Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat is je persoonlijke top 3 SLECHTSTE hotels in het ZW.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Wat is je persoonlijke top 3 SLECHTSTE hotels in het ZW.

Bericht door Bertorelli »

(1) America's Best Value Inn in Williams, AZ
Het hele motel was een bouwval en de vloer liep schuin af, de badkamer was niet schoon en mijn vrouw is eerst gaan schoonmaken. Het was de enige plek die voor een redelijke prijs nog een kamer had, anders waren we zeker ergens anders heen gegaan.

(2) Bashfull Bob's in Page, AZ
Ondanks de goede reviews op Tripadvisor en de prijs ($39) zou ik deze plek niet aanraden.
We hebben er uiteindelijk niet geslapen, maar zijn doorgereden naar de Travelodge die ons een stuk beter is bevallen.

(3) Tent Cabin in Yosemite Park
De goedkoopste optie en dat voor $92 excl. tax :blink:
De tent was stoffig en duidelijk niet goed schoongemaakt.
De bedden zijn hard en de dekens duidelijk te dun voor de temperaturen die je daar 's nachts kunt hebben.

Over het algemeen zijn de motels prima verzorgd en doorgaans ziet alles er netjes en schoon uit.
Wij gaan meestal voor de goedkopere klasse en dat bevalt doorgaans prima.

Have Fun

Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

1) The beach plaza hotel in Miami (in 2001). Een oud, vervallen hotel, met dito kamers. In 2003 is het helemaal verbouwd, nu ziet het er prima uit.

2) Days Inn Hotel Circle in San Diego. Ook zo'n shabby hotel, "vreemd" volk, niet al te proper. Was in 2004 trouwens.

Verder hebben we altijd al prima hotels gehad in Amerika
Anita
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

1) Wawona hotel, Yosemite NP - met 4 personen in een hok gestopt waar anderhalf bed stonden en we een rollaway bij moesten zetten, waardoor we niet eens ruimte hadden om fatsoenlijk om te kleden. Inrichting is oubollig en kamers ruikten muf, verder totaal geen voorzieningen op de kamer, zelfs de badkamer en douches lagen op 100 meter lopen van onze kamer. Prima dat het een 'historic landmark' is, maar voor de prijs die je betaald verwacht je wel dat je met 4 personen op een fatsoenlijke kamer ligt en minstens 2 queen beds krijgt. Gevraagd om een andere kamer met 2 queen beds, welke is toegezegd door de manager, maar de volgende ochtend kregen we te horen dat dit niet mogelijk was vanwege de brandveiligheidsvoorschriften. Ik kan me niet voorstellen dat met 4 personen op een te kleine kamer liggen en een rollaway bed WEL binnen deze voorschriften valt. Nooit meer Wawona Hotel voor ons.

2) Holiday Inn Express Van Nuys - Het hotel was basic, de kamers ook. Alleen zit je in een van de slechtste buurten van LA, ongure types buiten op de parkeerplaats, om de haverklap sirenes, onveilig gevoel dus niet voor herhaling vatbaar.

3) Als ik er toch een moet kiezen op de 3e plaats dan is het de Aloha Inn in Arroyo Grande - Saaie bestemming, saai hotel, alles vrij standaard. Zwembad was leeg, zat geen water in. Ontbijt bestond uit koekjes en cereal. Beetje een trieste bedoeling.
Joost9
Amerika-ontdekker

Bericht door Joost9 »

Heb niet echt een top drie. De afgelopen reis vond ik, het hier al eerder genoemde, Motel6 in Page erg slecht. Het personeel was idd niet zoals het hoorde en ook vond ik de kamer vies en een stinken. Je kan merken dat dit hotel in een toeristische plaats zit en het daardoor weinig moeite hoeft te doen om de kamers te verkopen.

Ik lees hier verschillende reacties over de San Juan Inn in Mexican Hat. Dat vonden wij juist een heel leuk hotelletje. Natuurlijk, het is vrij basic allemaal maar de eigenaar was erg vriendelijk en de kamer vonden we prima. Leuk zittje erbij en ook leuke bankjes bij de rivier. Onze kamer was helemaal schoon en we hebben ook lekker gegeten (diner en ontbijt) bij het restaurantje wat er naast ligt. Beetje trage (indianen) bediening maar wel lekker en ook verassende gerechten.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Goh, de leukste bediening die wij ooit gehad hebben was in Kayenta en laten dat nu ook net Indianen geweest zijn.
Ik begrijp niet zo goed wat het ras van de bediening te maken heeft met de snelheid van handelen.
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Bertorelli schreef:(2) Bashfull Bob's in Page, AZ
Ondanks de goede reviews op Tripadvisor en de prijs ($39) zou ik deze plek niet aanraden.
Waarom niet dan?
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Joost9 schreef: Ik lees hier verschillende reacties over de San Juan Inn in Mexican Hat. Dat vonden wij juist een heel leuk hotelletje. Natuurlijk, het is vrij basic allemaal maar de eigenaar was erg vriendelijk en de kamer vonden we prima. Leuk zittje erbij en ook leuke bankjes bij de rivier. Onze kamer was helemaal schoon en we hebben ook lekker gegeten (diner en ontbijt) bij het restaurantje wat er naast ligt. Beetje trage (indianen) bediening maar wel lekker en ook verassende gerechten.
Ben ik helemaal met je eens Joost. Wij hebben heerlijk aan de rivier gezeten 's avonds en de kamer was basic maar schoon. het personeel was ook vriendelijk.
We hebben ook goed gegeten 's avonds, alleen de volgende ochtend waren er geen pannekoeken en jus d'orange meer te krijgen bij het ontbijt. Misschien is het na 2006 toen wij er waren slechter geworden?

Marjon
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

1 silver gate (net buiten yellowstone noord oost) grizzly lodge, wat een oude bende daar zeg, echt niets meer aan vernaderd in heel veel jaren, t enigste plus daar is de locatie, ongeveer 3 minuten van de yellowstone ingang
2 een hotel waar ik de naam niet meer van weet in Stockton ,ca in 2003, een heel hoog hek er omheen en heel veel gure types, voelde me echt niet veilig, heb zelfs een kast tegen de deur aangezet en de hele auto leeggehaald.... stockton kom ik dus nooit meer...

3 nummer 3 heb ik eigenlijk niet..... over het algemeen tevreden, zolang t schoon is .
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik lees hier ook allemaal slechte hotels in andere streken dan het zuidwesten (misschien kan de titel veranderd worden?)

Dan zet ik ons slechtste hotel er ook maar bij:
Het Red Eagle Motel in St. Mary Montana.

Als we arriveren vertelt het zeer chagrijnige meisje achter de balie dat het internet het vandaag niet doet (later lees ik op tripadvisor dat het internet nooit werkt terwijl ze er wel mee adverteren.)
Het hotel is op zijn zachtst gezegd eenvoudig. Een hele kleine basic kamer met een kleine smerige badkamer waar de antieke kraan nog aan één schroef vastzit en de tegels van de vloer loszitten. Over het afvalputje zal ik het verder maar niet hebben.
De hoogpolige vloerbedekking in de kamer is groen en smoezelig en in de hoek van de kamer ruikt het naar urine.
Als we naar bed willen gaan en Joyce haar dekens openslaat ontdekt ze een grote vetvlek op haar laken. Yagh……. We ruilen het laken bij de receptie om voor een schone maar Joyce blijft de hele nacht griezelen in haar bed. Ook de matrassen zijn keihard.
Helaas konden we geen ander hotel nemen, want het plaatsje ligt bij de ingang van Glacier NP waar vrijwel geen hotels zijn en wat er is zat al vol.

Het enige positieve aan dit hotel is dat het op een mooie lokatie ligt en dat het naast het Johnston café ligt waar we heerlijk gedineerd en ontbeten hebben.

Marjon
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Wij hebben ook wat hotels gehad die niet echt aan te raden zijn.

1 Deze staat echt met stip op nummer 1, Super 8 in San Luis Obispo, hadden daar vantevoren geboekt voor een double queen maar bij aankomst was er maar een kamer met één queen beschikbaar terwijl we met z'n drieën waren, we werden zeer onbeleefd behandeld en ze konden niets voor ons regelen, dus Jos heeft op de grond geslapen. Ook nog eens heel onvriendelijk personeel en om het hotel heen hingen allemaal van die ongure figuren rond. Nooit meer in een super 8 geslapen maar volgend jaar gaan we het toch nog maar eens een tweede kans geven (dan wel in een andere staat)

2 Hollywood Liberty hotel, wat hier al gelijk omgedoopt werd tot "house of terror", wat een zooitje daar, het meest bizarre hotel wat we ooit meegemaakt hebben, gelegen tegenover Orchid suites. Smerig, een receptioniste die lag te slapen op de bank en die met geen mogelijkheid wakker gemaakt kon worden. (sprak ook alleen maar Frans en begreep nergens iets van)
Gratis ontbijt erbij (dat wel) er werd toen een doos donuts gehaald waar er 6 inzaten voor 20 gasten, koffie moest je zelf maar zetten en ook op zoek gaan naar het bestek en de borden want die moesten wel ergens liggen maar waar??? na veel gezoek 1 bord gevonden. Als je een keer wilt lachen en niet zoveel geeft om hygiëne moet je hier echt heen. :wink:

3 Quality Inn in Chicago, ik weet niet meer precies in welk gedeelte, maar omdat we onze vlucht gemist hadden op de terugvlucht in 2007 (door storm, net zoals duizenden anderen) geprobeerd een hotel te boeken en kwamen dus hier uit. Smerig en ergens in een luguber buurtje, nog wel van kamer verwisseld want het tapijt dreef van een lekkende airco. Het personeel was hier trouwens wel heel erg aardig en behulpzaam, omdat we geen koffers hadden hebben ze van alles voor ons geregeld zoals toiletspullen etc.
Gerben Steeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Gerben Steeg »

ook deze tripadviser maar even toucheren:

wij hebben eigenlijk weinig slechte herinneringen aan hotels (we zitten meestal in een Best Western oid, altijd goed). Maar in Panguitch (bij Bryce) zaten we in de New Western: zwembad zat geen water in, internet extreem traag of werkte niet, ontbijt heel triest, eigenaar te zakelijk EN onze eerste bedbugs.. :evil: ! Had dit hotel paar dagen ervoor tel gereserveerd (online kon/kan niet) en hij gaf toen oa aan dat er internet is en een zwembad (geef dan even aan dat de pool kapot is). We dachten: 'Western', dat is goed...

Would you recommend this hotel to others? No.
Gr, Gerben
gyatso
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door gyatso »

Ik heb geen top drie van slechte hotels, wel hotels dat wat minder is. Gleuknie heeft het Handlery Resort in San Diego als slecht ervaren, wij juist als één van de betere. Ruime, pas opgeknapte kamer, zou er zo weer gaan slapen. Wat mij betreft is het hotel juist een aanrader. Zelfde als in Scottsdale, Hospitality Resort, waren we uitgegaan van recensies en iets meer van verwacht maar het was zeker geen tegenvaller. Bij ons sloten de gordijnen wel en het ontbijt was inderdaad heel goed. Het hotel dat wij als minder ervaarde was de Royal Sunn Inn in Palm Springs, stonk er behoorlijk, was ook voor het eerst van ons leven dat wij een om een andere kamer gingen vragen en de vervanger minstens zo stonk (bleek later het schoonmaakmiddel).
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

gyatso schreef:Het hotel dat wij als minder ervaarde was de Royal Sunn Inn in Palm Springs
Hadden jullie deze zelf gekozen? Via Exit ga je naar Best Western Inn en dat was een prima hotel. Enige nadeel was, dat we ongeveer 2km van het centrum zaten.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Joost9
Amerika-ontdekker

Bericht door Joost9 »

martijn76 schreef:Goh, de leukste bediening die wij ooit gehad hebben was in Kayenta en laten dat nu ook net Indianen geweest zijn.
Ik begrijp niet zo goed wat het ras van de bediening te maken heeft met de snelheid van handelen.
Dat heeft er in principe ook niks mee te maken, behalve dat het er allemaal iets 'losser' aan toe ging. Een beetje rommelig. Niet vervelend, eerder charmant. Hierdoor duurde het allemaal iets langer. Dat vind ik niet erg, ik vind dat het gemiddelde Amerikaanse restaurant namelijk te snel is. Ik houd van rustig dineren.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Het Norman Bates motel beviel ons niet zo, net zo min als de Timberline Lodge.......;)
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

vana schreef:
Joost9 schreef: Ik lees hier verschillende reacties over de San Juan Inn in Mexican Hat. Dat vonden wij juist een heel leuk hotelletje. Natuurlijk, het is vrij basic allemaal maar de eigenaar was erg vriendelijk en de kamer vonden we prima. Leuk zittje erbij en ook leuke bankjes bij de rivier. Onze kamer was helemaal schoon en we hebben ook lekker gegeten (diner en ontbijt) bij het restaurantje wat er naast ligt. Beetje trage (indianen) bediening maar wel lekker en ook verassende gerechten.
Ben ik helemaal met je eens Joost. Wij hebben heerlijk aan de rivier gezeten 's avonds en de kamer was basic maar schoon. het personeel was ook vriendelijk.
We hebben ook goed gegeten 's avonds, alleen de volgende ochtend waren er geen pannekoeken en jus d'orange meer te krijgen bij het ontbijt. Misschien is het na 2006 toen wij er waren slechter geworden?

Marjon
wij waren er in september 2003. Over de eenvoudige kamer heb ik geen klachten. Die was brandschoon met goed werkende airco. wij hebben ook fijn bij de rivier gezeten. Maar het eten was toen wij er waren abominabel. De helft van de menukaart was op. De chickenstrips waren niet gaar en de frietjes slap, koud en baggervet. Om 09.00 uur de volgende ochtend was er geen ontbijt meer te krijgen. Het personeel was onvriendelijk. Misschien een slechte dag.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Joost9 schreef:
martijn76 schreef:Goh, de leukste bediening die wij ooit gehad hebben was in Kayenta en laten dat nu ook net Indianen geweest zijn.
Dat heeft er in principe ook niks mee te maken, behalve dat het er allemaal iets 'losser' aan toe ging. Een beetje rommelig. Niet vervelend, eerder charmant. Hierdoor duurde het allemaal iets langer. Dat vind ik niet erg, ik vind dat het gemiddelde Amerikaanse restaurant namelijk te snel is. Ik houd van rustig dineren.
Dan nog begrijp ik niet wat het benoemen van het ras ermee te maken heeft (negatief of positief). Daarnaast gaat de discussie over de 3 slechtste hotels, dan lijkt het logisch dat de argumenten die je benoemt ook als negatief door jullie zijn ervaren. Beetje vreemd dat ze dan opeens als positief worden benoemd.
Ik probeer niet te stoken hoor, maar het viel mij gewoon op.
Tim1980
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Tim1980 »

Mijn `top` 3:

1: Days Inn Casper: Treurige ligging en onbeschoft personeel (het enige hotel in The States waar we onbeschoft personeel hebben meegemaakt)
2: Days Inn West-Yellowstone: Extreem gehorig, en helaas ook nog luidruchtige buren (al kan daar het hotel niks aan doen)
3: nog even nadenken...............................
http://timenmo2010.waarbenjij.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2009.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2008.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2007.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Joost9
Amerika-ontdekker

Bericht door Joost9 »

martijn76 schreef: Dan nog begrijp ik niet wat het benoemen van het ras ermee te maken heeft (negatief of positief). Daarnaast gaat de discussie over de 3 slechtste hotels, dan lijkt het logisch dat de argumenten die je benoemt ook als negatief door jullie zijn ervaren. Beetje vreemd dat ze dan opeens als positief worden benoemd.
Ik probeer niet te stoken hoor, maar het viel mij gewoon op.
Mijn bijdrage aan de top drie van slechtste hotels heb ik gedaan. Daarnaast viel mij op dat een aantal mensen een hotel, San Juan Inn, slecht beoordelen terwijl ik het daar echt heel erg leuk heb gehad. Het leek mij niet 'offtopic' om die mening hier te delen, in tegenstelling tot de discussie (of het ras positieve/negatieve invloed heeft op de hotelbeoordeling) die jij probeert aan te gaan.
gyatso
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door gyatso »

gleuknie schreef:
gyatso schreef:Het hotel dat wij als minder ervaarde was de Royal Sunn Inn in Palm Springs
Hadden jullie deze zelf gekozen? Via Exit ga je naar Best Western Inn en dat was een prima hotel. Enige nadeel was, dat we ongeveer 2km van het centrum zaten.
Gleuknie, ook dit hotel hadden wij via Exit, zo zie je maar, dus niet altijd Best Western, denk dat het meer te maken heeft met Best Price..En dat terwijl we maar een paar dagen voor je zaten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer