Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mayor's House B&B Moab

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Mayor's House B&B Moab

Bericht door vana »

:lol: :lol:
Nou ik maak me er niet zo druk om hoor.

Maar ik durf de meeste was niet in de droger te doen i.v.m krimpen en droog het dus aan hangertjes in de hotelkamer.
Daarom doe ik de was altijd op plaatsen waar we meer dan één nacht zijn. Dus als we 4 nachten in Moab zijn zou ik lekker wat kunnen wegwassen.
Ja, wij vrouwen moeten overal rekening mee houden :wink:

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ha, ik was zo'n beetje elke drie, vier dagen op vakantie en ook bij mij gaan veel dingen op hangertjes. Maar ik neem ook wel kleding mee waarvan ik weet dat die niet krimpt :wink:
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Al onze kleding krimpt in de droger heb ik tot mijn ellende gemerkt. Ik doe alleen sokken en ondergoed in de droger.
Ik begrijp nog steeds niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om al hun kleding in de droger te gooien. Ik heb op het forum al regelmatig gevraagd hoe andere mensen dat doen maar echt duidelijke antwoorden heb ik daar nooit op gekregen. Doe ik het in verkeerde machines of gebruik ik de verkeerde temperaturen of tijd? Het zal wel altijd een raadsel voor me blijven. :banghead:

Marjon
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

hoi Marjon,
Op de drogers staan verschillende temperature, delicate, warm en hot, dacht ik.
Ik kies altijd voor warm, hot is dan ook loeiheet.
Maar ook bij ons gaan de shirts meestal op hangertjes om te drogen, doe ik thuis ook niet in de droger.
Laatst gewijzigd door Annie op 13 dec 2009, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik gebruik delicate voor shirts en hele dunne dingen. Warm voor de rest (zoals handdoeken e.d.), maar hot gebruik ik eigenlijk nooit.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

vana schreef:Al onze kleding krimpt in de droger heb ik tot mijn ellende gemerkt. Ik doe alleen sokken en ondergoed in de droger.
Ik begrijp nog steeds niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om al hun kleding in de droger te gooien.
Ik gooi ook alleen nog maar onderbroeken en sokken in de droger in Amerika nadat enkele T-shirts die als maat XL de droger ingingen, er als maatje M of L er weer uit kwamen... :lol: T-shirts die ik mooi wil houden was ik thuis wel weer. Gelukkig heb ik altijd een grote voorraad mee en koop ik terplekke ook altijd nieuwe kleding zodat ik mij tijdens de vakantie wel red.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Al mijn shirts gaan op een hangertje hoor, nix geen droger. Ik gooi er ook alleen sokken, handdoeken en spijkerbroeken (aangezien spijkerbroeken altijd gaan lubberen als je ze draagt vind ik dat maatje kleiner weer prettig) in.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Marjon,

Ik weet niet of ze een was en/of droogmachine hebben. Ik vermoed van wel, omdat ze ons bij aankomst zeiden dat wij van alles gebruik mochten maken wat er stond, keuken + apparaten, living, zwembad, jaccuzi, enz. Dus vermoed ik dat er ook wel een wasmachine zal staan wat gebruikt mag worden.

Ik zou gewoon even mailen met je vraag. Normaal zijn zij snel met terugmailen.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Marjon,
wij gaan ook even mailen over bevestiging van reservering, die hebben we nog niet ontvangen na het telefoontje.
Dan zullen we het ook even vragen.
Maar ik herken het probleem van de droger niet, ik ben getrouwd met personeel die de was doet :lol:
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Ik heb geen wasmachines voor gasten gezien toen wij in Mayor's House B&B waren.
Wij hebben tijdens onze rondreizen gebruikt gemaakt van laundries met een drop off service. 's Morgens een vuilnizak vol wasgoed brengen en 's avonds weer ophalen (gevouwen). Geen last van gekrompen was (t-shirts, ondergoed, sokken, spijkergoed en sweatshirts).
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

thuul schreef:Marjon,
wij gaan ook even mailen over bevestiging van reservering, die hebben we nog niet ontvangen na het telefoontje.
Dan zullen we het ook even vragen.
Maar ik herken het probleem van de droger niet, ik ben getrouwd met personeel die de was doet :lol:
Oh, dat is wel prettig als je het even vraagt Thuul.
En je boft maar met zulk personeel (al vind ik het wel een beetje ver gaan om met je personeel te trouwen :lol: )
Felicitas schreef: Wij hebben tijdens onze rondreizen gebruikt gemaakt van laundries met een drop off service. 's Morgens een vuilnizak vol wasgoed brengen en 's avonds weer ophalen (gevouwen). Geen last van gekrompen was (t-shirts, ondergoed, sokken, spijkergoed en sweatshirts).
Waren dat gewone laundries of was het een laundry service van een hotel? Ik heb wel eens kaartjes van een wasservice in een hotelkamer gevonden maar dat vond ik pittig duur.
Bij een gewone public laundry zou ik het af niet durven geven want waarom zou het bij mij wel krimpen en bij hun niet als ze het in dezelfde machines doen?

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Handig, zo'n drop off service. Onze zoon Peet schreef in zijn blog dat hij Sydney ook zijn was voor 8 dollar liet doen en die weer gevouwen en wel kon ophalen. En ik maar denken dat hij dat soort dingen wel zou leren als backpacker :wink:
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Waren dat gewone laundries of was het een laundry service van een hotel?
Nee niet van een hotel, die zijn erg duur. Maar behalve coin laundries of self service laundries (laundromats) heb je ook laundries waar je de was kunt afgeven (vaak hebben deze zaken ook dry cleaning service). Afgelopen zomer bijvoorbeeld de was afgegeven in Gardiner bij "North Entrance Wash Tub" (bij Yellowstone). Het wasgoed wordt gewogen en je betaalt per pound (ik meen iets van anderhalf dollar per pound...?). In 2008 hebben we dit ook gedaan in Las Vegas en LA. Echt mooi goed geven we niet af, alleen t-shirts, sokken, ondergoed en al eerder gewassen sweatshirts en spijkergoed.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ik denk eraan om deze B&B te boeken voor 3 nachten in juli 2010. Het enige dat me tegenhoud is de afstand tot het centrum.
Heeft Moab een gezellig centrum met shops, restaurantjes en dergelijke ?
Of is het centrum gewoon een drukke weg waar je liever niet te dichtbij slaapt ?

Kan iemand andere locatie dichtbij het centrum aanraden ?

Bedankt alvast
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

De grote weg die doorheen Moab loopt is vrij druk.
Wij sliepen ook in deze B&B en zijn een avond naar main street gewandeld. Daar doe je nog geen tien minuten over. Dus daarvoor moet je de B&B niet laten schieten.
Ik vind deze B&B een echte aanrader. Rustig en toch dicht bij het centrum!
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

De Mainstreet is een doorgaande weg maar wij hebben er ook aan geslapen (Best Western Canyonlands Inn) en geen last van het verkeer gehad. Het is een gezellige straat met shops en restaurantjes.
Volgend jaar slapen we in juli ook in Mayor's House en als ik in google maps kijk is het maar een klein stukje lopen naar Mainstreet, dus dat zal wel in orde komen.

Marjon
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Net gereserveerd, maar je moet gen credit card gegevens invoeren vreemd ...
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij hebben telefonisch gereserveerd en hebben wel ons creditcard nummer doorgeven.

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik weet nog dat wij ons in Moab (hoewel we er al voor de derde keer waren) deze zomer ineens over verwonderde dat buiten het stadje gewoon tweebaans wegen liggen en dat in Moab (en veel andere plaatsen) de weg ineens vier banen breed werd. Met nog zo'n tussenstrook voor in- en uitvoegend verkeer.

Grappig, want hier wordt het in steden, vooral als ze al wat ouder zijn, allemaal smaller, terwijl het daar juist veel breder wordt.

Maar Moab is niet zo groot, dus echt ver lopen naar het centrum kan het nooit zijn en ja, het is gezellig ;-)
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

nieuwenoord schreef:Maar Moab is niet zo groot, dus echt ver lopen naar het centrum kan het nooit zijn en ja, het is gezellig ;-)
Het lijkt idd niet zo groot, maar het is nog best ver bewoond. Waar wij een B&B hadden de laatste keer was het nog een 5-tal km om aan het centrum te geraken. Je had daar wel een heel mooi uitzicht, maar het lag veel te ver weg van het centrum, wat ik toch heel gezellig vind in Moab.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer