Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

rondreis Texas?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Goliath
Amerika-ontdekker

rondreis Texas?

Bericht door Goliath »

Het staat nu ver vast, volgend jaar zou ik een keer naar Texas willen, maar ik ben dan pas 21 jaar. Dus auto huren zal er niet in zitten. Weet iemand van jullie of er in Texas ook georganiseerde reizen mogelijk zijn met Nederlandstalige reisleider? Want ik vind nergens zo een reis op internet.
Daanje
Amerika-ontdekker

Bericht door Daanje »

Een huurauto kan je al huren vanaf 21 jaar, je moet wel minimaal 1 jaar je rijbewijs hebben.
Goliath
Amerika-ontdekker

Bericht door Goliath »

nog even een vraag:
Wat is de beste tijd om naar Texas te gaan wat weer betrefd?
Daanje
Amerika-ontdekker

Bericht door Daanje »

Goliath schreef:nog even een vraag:
ligt er een beetje aan waar je precies naar toe wilt gaan en wat je wilt gaan doen, maar ik heb gelezen dat het in de zomer verschrikkelijk heet kan zijn.
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

Daanje schreef:Een huurauto kan je al huren vanaf 21 jaar, je moet wel minimaal 1 jaar je rijbewijs hebben.
Dat is alleen niet bij elke verhuurder zo. Bij Herz bijvoorbeeld moet je minimaal 25 zijn.
Bovendien betaal je vaak meer als je tussen de 21 en 25 bent; via Holidaycars is dat $25,- per dag. Zij werken o.a. met Dollar.
Het is dus wel handig om hier goed naar te informeren voór je boekt.
rbruins
Amerika-newbie

Bericht door rbruins »

Daanje schreef:
Goliath schreef:nog even een vraag:
ligt er een beetje aan waar je precies naar toe wilt gaan en wat je wilt gaan doen, maar ik heb gelezen dat het in de zomer verschrikkelijk heet kan zijn.
Het is in de zomer aan de gulf altijd ontzettend warm.. temperaturen van een graadje of 96F en een relatieve vochtigheid van 80% brengt de heat index naar een graadje of 110
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Hoi, omdat wij druk bezig zijn met emigratie naar Texas en daar dus ook regelmatig vertoeven kunnen we je zeer aanraden Texas te bezoeken. Afgelopen juni waren we er nog en het weer was heerlijk. Juli/augustus is warm, maar als je tegen wat hitte kan goed te doen. Als je volgend jaar gaat kunnen we je misschien al een onderkomen bieden :wink:

Kijk eens op http://www.hollandranch.com waar we mee bezig zijn. Succes en groet Hans
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer