Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotels in LA en SF gezocht
hotels in LA en SF gezocht
hallo,
ik zoek nog toffe hotels in LA en in San Francisco, beide voor 2 nachten en niet te duur.
Weet iemand raad ?
gr
seb
ik zoek nog toffe hotels in LA en in San Francisco, beide voor 2 nachten en niet te duur.
Weet iemand raad ?
gr
seb
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: hotels LA en SFgezocht
Niet te duur en tof gaat vaak in die grote steden niet samen!!
Ik overnachtte onlangs in LA in het Andaz Hotel in West Hollywood (op Sunset blvd). Ik boekte het hotel via Priceline en het was dus van tevoren niet zeker dat het dit hotel zou worden (al kun je redelijk in de buurt komen door je onderzoek te doen!). We betaalden $119- per nacht en kregen daar een hoop voor terug. De locatie is geweldig, de service ook (valet parking, drankje bij aankomst, alles in de mini-bar is gratis net als wifi, gratis wijntje in de lobby elke middag en elke ochtend gratis croissantjes, koffie en fruit). Op het dak is een zwembad met uitzicht over de Hollywood Hills aan de ene kant en de rest van LA aan de andere kant. De kamers zijn ruim, mooi modern ingericht. Het personeel is vriendelijk en altijd bereid je te adviseren/reserveringen te maken voor restaurants in de buurt.
Kijk zelf maar: http://westhollywood.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp
Ik overnachtte onlangs in LA in het Andaz Hotel in West Hollywood (op Sunset blvd). Ik boekte het hotel via Priceline en het was dus van tevoren niet zeker dat het dit hotel zou worden (al kun je redelijk in de buurt komen door je onderzoek te doen!). We betaalden $119- per nacht en kregen daar een hoop voor terug. De locatie is geweldig, de service ook (valet parking, drankje bij aankomst, alles in de mini-bar is gratis net als wifi, gratis wijntje in de lobby elke middag en elke ochtend gratis croissantjes, koffie en fruit). Op het dak is een zwembad met uitzicht over de Hollywood Hills aan de ene kant en de rest van LA aan de andere kant. De kamers zijn ruim, mooi modern ingericht. Het personeel is vriendelijk en altijd bereid je te adviseren/reserveringen te maken voor restaurants in de buurt.
Kijk zelf maar: http://westhollywood.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: hotels in LA en SF gezocht
Je vraag is wel erg algemeen. Wat is tof? En wat is niet te duur? Waar wil je zitten, weet je al wat je in LA en SF wilt gaan doen?
Je kunt eens de zoekfunctie gebruiken want voor beide steden is al regelmatig een topic geweest en daar komen meestal dezelfde hotels langs. Priceline is een goede optie, zeker als je het niet erg vindt dat je niet meer kunt annuleren.
Hou rekening met eventueel apart te betalen parkeerkosten.
Marianne
Je kunt eens de zoekfunctie gebruiken want voor beide steden is al regelmatig een topic geweest en daar komen meestal dezelfde hotels langs. Priceline is een goede optie, zeker als je het niet erg vindt dat je niet meer kunt annuleren.
Hou rekening met eventueel apart te betalen parkeerkosten.
Marianne
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Via Priceline.com hebben wij het afgelopen jaar het Hyatt@Fisherman's Wharff in San Franscisco gewonnen voor 69 USD per nacht. Echt een top hotel met een goede locatie op loopafstand van Fisherman's Wharff en dicht bij de opstapplaats voor de cable car. Let wel op dat er 45 USD aan parkeerkosten bij komt per nacht. Totaal betaal je dus 114 USD per nacht, maar aangezien een standaard kamer normaal gesproken 279 USD per nacht kost in dit hotel ben je verzekerd van een goede deal.
Re: hotels LA en SFgezocht
waauw, dat was erg goedkoop?RiverCola schreef:We betaalden $119- per nacht en kregen daar een hoop voor terug.
Ik kom nu op rates van 220 per nacht.
Het ziet er erg mooi uit.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
We hadden het 'gewonnen' via Priceline. We hebben daarmee inderdaad ongeveer 40 a 50% bespaard op de normale prijs!!
hoe hebben jullie dat dan geboekt via Priceline? Je weet dus niet waar je terecht komt ?
seb
seb
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
seb, ik denk dat je het beste eens in het topic over priceline en hotwire in reizen algemeen kunt kijken, daar staat een uitleg.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2577 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727