Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
PhoebeCaulfield
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door PhoebeCaulfield »

Coyote schreef:
PhoebeCaulfield schreef:Air Berlin via cheaptickets.nl
Vanmorgen: 517,28 pp
Vanmiddag: 561,06 pp (Ook een behoorlijk verschil trouwens, hopelijk trekt het morgenvroeg of een dezer dagen weer bij.)
Heb je je cookies verwijderd voordat je opnieuw ging zoeken? Zo niet, dan kan het prijsverschil best daaraan liggen.

€ 517,28 voor tickets naar San Fransicso in de periode dat jij gaat vind ik helemaal geen gekke prijs. Zelf hoop ik op een maximale prijs van € 450 - € 550 buiten het hoogseizoen. Alles wat daaronder zit is meegenomen. Maar goed dat is mijn persoonlijke grens. Kan voor iedereen verschillend zijn.

Roland
De cookies verwijderen, heeft helaas geen effect.
Iemand opperde dat het aan de waarde van de dollar kan liggen... Zou het?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Iemand opperde dat het aan de waarde van de dollar kan liggen... Zou het?
Als het maar een paar € duurder zou zijn kan ik dat geloven maar €43,78 in een paar uur daar geloof ik niks van, de $ is trouwens gedaald volgens mij.
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

PhoebeCaulfield schreef:Is dit een mooie prijs of kan het nog veel goedkoper? Op een paar tientjes kijken we niet, maar als nog even wachten honderd euro op kan leveren...

25 september 2010
Düsseldorf - San Francisco
14 oktober 2010
Las Vegas - Düsseldorf

Air Berlin via cheaptickets.nl
Vanmorgen: 517,28 pp
Vanmiddag: 561,06 pp (Ook een behoorlijk verschil trouwens, hopelijk trekt het morgenvroeg of een dezer dagen weer bij.)
Is op zich geen gekke prijs vind ik. Natuurlijk is er bests kans dat het goedkoper kan, maar de boekingen schijnen toch weer aan te trekken. Ik zag ook dat je via klm.be vanaf Antwerpen Centraal (station) naar Schiphol (Thalys of Internationale trein) en dan naar SFO of LAS vliegt voor EUR 569. Als je heen naar LAS vliegt dan heb je terug vanaf SFO een rechtstreekse KLM vlucht met een 777-200 (met personal entertainment van Panasonic). Heen vlieg je trouwens van via JFK.
Afbeelding
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Air Berlin is weer begonnen met de 2=1 aktie. Vorig jaar kwamen daar op een dag ook tickets naar New York voor in aanmerking.
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Ik kijk dagelijks maar ze blijven helaas vrij duur.
Nu heb ik via KLM een tarief gevonden die weliswaar niet zo gunstig is, maar wel de tijden.
Het zou uitkomen op 3200 euro voor 2 volwassenen, 1 kind en 1 baby naar Denver en terug vanaf San Francisco, van 9 juli tot 11 augustus.
Het voordeel van deze vlucht is de aankomst op Denver om 13.44, terwijl al die anderen pas na 16.00 aankomen.

Ik twijfel nog wel, zal ik boeken of nog even maximaal een maandje wachten? Pfff wat is wijsheid.
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

blade schreef:Hallo allemaal,

Door een vriend doorverwezen naar dit forum omdat men hier blijkbaar héél behulpzaan is met dit soort vragen :-)

Vandaar: ik zou voor mezelf en vriendin een lang weekend New York willen boeken in de maand maart : vertrek op 19 maart en terug op 23 maart

ik woon in belgië dus voorlopig vooral gekeken met vertrek brussel: goedkoopste wat ik kon vinden was 381€ pp via connections (American Airlines) wat me al niet slecht lijkt maar goedkoper is altijd fijn :-). Vertrek op vrijdag middag, naar LHR en vandaar naar JFK, terug is rechtstreeks dinsdagavond vanuit JFK.
Vertrek uit andere luchthaven kan wel als verschil groot genoeg is.
enig advies ? Kan dit veel goedkoper?

alvast bedankt :dance:
op unitedairlines.nl heb ik 319€ pp gevonden voor Brussel-Newark-Schiphol met directe vluchten, operated by Continental
278,24
EUR per adult

+ 41,59 EUR taxes & fees = 319,83 EUR total per adult
Price breakdown Fare rules
Select
Flight Airports/times Stops Duration/equipment More information
United
3218
Operated by
Continental
WLRCBEW
Depart: BRU Mar 19 8:50
Arrive: EWR Mar 19 12:25 Non-stop
8h 35m
NA_764
> Flight info
View seats

Flight details
5.926 km traveled
Breakfast , Snack
Economy
Availability
Economy Y, Business Y
United
3244
Operated by
Continental
WLNN93W
Depart: EWR Mar 23 18:45
Arrive: AMS Mar 24 7:15
Arrives next day
Non-stop
7h 30m
Boeing 757-200
> Flight info
View seats
PhoebeCaulfield
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door PhoebeCaulfield »

RuudB schreef:Ik zag ook dat je via klm.be vanaf Antwerpen Centraal (station) naar Schiphol (Thalys of Internationale trein) en dan naar SFO of LAS vliegt voor EUR 569. Als je heen naar LAS vliegt dan heb je terug vanaf SFO een rechtstreekse KLM vlucht met een 777-200 (met personal entertainment van Panasonic). Heen vlieg je trouwens van via JFK.
Bedankt voor de tip! Ik had eerder al gelezen over Antwerpen Centraal als opstapplaats, maar was het nu glad vergeten. Ik vlieg eigenlijk ook liever met KLM dan met Air Berlin... Als we de reis dan één dag vervroegen, zou het heen ZWE-SFO (rechtstreeks) worden en terug LAS-ZWE via New York (heel vroeg opstaan) of via Atlanta (maar een uurtje overstaptijd). Ik las trouwens dat er onder die laatste treinreis naar Antwerpen wellicht nog wel uit te komen valt. Prijs is dan inderdaad 569 pp. Verleidelijk, verleidelijk...
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Souraia schreef: Het voordeel van deze vlucht is de aankomst op Denver om 13.44, terwijl al die anderen pas na 16.00 aankomen.
Zo, dat is zeker prijzig. Maar als je om 13:44 op Denver aankomt, ben ik wel benieuwd naar je vluchttijden. Volgens mij wordt er niet rechtstreeks op Denver gevlogen, dus je moet dan met overstap. Als je aankomt om 13:44, dan is het 21:44 Nederlandse tijd. Een vlucht met overstap kost je al snel 15uur, dus dan heb je de eerste vlucht om 6uur of zo ? Dan moet je om 4uur aanwezig zijn, dus dan heb je ook een redelijk verkeerd ritme ... Maar goed, iedereen natuurlijk wat hij zelf prettig vindt ;-) !

En wat is wijsheid, niemand die het weet. Ik hoop nog steeds op mooie aanbiedingen in januari bij connections. Wij wilden vorig jaar ook boeken voor de westcoast, en kwam tickets tegen van € 1.000 p.p. En uiteindelijk in januari voor € 525 geboekt ... Dus tja ... Ik vraag me af of je nog duurdere tickets gaat krijgen dan die je nu ziet, dus die kan je waarschijnlijk altijd nog boeken voor dat bedrag, denk ik.

Ik heb vanmorgen maar met mijn KLM miles geboekt, heen op 3 juli naar New York en terug op 2 augustus vanaf Atlanta, beide rechtstreeks met KLM. Die kan ik altijd nog annuleren, als er een hele goed prijs komt :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Mattrob we vertekken dan om 8.00 uur met een overstap in Detroit. Ik heb nog geen een rechtstreekse vlucht gezien naar Denver.
Ik heb besloten om iig te wachten tot begin januari. Volgens mij kunnen ze niet veel meer duurder worden. (hoop ik)
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

ludwig schreef:Air Berlin is weer begonnen met de 2=1 aktie. Vorig jaar kwamen daar op een dag ook tickets naar New York voor in aanmerking.
Hier een Kalender, op welke dag welke acties gelden:
"Neue Strecken" zou dus eigenlijk ook Düsseldorf-San Francisco moeten zijn
en 15.12. Florida klinkt natuurlijk ook niet gek

1.12: Spanien, Portugal
2.12. Italien
3.12. Türkei, Griechenland
4.12. Innerdeutsch
5.12. Russland
6.12. “Neue Strecken”
7.12. Großbritannien
8.12. Karibik
9.12. Österreich
10.12. Osteuropa
11.12. Nordafrika
12.12. Zürich
13.12. Gewinnspiel Madeira
14.12. Kanaren
15.12. Florida
16.12. Schweiz
17.12. Skandinavien
18.12. Mallorca
19.12. Großbritannien
20.12. Gewinnspiel Rom
21.12. Frankreich
22.12. Tel Aviv
23.12. Deutschland
24.12. Bangkok
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Souraia schreef:Mattrob we vertekken dan om 8.00 uur met een overstap in Detroit. Ik heb nog geen een rechtstreekse vlucht gezien naar Denver.
Ik heb besloten om iig te wachten tot begin januari. Volgens mij kunnen ze niet veel meer duurder worden. (hoop ik)
Is het dan met hele korte overstap ? Ik denk ook niet dat het veel duurder kan worden hoor :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

MattRob schreef:
Souraia schreef:Mattrob we vertekken dan om 8.00 uur met een overstap in Detroit. Ik heb nog geen een rechtstreekse vlucht gezien naar Denver.
Is het dan met hele korte overstap ? Ik denk ook niet dat het veel duurder kan worden hoor :wink:

Ja een overstap van anderhalf uur op Detroit.
thomaz
Amerika-newbie

Bericht door thomaz »

ik wil van 5 april 2010 t/m 16 april 2010 naar new york (om en nabij die data mag ook)
via icelandair heb ik tickets voor 403 euro gevonden, vanaf amsterdam met een stop-over in reyavik
denkt iemand dat t goedkoper kan?
vliegen v/a dusseldorf/brussel mag ook!
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

Kijk eens bij Jetairways.
€ 375 rechtstreeks je vliegt dan wel vanaf Brussel.
desteijntjes
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door desteijntjes »

Kijk ook eens bij connections.be Daar hebben ze nu een aanbieding in jou genoemde periode vanaf € 389. Met vertrek vanuit Brussel met American Airlines naar New York.

Ik heb wel eens gelezen dat als je het op internet niet dit bedrag kan vinden, als je telefonisch contact met ze opnemen, ze vaak nog wel wat voor je kunnen doen.
mei 2010 http://desteijntjesflorida2010.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
jan 2010 http://2010ny.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mei 2011 http://hcgirlssanfrancisco2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
augustus 2013 http://desteijntjesusa2013.weebly.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
thomaz
Amerika-newbie

Bericht door thomaz »

Annie schreef:Kijk eens bij Jetairways.
€ 375 rechtstreeks je vliegt dan wel vanaf Brussel.
das voor een enkeltje volgens mij,.. ik wil ook terug!
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

Echt ? :oops:
Wij zijn vorig jaar met hun naar Newark gevlogen voor nog geen 300 euro, ben er toen maar vanuit gegaan dat dit ook een retour was.
thomaz
Amerika-newbie

Bericht door thomaz »

desteijntjes schreef:Kijk ook eens bij connections.be Daar hebben ze nu een aanbieding in jou genoemde periode vanaf € 389. Met vertrek vanuit Brussel met American Airlines naar New York.

Ik heb wel eens gelezen dat als je het op internet niet dit bedrag kan vinden, als je telefonisch contact met ze opnemen, ze vaak nog wel wat voor je kunnen doen.
hm,. had ik ook al zien staan - maar ik krijg aa rond mijn periode niet onder 700 euro
kimmy
Amerikafan

Bericht door kimmy »

Hallo,

mijn partner en ik willen dit jaar graag naar Canada, met vertrek op 30 of 31 juli, en terug vliegen op 20 of 21 aug.
Vertrek van het liefst Amsterdam naar Vancouver, terugvlucht van Calgary naar Amsterdam.
onze voorkeur gaat uit naar een rechtstreekse vlucht.
nu heb ik via klm tickets gevonden voor 900,- euro p.p.
Ik denk dat het wat duurder is omdat we midden in het hoogseizoen zitten, maar ivm ons werk kunnen we niet anders.
Ik heb gekeken voor andere vluchten die niet rechtsstreeks zijn, maar dat scheelt maar enkele tientallen euro's.
kan iemand aan goedkopere tickets komen, en dan het liefst rechtstreeks??

alvast bedankt!
breaker9240
Amerikakenner

Bericht door breaker9240 »

Zijn er al mensen die met US airways vlogen?
Wat vinden ze van deze maatschappij (heb enkel nog maar united en AA gevlogen)
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer