Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Joostva: Juni 2010

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Joostva: Juni 2010

Bericht door RoyBergen »

beste Joost,

Ga vooral niet in cedar city zitten voor Zion. Ik wil je aanbevelen om in springdale te verblijven, daar zijn shuttles het park in gratis. Bijvoorbeeld bij desert pearl in of best western zion park in.
In cedar city is wel een mooi shakespear festival in de zomer, maar anders is t maar een minder aantrekkelijke stad langs de interstate...
Ik vind twee overnachtingen bij de grand canyon ook veel, na een aantal uur met uitzichtpunten daar en een overnachting heb je t wel gezien denk ik.... tenzij je er echt dieper op in wil gaan, je wordt er de volgende dag ook wakker, je zou die tijd bijvoorbeeld beter bij santa barbera+monterey aan kunnen plakken of aan 1 van de andere plekken die krap in de tijd zijn.....

Maar alles blijft smaakzaak....ik vind je nieuwe versie al veel beter dan de oorspronkielijke. Ik ga zelf op 4 juli in het planet holywood verblijven in las vegas, goed dat je bent afgestapt van het wonen in mardri grass, daar had je spijt van gekregen denk ik ,al is er niets mis met de kamers enzv...alleen de ligging...
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Reis Joostva: Juni 2010

Bericht door gleuknie »

Ik neem aan dat jullie 14 juni richting Palm Springs rijden? Als jullie vroeg weg gaan, kun je 's middags nog van Joshua Tree N.P. genieten. Is een rustig park, waarbij ik de Ryan Mountain Trail aan kan raden. 's Avonds is Palm Springs zelf ook wel een gezellig stadje, dus ik hoop dat jullie een mooie verjaardag hebben.

Deze route is trouwens inderdaad een stuk beter, al blijft 1 dag Moab echt veel te weinig.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer