Hi,
Ik ben al een paar dagen een goedkoop ticket aan het zoeken, maar het valt eerlijk gezegd niet mee om tussen al die prijsvergelijkers een goed aanbod te halen .
We zijn een gezin met 2 kinderen 14 en 16 jaar.
We willen via amsterdam, brussel of dusseldorf naar San Fransisco op za 17 juli 2010 heen en 13 aug 2010 terug
Bij Connections heb ik tot nu de goedkoopste gevonden
wat denken jullier ervan, is het onderstaande een goed aanbod?
Aantal Prijs ticket Taxen & toeslagen Totaal
Prijs 1 volwassene 4 € 550,00 € 246,04 € 3.184,16
Totaal 4 € 2.200,00 € 984,16 € 3.184,16
Vertrek Heenvlucht AA 171: za 17 jul 10:10, Brussel (BRU) - za 17 jul 12:25, New York,JF Kennedy Intl ny (JFK)
Vertrek Heenvlucht AA 85: za 17 jul 14:55, New York,JF Kennedy Intl ny (JFK) - za 17 jul 18:30, San Francisco, ca (SFO)
Vertrek Terugvlucht AA 24: vr 13 aug 07:45, San Francisco, ca (SFO) - vr 13 aug 16:30, New York,JF Kennedy Intl ny (JFK)
Vertrek Terugvlucht AA 172: vr 13 aug 17:55, New York,JF Kennedy Intl ny (JFK) - za 14 aug 07:40, Brussel (BRU)
gr Geertjuh
Laatst gewijzigd door geertjuh op 07 dec 2009, 19:13, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik ken de prijzen uit het hoogseizoen niet. Maar ik heb gisteren ook geboekt bij Connections, gebruikmakend van hun American Airlines promotie. Ik vond nergens iets goedkoper, het scheelde toch 100 euro per ticket met de andere goedkope aanbieders die ik gevonden heb online.
Als je bij Connections wil boeken, probeer dan te beslissen voor 7 dec, want dan is de promotie gedaan.
Wij hebben afgelopen januari geboekt bij connections.
Toen hadden ze een zeer leuke actie en zit eigenlijk te hopen dat ze er komende januari weer een hebben.
Je weet pas op de dag dat je vliegt of het een goed aanbod was....prijzen veranderen per dag, en welke kant op is onvoorspelbaar.
Soms ben je goedkoop uit bij vroegboeken, soms veel te duur.
Boeken als de prijs naar je zin is en niet meer vergelijken daarna.
Als je iets ziet wat je redelijk lijkt, gewoon boeken, en dan inderdaad niet meer naar kijken. Het kan duurder of goedkoper worden, maar als je nu een prijs hebt die je niet slecht vindt zou ik meteen boeken.
Nog geen 800 euro pp in het hoogseizoen vind ik niet slecht. Als ik bij cheaptickets.com kijk kom ik niet onder de 900 euro uit voor die dagen vanaf Brussel.
Wij zaten de afgelopen 2 keer in het hoogseizoen op ongeveer 1000 euro.
Ik vind het een hele mooie prijs voor het hoogseizoen. Als ik nog tickets moest hebben naar San Francisco zou ik hier zeker voor gaan.
(maar ik kan natuurlijk niet voorspellen of er nog acties komen)
Annie schreef:Ik begreep ergens dat ze nog aan het onderhandelen zijn met maatschappijen voor een aktie begin januari.
Dat zal dan wel met United zijn, ik blijf voorlopig nog wachten, ik vind de tickets voor half mei nog veel te duur, United moet volgend zomerseizoen i.p.v. 1 toestel vanaf Brussel er 2 vullen aangezien er een dagelijkse vlucht naar Chicago bijkomt, op de datum dat ik eventueel zou willen gaan is er nog niet 1 stoel verkocht, ik verwacht dus zeker nog aanbiedingen.
Annie schreef:Wij hebben in september tickets geboekt bij connections.be, met Delta naar Las Vegas voor 388 euro, tot nu toe een super deal.
heb ik dan ook geboekt. veel goedkoper dan dat zal niet lukken. tot nu toe de beste actie die ik heb gevonden. nu is alles véél duurder, ik zou nog wat afwachten!
geertjuh schreef: Hi,
Ik ben al een paar dagen een goedkoop ticket aan het zoeken, maar het valt eerlijk gezegd niet mee om tussen al die prijsvergelijkers een goed aanbod te halen .
gr Geertjuh
Je reis valt in het hoogseizoen en dat ga je merken. Op dit forum vliegen vaak de mooiste prijzen over het scherm, maar vaak wordt er niet in juli/augustus gevlogen. Je moet/kan het geluk hebben, dat je net in een actie valt.
Tip: Verwijder je wel na elke zoekbeurt je cookies en tijdelijke internetbestanden van je computer ? Anders kom je steevast op het zelfde tarief uit.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Annie schreef:Wij hebben in september tickets geboekt bij connections.be, met Delta naar Las Vegas voor 388 euro, tot nu toe een super deal.
heb ik dan ook geboekt. veel goedkoper dan dat zal niet lukken. tot nu toe de beste actie die ik heb gevonden. nu is alles véél duurder, ik zou nog wat afwachten!
Ik heb er wel bij vergeten te zetten dat die tickets voor 388 euro voor april is, nog geen hoogseizoen.
Ik vloog afgelopen zomer (hoogseizoen) voor ruim €600,- pp naar NY en terug vanaf LA (binnenlandse vlucht apart bijgeboekt), dus het kan wel in die periode! Maar alle prijzen die ik de laatste tijd voorbij zie komen zijn inderdaad een stuk hoger dan het afgelopen seizoen. En dan te bedenken dat we in oktober nog voor €380 naar LA vlogen. Volgens mij was dat een historisch dieptepunt.
@ruud2004: cookies verwijderen; hoe doe je dat op een mac met firefox? Moet je dan gewoon je internetgeschiedenis verwijderen?
RiverCola schreef:@ruud2004: cookies verwijderen; hoe doe je dat op een mac met firefox? Moet je dan gewoon je internetgeschiedenis verwijderen?
ik werk ook met mac. Volgens mij is dit de juiste manier om de cokies weg te krijgen, alhoewel ik niet met firefox werk maar met safari. even googlen om zeker te zijn!
Ruud2004 schreef:Tip: Verwijder je wel na elke zoekbeurt je cookies en tijdelijke internetbestanden van je computer ? Anders kom je steevast op het zelfde tarief uit.
Je kan ook je IP address maskeren door naar anchorfree.com te gaan. Even Hotshield downloaden en je bent anoniem.
Omzeilt ook Region protection, ik gebruik het bijvoorbeeld om ondermeer naar amerikaanse programma's te kijken via hulu.com.
Wanneer boeken jullie uiterlijk een camper? Loop je niet het risico dat er geen vluchten meer beschikbaar zijn als je wacht voor de beste prijs, terwijl je al wel je camper geboekt hebt? of andersom?
groetjes, Greetje
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
greetje schreef:Wanneer boeken jullie uiterlijk een camper? Loop je niet het risico dat er geen vluchten meer beschikbaar zijn als je wacht voor de beste prijs, terwijl je al wel je camper geboekt hebt? of andersom?
ik boek altijd eerst de vlucht, dan bekijk ik alle andere dingen die moeten geregeld worden. voor 24 mei de dag dat ik vertrek is ondertussen al het hotel van de eerste en de laatste avond geboekt, en de huurwagen. Als je al bepaalde data hebt waar je zeker zal verblijven kan je hier ook al een overnachting vastleggen.
greetje schreef:Wanneer boeken jullie uiterlijk een camper? Loop je niet het risico dat er geen vluchten meer beschikbaar zijn als je wacht voor de beste prijs, terwijl je al wel je camper geboekt hebt? of andersom?
Je moet een beetje durven gokken natuurlijk, wij boekte vorig jaar september een camper voor onze trip van afgelopen sep/oct en de vliegtickets hebben we in januari geboekt toen Connection met zijn aanbiedingen kwam (vier maanden later dus)
Voor volgend jaar hebben we eerst vliegtickets geboekt ook weer met een aanbieding en de camper een maand later omdat er niet eerder prijzen van camperhuur bekend waren.
Voor onze trip van 25 juni tot 23 juli hebben we begin september een camper geboekt, hotel voor 1 ste nacht Denver en en laatste 2 dagen San francisco vorige week geboekt.
Nu alleen nog wachten op een aanbieding voor vliegtickets.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.