Voor degene die geinteresseerd zijn: vanavond op National Geographic om 22.00 uur de eerste aflevering van een 4-delige serie. Je ziet o.a. hoe een bijeenkomst in de VS de oorlog verklaart aan verschillende groeperingen en dat dan de journalist de FBI opbelt en zegt wat er gaande is, waarop de FBI vraagt wat hij heeft gerookt (of gedronken, weet ik niet meer), want ze geloofden hem niet. Vanochtend lieten ze een stukje hiervan zien op Nederland 1 en het lijkt mij erg interessant.
De wereld veranderde op de dag dat twee gekaapte vliegtuigen zich in de twee torens van het World Trade Center in New York boorden. Maar hoe en waarom kom deze aanslag op 11 september gebeuren? In een opmerkelijke vierdelige serie zien we welke gebeurtenissen vooraf gingen aan de ergste terroristische aanslagen in de geschiedenis van Amerika.
En wie zich dan nog verder in deze live-changing gebeurtenis wil verdiepen:
Ik ben nu een boek aan het lezen; 11 september, de aanslag, de mensen en hun verhaal. Er wordt in een soort dagboekvorm een chronologische reconstructie gemaakt van wat zich ervoor, tijdens en erna afspeelde. En het leest als een roman. Ik ben er nog maar net in begonnen, dus kan er nog niet alles over zeggen, maar ik vind het tot nu toe een erg interessant boek.
Het is voor slechts ¤3,99 te koop bij De Slegte. (Niet meer bij de reguliere boekhandel te krijgen of te bestellen)
Dat word nog moeilijk kiezen vanavond.....
Ik ben namelijk ook al helemaal verslaafd aan de FBI Files!
Dat komt ook elke donderdag avond 21:00 tm 22:00 en 22:00 tm 23:00
Vanavond was het een-na-laatste deel. Nog steeds heb ik moeite met het zien van de beelden. Voor mij is dit de meest aangrijpende gebeurtenis in de werled die ik heb meegemaakt. Zonder enige twijfel
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.