Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Vana: Arizona, New Mexico, Colorado en Utah

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
paula58
Amerika-expert

Re: Reis Vana: Arizona, New Mexico, Colorado, Utah.

Bericht door paula58 »

vana schreef: En misschien kan Paula dan de Apache Pass Road naar Bowie rijden en hetzelfde noteren?
(of vraag ik nu teveel?)
Marjon
:D
Ja hoor geen probleem, we komen op meer plaatsen waar jullie ook naar toe gaan en zijn er eerder dus kan je altijd kijken hoe wij het ervaren hebben. :wink:
Jos heeft al een web-log in elkaar gezet dan kan je zien hoe het er nu uitziet.
http://rondjephoenix2010.web-log.nl/
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Nou, je wordt bedankt Paula, had ik het nog wel zo heel klein geschreven :oops:

Jullie weblog ziet er al schitterend uit zeg. En wat hebben jullie al veel voorbereid. Hebben jullie alle hotels al geboekt?

Marjon
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

:lol: :lol: :lol:

je gelooft het zeker niet, maar dergelijke dingen worden altijd genoteerd, en zeker foto's van gemaakt. Of ze lukken, dwz of ze aan de strenge eisen kunnen voldoen, is maar de vraag. Maar ook die foto's kun je krijgen hoor.

En Paula prachtig nu al een weblog, en meteen allemaal ideeën voor hotels.
Laatst gewijzigd door Mrs.Bean op 23 nov 2009, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

ja ik geloof dat twee dagen las cruces wel heel erg veel is.... we gaan genieten van de white sands en van jou reisverslag na die tijd ! ga je ook nog naar roswell?
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

vana schreef:Nou, je wordt bedankt Paula, had ik het nog wel zo heel klein geschreven :oops:

Jullie weblog ziet er al schitterend uit zeg. En wat hebben jullie al veel voorbereid. Hebben jullie alle hotels al geboekt?

Marjon
Dat was een geintje uiteraard. :D
We hebben inderdaad al heel veel gedaan en geboekt maar we weten uit ervaring dat er nog wel eens wat geannulleerd zal worden.
:offtopic: de regie is dit keer in handen van Jos, hij heeft tijdens het wachten op zijn nieroperatie de weblog in elkaar gezet.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

@Paula: wat een mooi weblog al! Ik heb hem al bij mijn favorieten gezet, want een gedeelte van jullie route gaan wij volgend jaar ook rijden. Jullie gaan eerst, dus ik ga jullie met grote interesse volgen :D
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Inmiddels hebben we voor onze 4 nachten in Moab de Master Suite in Mayor's House B&B geboekt.

En zojuist heeft Ger voor Zion telefonisch het Canyon Ranch Motel gereserveerd.
Wat een gezellige kletskous is die man (Mark) zeg. Hij had hele verhalen over dat het op het moment sneeuwde in Zion en dat dat heel bijzonder is want dat het het er bijna nooit sneeuwt maar de afgelopen drie jaar wel en dat zijn vrouw het net een postcard vond. Heerlijk zo'n type, beter dan zo'n chagrijn aan de balie.

Marjon
melle18
Amerikafan

Bericht door melle18 »

Ik heb al 2x gemaild met de canyon ranch zonder reactie. Als ik jouw post zo lees, kan ik ook maar beter bellen. ik zal meteen vragen hoe het met de sneeuw zit...
Afbeelding
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik kreeg pas 6 dagen nadat ik gemaild had een reactie terug. Ik zou gewoon bellen, ze hebben een gratis nummer (001)866-946-6276
je krijgt soms een antwoord apparaat, dat ze even met een klant bezig zijn. Gewoon even later nog een keer bellen, ze zijn echt heel aardig daar.

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Marjon, gratis nummers zijn toch niet gratis als je vanuit het buitenland belt?
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Oeps, dat wist ik niet.
Dat wordt dus een leuke telefoonrekening want Ger heeft wel een tijdje met die man gebabbeld :lol:

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik heb al een aantal keren een melding gehad (soort bandje) dat het 'toll free number' niet gratis was omdat ik belde vanuit het buitenland. Ik bel tegenwoordig regelmatig via Skype of via een nummer bij Hallo Buitenland.nl (dat gebruik ik ook als ik Peet in Australië bel).
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

vana schreef:Oeps, dat wist ik niet.
Dat wordt dus een leuke telefoonrekening want Ger heeft wel een tijdje met die man gebabbeld :lol:
Valt mee hoor Marjon. Naar Amerika bellen is tegenwoordig niet zo duur meer. Zelfs stukken goedkoper dan naar een mobiel nummer. Het is ook de reden dat ik mijn broer vaak vanuit Nederland naar Amerika laat bellen ipv dat ik hem bel. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Het is weer al een hele poos geleden, maar naar Amerika bellen was toen een heel stuk goedkoper dan naar België.
Maar volgens mij is er ook een manier om voor niks naar een gratis nummer te bellen.
Weet alleen niet meer hoe.
Zelf gebruik ik voor het buitenland http://www.goedkoopbellen.nl , naar Amerika 2 cent p.m.
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Ik weet niet of de link al ergens is genoemd, maar ik vond de volgende website en ik moet zeggen dat ik deze wel heel informatief en duidelijk vond:

http://www.discovermoab.com/

Vooral het gedeelte over scenic byways is wellicht handig voor mensen die een beetje het overzicht kwijt raken over wat er nu precies allemaal te doen en te zien is in en rond Moab:

http://www.discovermoab.com/byways.htm

Ik ben zelf totaal niet bekend in dit gebied en wellicht dat we alsnog naar Amerika gaan dit jaar, dus ik ben alvast vooruit aan het plannen voor een nieuwe route en vond het zelf een fijne overzichtelijke website.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Mooie site Michel, bedankt voor de link.

Marjon
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Grappig.Toen we in november tickets moesten boeken hebben we lang getwijfeld over onze terugvlucht met US Airways omdat we dan vanaf Philadelphia met een 757 zouden vliegen.
Uiteindelijk hebben we toen toch de knoop doorgehakt en de vlucht geboekt.
Nu kijk ik net even op mijn vluchtgegevens bij Cheaptickets of er nog iets veranderd is, vliegen we ineens met een 767, een veel groter toestel dus. Helaas nog steeds geen eigen schermpjes maar dat overleven we wel. Ook het toestel van Phoenix naar Philadelphia is ineens veranderd van een Airbus 320 naar een 321.
Het was maar goed dat ik weer even keek want onze stoelnummers zijn hetzelfde gebleven maar doordat het een ander toestel is zitten we ineens op een veel ongunstigere plek in het vliegtuig. We zitten in de 321 ineens bij de vleugel en in de 767 zitten we niet meer naast elkaar, maar met een gangpad er tussen. Gelukkig is er nog plek genoeg, dus dat heb ik direct maar even veranderd.

Het is dus wel belangrijk om regelmatig even te checken of er iets veranderd is in je vluchtgegevens.

Marjon
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Jeetje, verstandig inderdaad dat je het even hebt gecheckt. Het zou mij niks aan lijken om niet naast elkaar te zitten tijdens de vlucht. :|
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Vandaag kreeg ik een mailtje dat er weer een flight change is.
Nu vliegen we op de heenweg naar Houston ineens niet meer met een 777 maar met een 767-400 (Contintal). Een kleiner toestel dus, en geen raamplaatsen voor ons.
Ook minder entertainment programma's maar gelukkig nog wel een eigen schermpje.

Ik ben benieuwd hoe vaak de gegevens nog gaan veranderen voor we vertrekken :shock: :cry:

Marjon
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

als het zo doorgaat hheb je straks een privejet :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer