot.nl/

2010 New York en Philadelphia
2013 Florida
2015 Florida
2017 Boston en New York
2019 Florida
2022 New York
2022 Florida
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Ik dacht dat Macy's over het algemeen nog duur was, maar als ik inderdaad die prijzen nu zie. $36 voor een Levi's jeans, dus €24 euro. In Nederland betaal je minstens het drievoudige!

---Mark Twain
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Als je het in de winkel koopt, komt er inderdaad nog taxes bij, vaak tussen de 7% - 9%. Maar Macy's heeft eigenlijk altijd rekken vol met aanbiedingen, de ene keer meer dan de andere (en soms slagen we er dus haast niet, maar soms heel goed); maar ze hebben altijd wel dingen in de aanbieding. En die zijn dus vaak erg goedkoop, goedkoper ook dan outlets (en kwalitatief dus ook vaak beter).
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Queenlien
Amerika-ontdekker

Bericht door Queenlien »

Mickey99 schreef:
MattRob schreef:Wij slagen vaak ook ERG goed in de Macy's. Ook altijd veel aanbiedingen, en dan ook nog eens de 11% discount card.
Macy's blijft ook één van mijn favoriete winkels om leuke kleding te scoren!
De "International Savings Card" geeft nu trouwens nog maar 10% korting ipv 11% ;)

Sonja
Hi Sonja,
Als ik het goed lees op dit forum kun je zo'n kaart halen bij de klantenservice van Macy's toch? Kost deze kaart nog iets?
2007 3 weken rondreis westen USA
2009 5 dagen NYC
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Je kunt hem gratis ophalen als toerist bij de informatiebalie :) heb nooit iets gehoord over kosten.

---Mark Twain
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer