Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotels >18 ?
hotels >18 ?
Hallo,
Wij gaan dit voorjaar naar New York voor een paar dagen en zijn beide dan 17. Wij willen graag voor een dag of twee, drie in NYC in een hotel gaan, alleen hoorde ik dat je hiervoor 18 of zelfs 21 moet zijn. Hoe zit dit en is dit hetzelfde in de youth hostels?
alvast bedankt!
Laurens Erich
Wij gaan dit voorjaar naar New York voor een paar dagen en zijn beide dan 17. Wij willen graag voor een dag of twee, drie in NYC in een hotel gaan, alleen hoorde ik dat je hiervoor 18 of zelfs 21 moet zijn. Hoe zit dit en is dit hetzelfde in de youth hostels?
alvast bedankt!
Laurens Erich
-
- Amerika-expert
in de youth hostels is dat zeker niet zo, het woord zegt het al: youth hostel. in de hotels is dat denk ik ook geen punt want ik kan me niet herinneren dat ik ooit ergens iets van leeftijd heb moeten opgeven. de catch is alleen dat je een credit card moet hebben om je hotelkosten te garanderen en iemand van 17/18 heeft meestal geen credit card. in youth hostels betaal je meestal gewoon cash per dag of per week.
maar je kan altijd, als je een beetje meer weet over waar je wilt zitten, het hotel benaderen met vragen, maar ik zou me geen zorgen maken en lekker in een youth hostel gaan zitten. ontmoet je ook nog een hoop mensen.
veel plezier in NY.
doreen
maar je kan altijd, als je een beetje meer weet over waar je wilt zitten, het hotel benaderen met vragen, maar ik zou me geen zorgen maken en lekker in een youth hostel gaan zitten. ontmoet je ook nog een hoop mensen.
veel plezier in NY.
doreen
SEEING IS BELIEVING
Ik heb dit gevonden op: http://reservations.bookhostels.com/red ... umber=4547
Margaret
Ik zou even bij de nederlandse tak van de Hosteling International informeren wat de mogelijkheden zijn. Hier is de website: http://www.stayokay.com/index.cfm?lng=1we only allow guests who are between the ages of 18 and 35
Margaret
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hoi,
In youth hostels is het helemaal geen probleem, dat weet ik uit ervaring en in andere hotels heb ik ook nooit vragen of problemen gehad in verband met mijn leeftijd. Ik heb voor en op mijn 18e in Canada en Amerika gereisd en dat is geen probleem.
Een creditcard kan iemand van 17 of 18 ook hebben hoor, want die heb ik ook al jaren. Dus dat moet ook wel lukken.
Groetjes,
Anneke
In youth hostels is het helemaal geen probleem, dat weet ik uit ervaring en in andere hotels heb ik ook nooit vragen of problemen gehad in verband met mijn leeftijd. Ik heb voor en op mijn 18e in Canada en Amerika gereisd en dat is geen probleem.
Een creditcard kan iemand van 17 of 18 ook hebben hoor, want die heb ik ook al jaren. Dus dat moet ook wel lukken.
Groetjes,
Anneke
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
@ eaglelgae
Wij wilden afgelopen zomer bij hotel Circus Circus in Las Vegas een kamer reserveren voor onszelf en een voor onze dochter en haar vriend.
Maar omdat dan in die laatst genoemde kamer niemand van 21 of ouder zou zitten kon dat niet. Een kamer op mijn naam en een kamer op naam van mijn man kon wel.
.
Wij wilden afgelopen zomer bij hotel Circus Circus in Las Vegas een kamer reserveren voor onszelf en een voor onze dochter en haar vriend.
Maar omdat dan in die laatst genoemde kamer niemand van 21 of ouder zou zitten kon dat niet. Een kamer op mijn naam en een kamer op naam van mijn man kon wel.

Ook ik had in Las Vegas wat 'problemen' met de leeftijd. Ik en mijn reisgenoot waren nog geen 21. De front-desk medewerker moest even aan haar manager vragen of het geen probleem was. Die vondt ons wel okay dus het mocht.
Het belangrijkst is dat je in het bezit bent van een CreditCard! Die kan je overigens ook gewoon op 17/18 jarige leeftijd aanvragen. (studenten sowiezo)
Het belangrijkst is dat je in het bezit bent van een CreditCard! Die kan je overigens ook gewoon op 17/18 jarige leeftijd aanvragen. (studenten sowiezo)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2559 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 3 Reacties