Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Visit Chicago in 2005!

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Hansel
Amerika-newbie

Bericht door Hansel »

Ik zal binnenkort (9 en 10 december) Chicago bezoeken. Ik zal aan het begin van die week een 4 tal dagen in Minneapolis vertoeven voor mijn werk. Ik had de keus direct terug te vliegen op Amsterdam of dit via een tussenstop te doen. Chicago ken ik niet - wel veel goede verhalen over gehoord - dus is dit een uitgelezen kans om eens wat van Chicago mee te maken!

Na aankomst wil ik met de Blue Line vanuit O'Hare Int. Airport richting downtown gaan. Het liefst heb ik downtown een overnachting. Weet iemand een betaalbaar (tot 100 dollar) hotel op loopafstand van de Blue Line?

Wat MOET ik gezien hebben in Chicago? Ik heb maar 1 1/2 dag te besteden dus ik zal maar een aantal sites kunnen bekijken. Ik zou graag wel 1 of 2 musea willen bezoeken maar ik vrees dat daar geen tijd voor is. Wat dan wel?
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Ik zou sowieso gewoon een rondje door de stad lopen. Met zijn kanalen, bovengrondse metro en architectuur is Chicago heel speciaal, ik zou dat zeker niet missen. Ik raad je ook aan om naar het einde van de Navy Pier te lopen.
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Ik zal waarschijnlijk het laatste forumlid zijn wat aan de topictitel voldoet. Ben namelijk in Chicago van 27-30 december. Zal binnenkort dus wel wat dingen gaan vragen hier.
Jackal
Amerika-newbie

Bericht door Jackal »

ik ben ook in chicago van 28 december tem 1 januari :D
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

grrrrr ;) you win
Hansel
Amerika-newbie

Bericht door Hansel »

Ik ben ondertussen weer terug van mijn tripje Chicago. Wat een geweldige stad! Chicago heeft op mij een enorm goed indruk gemaakt. Zeker zo vlak voor de Kerst (ik zat er afgelopen weekend) wanneer de winkels helemaal los gaan in hun Kerst-thema.
Mocht iemand nog een goed hotel zoeken in hartje Downtown dan kan ik Sheraton Hotel & Towers aanraden. Je zit midden tussen de wolkenkrabbers. Kijk hier voor een kleine fotoreportage.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Mooie foto's Hans! Vooral de eerste foto, het uitzicht van je hotel vind ik geweldig. Chicago lijkt me ook een leuke stad, hij staat bij ons nog op het to do lijstje.

Groetjes
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Jackal
Amerika-newbie

Bericht door Jackal »

mooie foto's Hans ! Ik vertrek maandag 26 dec a.s via Detroit naar Chicago. We verblijven in het Wyndham Hotel.

En viel de koude daar een beetje mee?? ;-)

greetz
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Leuke foto's Hansel. Ik krijg weer "heimwee" naar Chicago. Is inmiddels bijna 10 jaar geleden dat ik daar was......
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
tosca
Amerika-expert

Re: Visit Chicago in 2005!

Bericht door tosca »

Wat een leuke topic! Inmiddels is het 5 jaar later, maar ook wij gaan naar Chicago! Voor onze trip naar de USA stond deze plaats als eerste vast, ook al ligt het totaal niet in de route!

Ik ben erg benieuwd omdat de mensen die er nooit geweest zijn altijd vragen waarom je naar Chicago gaat, terwijl de mensen die er wél geweest zijn super enthousiast zijn!

Kortom, CHICAGO HERE WE COME!
Bloem82
Amerika-ontdekker

Bericht door Bloem82 »

Vorig jaar zijn we een aantal dagen in Chicago geweest en we vonden het super! Echt een hele fijne stad.
2009 Chicago - San Francisco http://wilcoamanda.reismee.nl
2010 Minneapolis - Miami http://wilcoamanda2010.reismee.nl
Afbeelding
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Veel plezier in de Wimpy City !

Ik vind het een fantastische stad !
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

toscabreeschoten schreef:Wat een leuke topic! Inmiddels is het 5 jaar later, maar ook wij gaan naar Chicago! Voor onze trip naar de USA stond deze plaats als eerste vast, ook al ligt het totaal niet in de route!

Ik ben erg benieuwd omdat de mensen die er nooit geweest zijn altijd vragen waarom je naar Chicago gaat, terwijl de mensen die er wél geweest zijn super enthousiast zijn!

Kortom, CHICAGO HERE WE COME!
Veel plezier, je zult je prima vermaken!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer