Lopen ze volgend jaar dan langer door in juni owv de winterspelen?mtl schreef:(Tijdens de winterspelen in Vancouver ligt de NHL stil)
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
play offs NBA 2010
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: play offs NBA 2010
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Als je de playoffs wil zien kun je in april/mei ook gezellig naar Boston komen. Tickets zijn via boston.craigslist.org en stubhub.com wel te vinden en kosten ergens tussen de $40 en $100 dollar voor de goedkoopste plaatsen. Je kunt met de trein van NY naar Boston voor ongeveer $60-$100 (zie amtrak.com), of met de bus voor $15 (zie boltbus.com en megabus.com). Trein is prettiger maar duurder. Afgezien van het beste team in de NBA (
) heeft Boston nog wel wat meer bezichtingswaardigheden, zoals Faneuill Hall en Harvard.

- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik moet je toch wel wat gelijk geven, Boston heeft dit jaar een van de beste teams, maar of ze LA de baas gaan kunnen zullen we in de finale zien xp
Ik zou een van de volgende keren ook een keertje Boston willen doen.
Dat lijkt me zo een stad die bij de gewone toerist niet zo heel erg in het geheugen ligt, maar afgaande op foto's lijkt het me een héél leuke stad
Ik zou een van de volgende keren ook een keertje Boston willen doen.
Dat lijkt me zo een stad die bij de gewone toerist niet zo heel erg in het geheugen ligt, maar afgaande op foto's lijkt het me een héél leuke stad

"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Het gat hebben ze opgevuld door 1 week eerder te beginnen en af en toe vaker spelen in minder dagen. Veel verschil maakt het niet. Ook kan het zijn dat de finale al na 4 of 5 wedstrijden beslist is eind mei.Jeroen80 schreef:Lopen ze volgend jaar dan langer door in juni owv de winterspelen?mtl schreef:(Tijdens de winterspelen in Vancouver ligt de NHL stil)
De NBA kent dit probleem niet aangezien het nationaal basketbalteam op de zomerspeleb aktief is. Dan ligt de NBA sowieso stil.
Boston heeft één vd beste teams in de NBA lopen, dus zeker mooie wedstrijd voor een basketbalfan om te pakken. Overigens met tickets, ik heb hier zelf nogal wat gedoe mee gehad. Ik wilde destijds naar de NY Giants (American Football) en je kon via ticketmaster geen tickets bestellen als je creditcard niet 'based' was in de US of Canada. Ik heb toen contact moeten leggen met iemand uit de VS om via zijn credit card de tickets te bestellen. Best wel vreemd dat ze zo moeilijk doen, want de tickets worden vervolgens gewoon per email verstuurd die je zelf uit moet printen. Double check dat even, want zou best kunnen dat die wedstrijd goed vol zit, Boston ligt ook niet bijster ver weg dus kunnen best fans overkomen.inge_1212 schreef:We hebben al eens zo'n beetje rondgekeken (ook op nba.com) en zagen dat er idd in The Garden in april een wedstrijd tegen de Boston Celtics wordt gespeeld. Het lijkt ons superleuk om gewoon één wedstrijd mee te maken, of dat nu play-offs zijn of niet.Dus nu slagen we weer aan 't twijfelen. Misschien moeten we gewoon maar een beetje vroeger naar NYC gaan dan...
![]()
Bedankt voor jullie tips mensen!
Groetjes, Inge
Voor de basketbalfans, ik ben benieuwd of LeBron James als free agent naar de knicks gaat...
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Oh, ik had nog niet gehoord dat je niet vanuit Europa een ticket kon bestellen.
Ik ging er altijd van uit dat dit wel mogelijk was.
Inderdaad een beetje raar.
De Knicks hebben nog maar 4 spelers voor volgend jaar, en hebben dus nog aardig wat cap-space.
Ze zullen hem ongetwijfeld benaderen, maar of hij zal toehappen is nog maar een andere zaak.
Ze hebben alvast Small Fowards genoeg, dus gaan ze er minstens eentje moeten traden.
Het zou een goede zaak zijn voor de Knicks, die toch het 5e grootste budget hebben in de NBA dat Lebron zou tekenen.
Dan zou deze slapende reus zijn glorietijden van het Ewing-tijdperk kunnen herbeleven.
James en Curry zouden een heel goed duo vormen denk ik.
En zet daar Nate Robinson naast, en je hebt alvast een stevige basis om op te bouwen.
Ik ging er altijd van uit dat dit wel mogelijk was.
Inderdaad een beetje raar.
De Knicks hebben nog maar 4 spelers voor volgend jaar, en hebben dus nog aardig wat cap-space.
Ze zullen hem ongetwijfeld benaderen, maar of hij zal toehappen is nog maar een andere zaak.
Ze hebben alvast Small Fowards genoeg, dus gaan ze er minstens eentje moeten traden.
Het zou een goede zaak zijn voor de Knicks, die toch het 5e grootste budget hebben in de NBA dat Lebron zou tekenen.
Dan zou deze slapende reus zijn glorietijden van het Ewing-tijdperk kunnen herbeleven.
En zet daar Nate Robinson naast, en je hebt alvast een stevige basis om op te bouwen.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Als dit gaat gebeuren, heb ik in ieder geval een hele goede reden om weer (3e × in 2 jaar) naar NY te gaanheadhunterke schreef: Dan zou deze slapende reus zijn glorietijden van het Ewing-tijdperk kunnen herbeleven.