Nou, de tijd is voorbij gevlogen, maar inmiddels is het bijna zover ! Morgen vertrekken we richting Las Vegas ! We hebben er zo verschrikkelijk veel zin in :dance: ! Voor degene die ons de komende week willen volgen ....
Haha, daar komen we ongetwijfeld wel weer een keer. Maar zeker ook wel bij andere goed restaurants, alleen zullen het waarschijnlijk wel steakhouses zijn (maar dat weet Harry ook) ! Yvonne zit het liefst een gezellig eetcafé achtige omgeving, die heeft niet zoveel met die luxe en goede restaurants. Dus het zal een mengeling worden. Maar de aardbeitjes bij de vele ontbijt-buffetten zullen er zeker weer komen !
Veel plezier. Ik vind een eetcafe ook leuk maar moet wel zeggen echt heerlijk gegeten te hebben bij Daniel Boulud in The Wynn. Supereten en ook heel gezellig.
Ik wens jullie een hele goede reis en een fantastische tijd in Las Vegas (ik ben helemaal niet jaloers ).
In ieder geval ga ik jullie ook volgen en ik ben nu al benieuwd hoe jullie het Encore zullen vinden. Dit hotel staat bij ons op 1 van waar wij tot nu toe allemaal gezeten hebben.
Groetjes,
Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015 New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009 Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014
Heel veel plezier in Las Vegas en gaan je weblog volgen!
We zijn erg benieuwd wat je van de Hooverdam toer gaat vinden. Trouwens ga dit met een Heli en terug met de bus doen?
Wij hebben plannen om volgend jaar onze eerste Zuidwest trip in Las Vegas te starten.
Afwisseling van de wacht Ik ben vandaag geland en jij opgestegen zeker
Veel plezier ginder. Het was er mooi weer. En tegenover begin oktober ook weer wat meer volk.
Ik heb het ook meer voor eetcafes dan van die sjieke restaurants.
Susie one schreef:
We zijn erg benieuwd wat je van de Hooverdam toer gaat vinden. Trouwens ga dit met een Heli en terug met de bus doen?
Nee hoor, gewoon met de auto er naartoe rijden ! Zitten nu in de lounge, is echt slecht weer hier ... Onderweg alleen druk op de weg tussen Antwerpen en Brussel, uiteindelijk 2 uurtjes over gedaan, 30 min langer dan normaal. Over 1,5uur gaan we als het goed is de lucht in !
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.