Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Mooie prijs Reny.
Veel plezier met het uitstippelen van de route.
Marjon
Veel plezier met het uitstippelen van de route.
Marjon
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Dan hoop ik dat er voor jou morgen dit tarief nog beschikbaar is...Arie schreef:Brussel (BRU) - Los Angeles, ca (LAX)
Heenvlucht: 30-07-2010, Terugvlucht: 21-08-2010 , 3 Volwassene(n)
30-07-2010 | 11:05 - 13:05 Brussel (BRU) - Chicago,O'Hare Intl il (ORD)
American Airlines
30-07-2010 | 15:10 - 17:30 Chicago,O'Hare Intl il (ORD) - Los Angeles, ca (LAX)
21-08-2010 | 07:35 - 15:50 Las Vegas, nv (LAS) - New York,JF Kennedy Intl ny (JFK)
21-08-2010 | 17:55 - 07:40 New York,JF Kennedy Intl ny (JFK) - Brussel (BRU)
.........
Totaal 3 € 1.548,00 € 738,84 € 2.316,84
Ik ben tot nu toe hierop uitgekomen en ik heb verder geen idee of dit nu een scherpe prijs is.(natuurlijk willen wij wel goedkoper)
Wij willen zeker vanaf Brussel vliegen, niet omdat het zo handig voor ons is maar het scheelt een te groot bedrag, zo'n 900 euro totaal.
En is AA wel een goeie maatschappij? Als je een menig hierover hebt hoor ik het graag, Arie
...
Morgen hakken wij de knoop door
...
Wij boekten deze ochtend gelijkaardige vluchten:
Afgelopen maanden was onze prijs bij connections steevast 3690 euro.
Voor 3 volw. en 1 kind:
31-07-2010 | 11:05 - 13:05 Brussel (BRU) - Chicago,O'Hare Intl il (ORD)
31-07-2010 | 14:30 - 16:20 Chicago,O'Hare Intl il (ORD) - Las Vegas, nv (LAS)
23-08-2010 | 09:35 - 15:35 Los Angeles, ca (LAX) - Chicago,O'Hare Intl il (ORD)
23-08-2010 | 16:50 - 08:00 Chicago,O'Hare Intl il (ORD) - Brussel (BRU)
Vanochtend: 3155 euro en meteen geboekt.
Vanmiddag: 3360 euro
Vanavond: 3690 euro
Later op de avond: 3286 euro
(alle prijzen incl. dossierskosten)
-
- Amerikakenner
Kort vraagje ivm met miles sparen.
Wij zijn vorig jaar naar Orlando gevlogene n hebben dus al miles gespaard.
Ik vind nu nergens weer waar ik men miles kan opdoen aan goedkopere vluchten of dergelijke?
Of hoeveel miles je dna moet hebben?
groetjes, sven
Wij zijn vorig jaar naar Orlando gevlogene n hebben dus al miles gespaard.
Ik vind nu nergens weer waar ik men miles kan opdoen aan goedkopere vluchten of dergelijke?
Of hoeveel miles je dna moet hebben?
groetjes, sven
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Sven,
via welk programma (maatschappij) spaar je mijlen? Je kunt op de site van de maatschappij 'boeken met mijlen'. Je krijgt dan te zien hoeveel mijlen je nodig hebt voor een vlucht naar Amerika. Bij United (waar ik o.a. spaar) kost het 55.000 mijlen voor een retourvlucht. Bij Delta kost het al gauw 75.000 mijlen voor een retourvlucht.
Roland
via welk programma (maatschappij) spaar je mijlen? Je kunt op de site van de maatschappij 'boeken met mijlen'. Je krijgt dan te zien hoeveel mijlen je nodig hebt voor een vlucht naar Amerika. Bij United (waar ik o.a. spaar) kost het 55.000 mijlen voor een retourvlucht. Bij Delta kost het al gauw 75.000 mijlen voor een retourvlucht.
Roland
-
- Amerikakenner
United
.
Ik ga dus eens gaan kijken
Ik vind niet direct iets.
We hebben nu 21.000 miles.
Heb je nog niet vet veel voor zeker :p?
Hoe kan je een upgrade doen op je volgende vlucht?
en hoeveel kost dit dan?

Ik ga dus eens gaan kijken

Ik vind niet direct iets.
We hebben nu 21.000 miles.
Heb je nog niet vet veel voor zeker :p?
Hoe kan je een upgrade doen op je volgende vlucht?
en hoeveel kost dit dan?
Laatst gewijzigd door markro op 26 nov 2009, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallo iedereen, omdat ikzelf volgende zomer een rondrit in de VS zal maken (San Francisco – San Francisco), kijk ik ook dagelijks uit naar promoties voor vliegtuigtickets. Net als sommige anderen vind ik dat de huidige actie bij Connections nogal magertjes uitvalt (wat betreft het hoogseizoen althans): ongeveer 720 euro is nog steeds vrij veel als ik hoor wat sommige mensen vorig jaar betaalden voor dezelfde periode.
Ik heb dan ook een mailtje gestuurd naar Connections en volgens de medewerker zullen er ook in januari nog promoties volgen, waarvoor de onderhandelingen met de luchtvaartmaatschappijen nu aan de gang zijn.Vanzelfsprekend kan men dus niet zeggen of deze acties goedkoper zullen uitvallen maar goed, een actie met een hogere prijs als de huidige lijkt me toch bizar. De medewerker zei wel dat er momenteel nog veel plaatsen vrij zijn op quasi alle dagen, wat in januari misschien niet meer het geval is. Het maakt er de keuze natuurlijk niet makkelijker op… Nog mensen die twijfelen of ze nu zouden boeken?
Ik heb dan ook een mailtje gestuurd naar Connections en volgens de medewerker zullen er ook in januari nog promoties volgen, waarvoor de onderhandelingen met de luchtvaartmaatschappijen nu aan de gang zijn.Vanzelfsprekend kan men dus niet zeggen of deze acties goedkoper zullen uitvallen maar goed, een actie met een hogere prijs als de huidige lijkt me toch bizar. De medewerker zei wel dat er momenteel nog veel plaatsen vrij zijn op quasi alle dagen, wat in januari misschien niet meer het geval is. Het maakt er de keuze natuurlijk niet makkelijker op… Nog mensen die twijfelen of ze nu zouden boeken?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Wij gaan weliswaar niet in het hoogseizoen (half mei tot begin juni) maar ik durfde het niet aan om tot januari te wachten!
Groetjes,
Reny
PS: heb rechtstreeks bij United geboekt, was goedkoper dan via connections.be!!
Groetjes,
Reny
PS: heb rechtstreeks bij United geboekt, was goedkoper dan via connections.be!!
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wij gaan van 14 mei tot 10 juni naar de oostkust.
14 mei -> AMS - JFK
10 jun -> MIA - AMS
Nu wil ik het liefst met Delta/KLM etc. omdat we daar mijlen sparen en er een vlucht rechtstreeks van AMS -> JFK is die om 13:05 aankomt.
Als ik nu de vluchten zoek op de verschillende websites krijg ik deze resultaten:
Cheaptickets - 479 (iberia niet rechtstreeks en latere aankomst)
Delta - 647 (rechtstreeks aankomst 13:05)
WTC - 542 (niet rechtstreeks (bijv. via Parijs), aankomst 12:45)
WTC en Delta hebben de voorkeur. Zjin deze prijzen goed, of kan ik toch beter nog één of twee maanden wachten en af en toe kijken? Het liefst heb ik een retourtje onder de 500 EUR. Maarja wie niet natuurlijk
14 mei -> AMS - JFK
10 jun -> MIA - AMS
Nu wil ik het liefst met Delta/KLM etc. omdat we daar mijlen sparen en er een vlucht rechtstreeks van AMS -> JFK is die om 13:05 aankomt.
Als ik nu de vluchten zoek op de verschillende websites krijg ik deze resultaten:
WTC en Delta hebben de voorkeur. Zjin deze prijzen goed, of kan ik toch beter nog één of twee maanden wachten en af en toe kijken? Het liefst heb ik een retourtje onder de 500 EUR. Maarja wie niet natuurlijk

De boeking is er doorgekomen.
Helaas zoals vele onder ons hebben wij toch iets meer betaald.
Bij de het nakijken van de namen etc. stond er een naam verkeerd, drukkende op terug kwamen we niet verder terug en moesten de gegevens opnieuw invullen.
Wat resulteerde in 20 euro extra pp, we hebben de boeking toen na een telefoontje gewoon doorgezet.
Want ondanks deze prijverjoging zijn we van mening dat het toch een goede prijs is hehe nu niet meer kijken maar verder met plannen
Helaas zoals vele onder ons hebben wij toch iets meer betaald.
Bij de het nakijken van de namen etc. stond er een naam verkeerd, drukkende op terug kwamen we niet verder terug en moesten de gegevens opnieuw invullen.
Wat resulteerde in 20 euro extra pp, we hebben de boeking toen na een telefoontje gewoon doorgezet.
Want ondanks deze prijverjoging zijn we van mening dat het toch een goede prijs is hehe nu niet meer kijken maar verder met plannen

Als je ook bereid bent, om vanaf Brussel te vertrekken en naar Schiphol terug te keren, vind ik als goedkoopste prijs 392€ op unitedairlines.nl (heen een directe vlucht naar Newark, terug via Newark)zwaffel schreef:Wij gaan van 14 mei tot 10 juni naar de oostkust.
14 mei -> AMS - JFK
10 jun -> MIA - AMS
349,22 EUR fare
43,11 EUR taxes & fees
392,33 EUR per passenger
Price breakdown
Fare rules
Fri, 14 May, 2010 - Brussels (BRU) to Newark, NJ, United States (EWR)
United 3218
Operated by: Continental
Depart: BRU 9:45
Arrive: EWR 12:00 Non-stop
8h 15m
NA_764
5.926 km traveled Fare basis code:
WKRCBEW
Booking class: W
Economy
Award miles
Lunch, Snack
Seats:N/A
Select seats
Flight details
--% On-time
3681 miles traveled
[Lunch, Snack]
Economy
0 Award miles
Availability
Thu, 10 Jun, 2010 - Miami, FL, United States (MIA) to Amsterdam (AMS)
United 3543
Depart: MIA 13:15
Arrive: EWR 16:23 Non-stop
3h 8m
Boeing 737-700
1.748 km traveled Fare basis code:
WKRCNLW
Economy
Award miles
No Meal Service
Select seats
Flight details
--% On-time
1086 miles traveled
[No Meal Service]
Economy
0 Award miles
Availability
<<< connecting to >>>
United 3244
Depart: EWR 17:20
Arrive: AMS 7:00
Arrives next day
11 Jun Non-stop
7h 40m
Boeing 757-200
5.888 km traveled Fare basis code:
WKRCNLW
Economy
Award miles
Dinner, Snack
Select seats
Flight details
--% On-time
3657 miles traveled
[Dinner, Snack]
Economy
0 Award miles
Availability
Penalty
CHECK FARE NOTEFL / CNX / CHG RESTRICTED
Als je via klm.be vertrekt vanaf ZWE (Antwerpen Centraal en trein naar Schiphol) dan vlieg je vanaf SPL rechtstreeks naar JFK (aankomst 16.05) en terug vanaf Miami weer via JFK voor EUR 484. Ook te boeken via klm.nl (ook iDeal mogelijk) maar dan met EUR 10 boekingskosten per ticket.zwaffel schreef: WTC - 542 (niet rechtstreeks (bijv. via Parijs), aankomst 12:45)
Maar wat Gulliver gevonden heeft is natuurlijk ook erg goed.
Voor de zomervakantie dit jaar was de gemiddelde prijs tussen de 720 en 850. Met uitschieters naar boven, maar ook enkele naar beneden. Maar zo vaak kwam dat niet voor. EUR 568 was wel het laagste wat ik zag (BRU-IAD-SEA met United).bigfish schreef: ongeveer 720 euro is nog steeds vrij veel als ik hoor wat sommige mensen vorig jaar betaalden voor dezelfde periode.
Officieel geboekt bij Exit.Met United Airlines.
Brussel-Chicago-Las Vegas 17 aug 11.00-13.15 16.55-18.46
San Diego-Chicago-Brussel 03 sept 11.15-17.14 18.00-09.20 (4sept)
2 volw en 2 kinderen onder de 12 voor 2116 euro totaal.
Brussel-Chicago-Las Vegas 17 aug 11.00-13.15 16.55-18.46
San Diego-Chicago-Brussel 03 sept 11.15-17.14 18.00-09.20 (4sept)
2 volw en 2 kinderen onder de 12 voor 2116 euro totaal.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Via Brussel is ook te overwegen, aanzienlijk goedkoper(in dit geval). Alleen wat onhandiger natuurlijk.
Brussel is voor ons ideaal, maar half uurtje rijden 

gulliver schreef:Hoi Ienekje,ienekje schreef:Hoi helpers.
Ik ben tickets aan het zoeken voor de volgende vluchten in Juni:
Amsterdam- Denver + Denver - New York + New York-Amsterdam
Nu kom ik op E715,-
Is dat redelijk?
Overigens lijken alle vluchten naar Denver rond 10.00 te gaan, een paar duurdere uitzonderingen daar gelaten.
Is dat standaard bij Denver of zou de rest uitverkocht zijn?
heb net even over kayak.com gecheckt met vertrek vanaf Brussel en terugkomst op Schiphol. Hier wordt me United als goedkoopste met 559€ aangeboden. (of ook mogelijk vertrek vanaf Schiphol, aankomst in Brussel)
Via Brussel is voor ons niet echt handig.
Helaas, dan dus een duurder ticket.
Maar dank voor het mee denken.
-
- Amerikafan
Hallo Allemaal,
Wij zijn op zoek naar tickets in augustus naar Seattle, met een stopover in New York en 1 september terug vanaf Salt Lake City. Op World Ticket Center vonden we de volgende aanbieding:
8 augustus heen vanaf Dusseldorf naar Newark (rechtstreeks) en op 1 september terug vanaf Salt Lake City naar Brussel (met 1 tussenstop in Chicago) voor 778,= Gecombineerd met een binnenlandse vlucht van Newark naar Seattle op 13 augustus (rechtstreeks) voor 127,= Alle vluchten met United Airlines.
Is dit een mooie prijs of zouden jullie nog even wachten met boeken? Heeft er iemand ervaring met boeken bij WTC?
We wonen in Eindhoven en zijn redelijk flexibel met vliegen vanaf en terug van Brussel, Dusseldorf of Amsterdam.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Anne-Marie
Wij zijn op zoek naar tickets in augustus naar Seattle, met een stopover in New York en 1 september terug vanaf Salt Lake City. Op World Ticket Center vonden we de volgende aanbieding:
8 augustus heen vanaf Dusseldorf naar Newark (rechtstreeks) en op 1 september terug vanaf Salt Lake City naar Brussel (met 1 tussenstop in Chicago) voor 778,= Gecombineerd met een binnenlandse vlucht van Newark naar Seattle op 13 augustus (rechtstreeks) voor 127,= Alle vluchten met United Airlines.
Is dit een mooie prijs of zouden jullie nog even wachten met boeken? Heeft er iemand ervaring met boeken bij WTC?
We wonen in Eindhoven en zijn redelijk flexibel met vliegen vanaf en terug van Brussel, Dusseldorf of Amsterdam.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Anne-Marie
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Is dit een mooie prijs of kan het nog veel goedkoper? Op een paar tientjes kijken we niet, maar als nog even wachten honderd euro op kan leveren...
25 september 2010
Düsseldorf - San Francisco
14 oktober 2010
Las Vegas - Düsseldorf
Air Berlin via cheaptickets.nl
Vanmorgen: 517,28 pp
Vanmiddag: 561,06 pp (Ook een behoorlijk verschil trouwens, hopelijk trekt het morgenvroeg of een dezer dagen weer bij.)
25 september 2010
Düsseldorf - San Francisco
14 oktober 2010
Las Vegas - Düsseldorf
Air Berlin via cheaptickets.nl
Vanmiddag: 561,06 pp (Ook een behoorlijk verschil trouwens, hopelijk trekt het morgenvroeg of een dezer dagen weer bij.)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Heb je je cookies verwijderd voordat je opnieuw ging zoeken? Zo niet, dan kan het prijsverschil best daaraan liggen.PhoebeCaulfield schreef:Air Berlin via cheaptickets.nl
€ 517,28 voor tickets naar San Fransicso in de periode dat jij gaat vind ik helemaal geen gekke prijs. Zelf hoop ik op een maximale prijs van € 450 - € 550 buiten het hoogseizoen. Alles wat daaronder zit is meegenomen. Maar goed dat is mijn persoonlijke grens. Kan voor iedereen verschillend zijn.
Roland
Hallo allemaal,
Door een vriend doorverwezen naar dit forum omdat men hier blijkbaar héél behulpzaan is met dit soort vragen
Vandaar: ik zou voor mezelf en vriendin een lang weekend New York willen boeken in de maand maart : vertrek op 19 maart en terug op 23 maart
ik woon in belgië dus voorlopig vooral gekeken met vertrek brussel: goedkoopste wat ik kon vinden was 381€ pp via connections (American Airlines) wat me al niet slecht lijkt maar goedkoper is altijd fijn
. Vertrek op vrijdag middag, naar LHR en vandaar naar JFK, terug is rechtstreeks dinsdagavond vanuit JFK.
Vertrek uit andere luchthaven kan wel als verschil groot genoeg is.
enig advies ? Kan dit veel goedkoper?
alvast bedankt :dance:
Door een vriend doorverwezen naar dit forum omdat men hier blijkbaar héél behulpzaan is met dit soort vragen

Vandaar: ik zou voor mezelf en vriendin een lang weekend New York willen boeken in de maand maart : vertrek op 19 maart en terug op 23 maart
ik woon in belgië dus voorlopig vooral gekeken met vertrek brussel: goedkoopste wat ik kon vinden was 381€ pp via connections (American Airlines) wat me al niet slecht lijkt maar goedkoper is altijd fijn

Vertrek uit andere luchthaven kan wel als verschil groot genoeg is.
enig advies ? Kan dit veel goedkoper?
alvast bedankt :dance:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2921 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk