Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Hans B: Trip door zuidelijke staten sept-okt 2010
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Reis Hans B: Trip door zuidelijke staten sept-okt 2010
Najaar 2010 (september-oktober) zijn wij van plan om een 3-weekse trip door de zuidelijke staten te maken.
We hebben al veel van de VS gezien, maar zijn nog nooit in dit gebied geweest.
Vertrek vanuit Buffalo (TX) nabij Houston - Galveston - New Orleans - St Augustine (FL) - Myrtle Beach (SD) - Atlanta (GA) - Little Rock (AR) en dan weer terug naar Buffalo (TX). Route is ±, dus we kunnen wel een beetje schuiven.
Ik heb geprobeerd een routekaartje bij te voegen, maar dat lukt mij niet.
Memphis en Nashville zijn wij al eens geweest. The Great Smoky Mountains hebben wij al eens een stukje van gereden, maar het geslinger op en neer is voor een grote camper zoals wij hebben geen succes.
Welke bezienswaardigheden mogen we écht niet missen.
Alle tips en trucs zijn welkom.
Alvast dank, Hans
We hebben al veel van de VS gezien, maar zijn nog nooit in dit gebied geweest.
Vertrek vanuit Buffalo (TX) nabij Houston - Galveston - New Orleans - St Augustine (FL) - Myrtle Beach (SD) - Atlanta (GA) - Little Rock (AR) en dan weer terug naar Buffalo (TX). Route is ±, dus we kunnen wel een beetje schuiven.
Ik heb geprobeerd een routekaartje bij te voegen, maar dat lukt mij niet.
Memphis en Nashville zijn wij al eens geweest. The Great Smoky Mountains hebben wij al eens een stukje van gereden, maar het geslinger op en neer is voor een grote camper zoals wij hebben geen succes.
Welke bezienswaardigheden mogen we écht niet missen.
Alle tips en trucs zijn welkom.
Alvast dank, Hans
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- DixieChick
- Amerika-expert
Re: Trip door de zuidelijke staten september-oktober 2010
Ik neem aan dat je Myrtle Beach SC bedoelt? (en niet South Dakota?
)
Het lijkt mij dat jullie vooraal heel veel aan het rijden zijn. Het lijkt me zo dat -en- Little Rock willen zien, -en- Myrtle Beach best wel veel rijden inhoudt. helemaal voor wat ze bieden. Nu ben ik zelf iemand die helemaal niet zo gek is op heel veel autorijden in de vakantie, en in het zuiden, waar zoveel te zien op relatief korte afstanden, lijkt me ook dat je door plaatsen die zover uit elkaar liggen aan te doen, heel veel mooie dingen die daar tussen liggen, mist. Ik zou bijvoorbeeld zeker Savannah in de route opnemen. Mijn ouders hebben nu bijna twee jaar terug een week-tripje gemaakt van ons huis naar Savannah, en dan via Jekyll en St. Simons island naar st. Augustine, naar het zuiden. Alleen al aan dat stukje kust zou je zeker drie-vier dagen door kunnen brengen.
New Orleans lijkt me inderdaad een goede, en hebben jullie ook wel eens een plaatsje zoals Athens, GA, of Chattanooga, TN overwogen? Liggen relatief op de route, en zijn ook erg leuk om te zien.
Succes!

Het lijkt mij dat jullie vooraal heel veel aan het rijden zijn. Het lijkt me zo dat -en- Little Rock willen zien, -en- Myrtle Beach best wel veel rijden inhoudt. helemaal voor wat ze bieden. Nu ben ik zelf iemand die helemaal niet zo gek is op heel veel autorijden in de vakantie, en in het zuiden, waar zoveel te zien op relatief korte afstanden, lijkt me ook dat je door plaatsen die zover uit elkaar liggen aan te doen, heel veel mooie dingen die daar tussen liggen, mist. Ik zou bijvoorbeeld zeker Savannah in de route opnemen. Mijn ouders hebben nu bijna twee jaar terug een week-tripje gemaakt van ons huis naar Savannah, en dan via Jekyll en St. Simons island naar st. Augustine, naar het zuiden. Alleen al aan dat stukje kust zou je zeker drie-vier dagen door kunnen brengen.
New Orleans lijkt me inderdaad een goede, en hebben jullie ook wel eens een plaatsje zoals Athens, GA, of Chattanooga, TN overwogen? Liggen relatief op de route, en zijn ook erg leuk om te zien.
Succes!
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
- Hans B
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Hans B: Trip door zuidelijke staten sept-okt 2010
DixieChick,
bedankt voor je reactie.
Wij vinden auto(RV) rijden geen probleem, we zijn in 2005 naar Alaska vv. gereden (8000 mile).
Het zuid-oosten zal ongetrwijfeld minder spektaculair zijn dan het wilde westen, maar wij willen er toch eens naartoe.
Oude stadjes, katoenplantages, stukje kust.
Aangezien onze RV nu in Buffalo (TX) staat (voorgaande 5 jaar in Bozeman (MT)) lijkt ons dit een goed vertrekpunt.
Ik zal je tips meenemen in onze route.
Mochten we veel tips krijgen
zullen we onze route misschien moeten inkorten.
Bedankt, Hans
bedankt voor je reactie.
Wij vinden auto(RV) rijden geen probleem, we zijn in 2005 naar Alaska vv. gereden (8000 mile).
Het zuid-oosten zal ongetrwijfeld minder spektaculair zijn dan het wilde westen, maar wij willen er toch eens naartoe.
Oude stadjes, katoenplantages, stukje kust.
Aangezien onze RV nu in Buffalo (TX) staat (voorgaande 5 jaar in Bozeman (MT)) lijkt ons dit een goed vertrekpunt.
Ik zal je tips meenemen in onze route.
Mochten we veel tips krijgen

Bedankt, Hans
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hans, ik weet niet of je wat aan onze planningen hebt. Wij gaan in februari van Miami naar Dallas via de Florida Panhandle en Louisiana. We zullen op de Holland Ranch je camper even checken 
In oktober zitten we op de Wereldruiterspelen in Kentucky met daaraan vast een rondje New York, natuurlijk ook per camper. Ik denk dat jullie precies in het gebied tussen dat van onze twee reizen zitten, maar je weet maar nooit.
In mijn onderschrift vind je beide planningen.

In oktober zitten we op de Wereldruiterspelen in Kentucky met daaraan vast een rondje New York, natuurlijk ook per camper. Ik denk dat jullie precies in het gebied tussen dat van onze twee reizen zitten, maar je weet maar nooit.
In mijn onderschrift vind je beide planningen.
- Hans B
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Monique,
jullie beide 2010 reizen vallen inderdaad net ten noorden en ten zuiden van onze geplande reis.
Hoewel wij altijd 'boondocken' heb wel de New Orleans camping genoteerd.
Dan kunnen we lekker op de fiets de stad in.
Groetn, Hans
jullie beide 2010 reizen vallen inderdaad net ten noorden en ten zuiden van onze geplande reis.
Hoewel wij altijd 'boondocken' heb wel de New Orleans camping genoteerd.
Dan kunnen we lekker op de fiets de stad in.
Groetn, Hans
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Hans B
- Amerika-expert
- Contacteer:
Check de camper maar even en ben benieuwd hoe die er voor staat.
Misschien nog iets voor jullie.
Wij hebben enkele jaren geleden op Surfside Beach gestaan (iets voorbij Galveston).
Gewoon op het strand overnacht.
Of dat in Februari ook leuk is weet ik niet, maar wij vonden het in juli wel verkoelend.
groetn, Hans
Misschien nog iets voor jullie.
Wij hebben enkele jaren geleden op Surfside Beach gestaan (iets voorbij Galveston).
Gewoon op het strand overnacht.
Of dat in Februari ook leuk is weet ik niet, maar wij vonden het in juli wel verkoelend.
groetn, Hans
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Bandido
- Amerika-expert
Re: Trip door de zuidelijke staten september-oktober 2010
Kan ik alleen maar mee instemmen, als je dan toch naar het Zuiden gaat, mag je eigenlijk Savannah (en eigenlijk ook Charleston, SC) niet missen. Myrtle Beach vind ik dan persoonlijk weer wat minder boeiend, een beetje gedateerd toeristisch, terwijl Savannah en Charleston dan weer hele mooie oude stadskernen hebben.DixieChick schreef:Mijn ouders hebben nu bijna twee jaar terug een week-tripje gemaakt van ons huis naar Savannah, en dan via Jekyll en St. Simons island naar st. Augustine, naar het zuiden. Alleen al aan dat stukje kust zou je zeker drie-vier dagen door kunnen brengen.
Qua natuur is het minder spectaculair, maar het is qua cultuur en geschiedenis juist een stuk boeiender dan het Westen. Het is maar net wat je zoekt. Maar je vindt er niettemin prachtige parken waar je eindeloos kunt wandelen en fietsen. Overigens is het weer in de periode dat jullie gaan heerlijk en je zult gewoon in je shorts en t-shirt op pad kunnen.Hans B schreef:Het zuid-oosten zal ongetrwijfeld minder spektaculair zijn dan het wilde westen, maar wij willen er toch eens naartoe.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Hans B
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Dixiechick.
Ik moest even op de kaart zoeken, maar via Talahassee ligt de routeplanning via St.Augustine - Savannah naar Myrtle Beach. Daarbij komen we langs Brunswick / St.Simons Island.
Heb je nog speciale tips voor dit stuk?
Athens passeren we opweg van Myrtle Beach naar Atlanta.
Chattanooga ligt ietsje te noordelijk maar op weg van Atlanta naar Tupelo is een uitstapje wel te plannan.
Ook voor Athens en Chattanooga geldt de must sees en must does??
@Bandido.
Ook Charleston en Georgetown heb ik in m'n lijstje staanop weg naar Myrtle Beach.
Indien Myrtle Beach niet super de moeite is en er vanaf St.Augustine (FL) naar Charleston ook voldoende beach acces is, zou ik ook dat noordelijke stukje kunnen laten vervallen en van Charleston naar bv. Augusta rijden.
Zoals jij het verschil aangeeft natuur - geschiedenis, zo ga ik er ook naartoe.
Als je weet wat je kan verwachten kom je niet voor verrassingen te staan (lees teleurstellingen).
Zoals ik al eerder schreef: oude stadjes, katoenplantages, stukje kust.
We hebben twee fietsen achterop de RV dus dat het wat vlakker is komt goed uit.
Ik moest even op de kaart zoeken, maar via Talahassee ligt de routeplanning via St.Augustine - Savannah naar Myrtle Beach. Daarbij komen we langs Brunswick / St.Simons Island.
Heb je nog speciale tips voor dit stuk?
Athens passeren we opweg van Myrtle Beach naar Atlanta.
Chattanooga ligt ietsje te noordelijk maar op weg van Atlanta naar Tupelo is een uitstapje wel te plannan.
Ook voor Athens en Chattanooga geldt de must sees en must does??
@Bandido.
Ook Charleston en Georgetown heb ik in m'n lijstje staanop weg naar Myrtle Beach.
Indien Myrtle Beach niet super de moeite is en er vanaf St.Augustine (FL) naar Charleston ook voldoende beach acces is, zou ik ook dat noordelijke stukje kunnen laten vervallen en van Charleston naar bv. Augusta rijden.
Zoals jij het verschil aangeeft natuur - geschiedenis, zo ga ik er ook naartoe.
Als je weet wat je kan verwachten kom je niet voor verrassingen te staan (lees teleurstellingen).
Zoals ik al eerder schreef: oude stadjes, katoenplantages, stukje kust.
We hebben twee fietsen achterop de RV dus dat het wat vlakker is komt goed uit.
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Bandido
- Amerika-expert
Bij Brunswick heb je de zgn. "Golden Isles", heel erg mooi. Ook hele mooie stranden daar, je kunt nog bij St. Mary's (aan de kust van GA, bij de grens met FL) langs om Cumberland Island aan te doen. Ook erg mooi. Verder kun je bij Savannah naar Tybee Island rijden, ook daar een heel mooi zandstrand. Ook bij Charleston kun je heel goed een bezoek aan de stad combineren met strand. Je hoeft daarvoor dus echt niet naar Myrtle Beach. En je kunt inderdaad heel gemakkelijk van Charleston, via Augusta naar Atlanta, deze weg rijdt heel gemakkelijk. Augusta is trouwens ook wel aardig om even te stoppen om bv even te lunchen. Hier vindt jaarlijks het "Masters Golftoernooi" plaats, een van de belangrijkste golftoernooien ter wereld.
Overigens is het noorden van GA nou niet bepaald vlak, het is er juist heel heuvelachtig tot bergachtig. Het noorden van GA is wel echt het mooiste deel van de staat, hier zijn ook de meeste parken te vinden, zoals bv Amicalola Falls en Tallulah Gorge. Je hebt er ook verschillende "State Lodges", in wezen hotels die gerund worden door de Staat Georgia. Je kunt daar heel voordelig overnachten, terwijl de kwaliteit prima is en ze vaak op de mooiste locaties staan. De mooiste in dit geval is wat mij betreft die bij Amicalola Falls. Kijk maar eens op deze site: http://www.gastateparks.org/.
Verder is het erg leuk om in GA wijn te proeven. Dit is een industrie die nog in de kinderschoenen staat -en het is zeker nog geen Californie-, maar wel erg snel groeit. In de omgeving van Dahlonega heb je een aantal wijngaarden die stuk voor stuk prachtig gelegen zijn. Dahlonega zelf is ook leuk, hier was de eerste Amerikaanse "Gold Rush" en daar is een klein maar leuk museum aan gewijd. En hier vlakbij begint de beroemde Appalachian Trail.
The South zal je zeker niet teleurstellen, het is gewoon een heel mooi en bijzonder stuk van Amerika. Zorg ook dat je veel lokaal eten probeert, stop bv in de verschillende "Barbecue" restaurantjes. Het ziet er aan de buitenkant vaak niet uit, maar het is echt de moeite waard. Het Zuiden gaat er prat op de beste keuken van de VS te hebben.
Overigens is het noorden van GA nou niet bepaald vlak, het is er juist heel heuvelachtig tot bergachtig. Het noorden van GA is wel echt het mooiste deel van de staat, hier zijn ook de meeste parken te vinden, zoals bv Amicalola Falls en Tallulah Gorge. Je hebt er ook verschillende "State Lodges", in wezen hotels die gerund worden door de Staat Georgia. Je kunt daar heel voordelig overnachten, terwijl de kwaliteit prima is en ze vaak op de mooiste locaties staan. De mooiste in dit geval is wat mij betreft die bij Amicalola Falls. Kijk maar eens op deze site: http://www.gastateparks.org/.
Verder is het erg leuk om in GA wijn te proeven. Dit is een industrie die nog in de kinderschoenen staat -en het is zeker nog geen Californie-, maar wel erg snel groeit. In de omgeving van Dahlonega heb je een aantal wijngaarden die stuk voor stuk prachtig gelegen zijn. Dahlonega zelf is ook leuk, hier was de eerste Amerikaanse "Gold Rush" en daar is een klein maar leuk museum aan gewijd. En hier vlakbij begint de beroemde Appalachian Trail.
The South zal je zeker niet teleurstellen, het is gewoon een heel mooi en bijzonder stuk van Amerika. Zorg ook dat je veel lokaal eten probeert, stop bv in de verschillende "Barbecue" restaurantjes. Het ziet er aan de buitenkant vaak niet uit, maar het is echt de moeite waard. Het Zuiden gaat er prat op de beste keuken van de VS te hebben.

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Charleston is inderdaad leuk. Fort Sumter natuurlijk bezoeken.
Bij Little rock naar Hot Springs, AR gaan en als je het in de bol hebt mag je ook nog noordelijk rijden en op bezoek komen
Bij Little rock naar Hot Springs, AR gaan en als je het in de bol hebt mag je ook nog noordelijk rijden en op bezoek komen

- Hans B
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Ned in MO
Ja, ik zou graag even een bakje komen drinken
, maar áls we komend najaar al gaan, is het voor 3 weken, dus de lange vakanties van voorheen (2 maand) zitten er deze keer niet in en moeten we ons beperken tot een kleiner rondje.
@ Bandido
Wederom bedankt voor je tips, voor mij de truc om ze allemaal in te passen.
Ja, ik zou graag even een bakje komen drinken

@ Bandido
Wederom bedankt voor je tips, voor mij de truc om ze allemaal in te passen.

In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Hans B
- Amerika-expert
- Contacteer:
Na alle tips van jullie te hebben verzameld (dank) kom ik tot het volgende rondje.
01 Via Chicago vliegen naar Houston en daarna door naar Hollandranch
02 Hollandranch
03 Hollandranch
04 Hollandranch - Galveston (NASA en Kemah hebben we al op een vorige reis bezocht) 200 mile
05 Galveston - St.Francisville (plantation) 300 mile
06 St.Francisville - Oak Alley en Laura Plantation 75 mile
07 Oak Alley en Laura Plantation - New Orleans 50 mile
08 New Orleans
09 New Orleans
10 New Orleans - Apalacicola (via Ft.Pickens) 375 mile
11 Apalacicola (strand, fietsen)
12 Apalacicola - St.Augustine 200 mile
13 St. Augustine
14 St. Augustine - Savannah 175 mile
15 Savannah
16 Savannah - Charleston 100 mile
17 Charleston
18 Charleston - Atlanta 300 mile
19 Atlanta (CNN, colacola)
20 Atlanta (via Chattanooga, Lynchburg -Jack D-) Huntsville 250 mile
21 Huntsville - Tupelo 175 mile
21 Tupelo - Jackson (via Natchez Parkway) 200 mile
21 Jackson - Natchez (via Vicksburg) 100 mile
22 Natchez
23 Natchez - Hollandranch 325 mile
24 Hollandranch
25 Hollandranch
26 Hollandranch - Houston - Washington - Amsterdam
Wat ben ik nog vergeten.
Hans
01 Via Chicago vliegen naar Houston en daarna door naar Hollandranch
02 Hollandranch
03 Hollandranch
04 Hollandranch - Galveston (NASA en Kemah hebben we al op een vorige reis bezocht) 200 mile
05 Galveston - St.Francisville (plantation) 300 mile
06 St.Francisville - Oak Alley en Laura Plantation 75 mile
07 Oak Alley en Laura Plantation - New Orleans 50 mile
08 New Orleans
09 New Orleans
10 New Orleans - Apalacicola (via Ft.Pickens) 375 mile
11 Apalacicola (strand, fietsen)
12 Apalacicola - St.Augustine 200 mile
13 St. Augustine
14 St. Augustine - Savannah 175 mile
15 Savannah
16 Savannah - Charleston 100 mile
17 Charleston
18 Charleston - Atlanta 300 mile
19 Atlanta (CNN, colacola)
20 Atlanta (via Chattanooga, Lynchburg -Jack D-) Huntsville 250 mile
21 Huntsville - Tupelo 175 mile
21 Tupelo - Jackson (via Natchez Parkway) 200 mile
21 Jackson - Natchez (via Vicksburg) 100 mile
22 Natchez
23 Natchez - Hollandranch 325 mile
24 Hollandranch
25 Hollandranch
26 Hollandranch - Houston - Washington - Amsterdam
Wat ben ik nog vergeten.
Hans
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als je nog een goede full hookup campground zoekt in die hoek kan ik je Poche Plantation RV Resort aanraden06 St.Francisville - Oak Alley en Laura Plantation 75 mile
Voor ons bezoek aan New Orleans stonden wij op Bayou Segnette SP
Zie http://www.robenannie.nl/reisverslag2008-1.html dag 8 en 9
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kan me uit jullie verslag herinneren dat jullie met de camper nergens konden parkeren in New Orleans Rob? Wij gaan daarom bewust naar French Quarter RV Resort, midden in de stad, zodat we te voet of met OV makkelijk New Orleans in kunnen.
- Hans B
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Rob en Nieuwenoord.
Vechten jullie het even uit?
Ik hoor graag wat de beste/mooiste plek is in New Orleans.
Vechten jullie het even uit?

Ik hoor graag wat de beste/mooiste plek is in New Orleans.
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Monique gaat graag voor luxe terwijl wij meer voor het basic gaan dat is nou eenmaal een verschil tussen ons.
Jullie gaan ook niet voor luxe en boondocken zelfs vaak vandaar dat ik het alternatief aangaf.
De campground die Monique aangaf kost $ 69,00 per nacht en als er wat te doen is in de stad kan dat oplopen tot $ 199,00 per nacht de statepark campground die ik aangaf kost er $16,00 en heeft ook alles behalve een seweraansluiting (wel een dumpstation trouwens) en zit wat verder van de stad het is maar net wat je zoekt
Jullie gaan ook niet voor luxe en boondocken zelfs vaak vandaar dat ik het alternatief aangaf.
De campground die Monique aangaf kost $ 69,00 per nacht en als er wat te doen is in de stad kan dat oplopen tot $ 199,00 per nacht de statepark campground die ik aangaf kost er $16,00 en heeft ook alles behalve een seweraansluiting (wel een dumpstation trouwens) en zit wat verder van de stad het is maar net wat je zoekt

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
We vechten niet, ik geef alleen aan dat wij op een andere plaats staan, ook vanwege het parkeren. En ja, ik wil Internet, altijd.
Ik heb trouwens al geboekt Rob, tegen die 69 dollar per nacht
Ik heb trouwens al geboekt Rob, tegen die 69 dollar per nacht

- Hans B
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn inderdaad van het boondocken, maar in een grote wereldstad kun je soms niet anders.
$ 69 voor een plekje voor een RV vind ik erg veel, hiervoor neem ik liever een motelkamer.
We hebben de fietsen bij ons dus kunnen wij ons wat makkelijker verplaatsen.
Maar Poche Plantation zit nog wel een behoorlijk stukje (35mile) van de stad af.
PS. Ik vond Mardi Gras RV Park voor $25. is dit iets?
Misschien ook een minder dure optie voor je Nieuwenoord.
Het ligt tegenover het vliegveld nabij de I-10 ±3 mile van het French Quarter.
$ 69 voor een plekje voor een RV vind ik erg veel, hiervoor neem ik liever een motelkamer.
We hebben de fietsen bij ons dus kunnen wij ons wat makkelijker verplaatsen.
Maar Poche Plantation zit nog wel een behoorlijk stukje (35mile) van de stad af.
PS. Ik vond Mardi Gras RV Park voor $25. is dit iets?
Misschien ook een minder dure optie voor je Nieuwenoord.
Het ligt tegenover het vliegveld nabij de I-10 ±3 mile van het French Quarter.
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Hans B
- Amerika-expert
- Contacteer:
De tickets zijn geboekt
Ik heb zelfs nog twee dagen kunnen toevoegen aan de reis
We zouden op dinsdag terug, maar dat wordt nu donderdag.
Wat ben ik vergeten, waar zou ik nog iets meer tijd voor kunnen uittrekken, welk stukje zou iets meer aandacht verdienen.
Ik denk zelf dat ik ga proberen een baseballgame in Atlanta te zien.,
Mis ik verder nog iets?
Hans

Ik heb zelfs nog twee dagen kunnen toevoegen aan de reis

We zouden op dinsdag terug, maar dat wordt nu donderdag.
Wat ben ik vergeten, waar zou ik nog iets meer tijd voor kunnen uittrekken, welk stukje zou iets meer aandacht verdienen.
Ik denk zelf dat ik ga proberen een baseballgame in Atlanta te zien.,
Mis ik verder nog iets?
Hans
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Bandido
- Amerika-expert
Leuk! Op zich is dat in Atlanta heel gemakkelijk en vrij goedkoop. Maar check wel even vantevoren tegen wie de Braves spelen en of ze uberhaupt spelen natuurlijk. Als ze tegen de Red Sox spelen zijn de tickets vaak of enorm duur of gewoon niet meer te krijgen.Hans B schreef:Ik denk zelf dat ik ga proberen een baseballgame in Atlanta te zien.,
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 9931 Weergaves
-
Laatste bericht door ADE01
-