nieuwenoord schreef:jokaluma schreef:zojuist ook onze laatste nacht via priceline vastgelegd, met dank aan Monique en Annie als tip.
In zone elizabeth,NJ zag ik de country inn&suites op hotwire voor 64 $.Dit hotel ligt tegenover de jerseygardens outlet/mall.
Op priceline komt dit hotel ook naar voren als 2,5*.Aangezien er geen free rebid zones zijn heb ik er enkele dagen over gedaan om te winnen.Nu vanochtend 50 $ geboden en het was meteen raak.Incl tax vooriets meer dan 65 $.
http://www.countryinns.com/newarknj_airport
rechtstreeks boeken zou 154 $ zijn geweest. :dance:
Karin, hoe weet je zo zeker dat je op Hotwire juist dat hotel ziet? Ik wil het namelijk boeken voor 1 nacht, maar dan wel 3 kamers. Ik durf gewoon niet het verkeerde hotel te kiezen, want Moturis zal ons daar ophalen.
2.5* Country Inn and Suites (previously 3*)
Amenities: Shuttle, Pool, Fitness, Complimentary Breakfast, Hi-Speed Internet, Laundry
2.5* Newark Comfort Suites
Amenities: Shuttle, Fitness Center, Complimentary Breakfast and Laundry facilities
2.5* Wyndham Garden Ramada Inn (previously 3*)
Amenities: Shuttle, Restaurant, Pool, Fitness, Hi-Speed Internet, Laundry
(Laundry removed when converted to Wyndham Garden)
deze 3 bovenstaande hotels staan op betterbidding genoteerd als 2,5 *
Bij onze datum zie ik voor 63 euro een 2,5 * met alle bovengenoemde amenities staan.je moet wel even doorklikken op continue bij het hotel en dan klikken op see all amenities.
natuurlijk kan er in theorie een andere hotel zijn.Maar die kans is zo klein.....verder zijn er weinig hotels die een complimentary breakfast hebben.
Waarom probeer je het niet voor 1 kamer uit ? Misschien is het veilger om via priceline te proberen want daar kun je specifiek Elizabeth regio aanvinken dan maak je de kans nog groter als je voor 2,5 * gaat !
zie hier de priceline gegevens op betterbidding:
Newark - Meadowlands (Elizabeth)
(also see (Newark - Airport EWR) zone below)
3* Courtyard Elizabeth REVIEW
3* Residence Inn REVIEW
2.5* Country Inn and Suites REVIEW
1* Extended StayAmerica
gewoon 2,5 * aanvinken bij elizabet,nj en 50 dollar bieden.......gewoon eens een klein gokje wagen.
komt moturis dan alleen maar bij de country inn &suites in de elizabeth regio ? ik neem aan dat je trouwens zelf goed weet welke hotels er in de rgio liggen.Bij hotwire kun je niet zo specifiek de regio aangeven dan bij priceline......
ben benieuwd wat je doet.
Laat je nog wat weten?