Ruud
Naples NY
Petra, accepteer je ook bestellingen uit NY state? hahahaPetra/VS schreef:Ik bestel ieder jaar drie pakken mix en bak ze dan buiten op ons deck. Ze zijn een zeer gewaardeerd deel van Oudejaarsavond geworden voor onze Amerikaanse vrienden. Wij schieten trouwens wel vuurwerk af, een vriend van ons ziet er alweer naar uit illegaal spul (hier mag alleen grondvuurwerk) de lucht in te schieten en zijn vrouw en ik zullen weer schietgebedjes zenden, dat onze mannen Nieuwjaarsdag niet in het gevang zullen doorbrengen.
Het is ook heel veel werk om oliebollenbeslag te makenPetra/VS schreef:Een pak Koopmans kost $4,25 bij LittleDutchGirl.com en KaasnCo.com heeft Atlanta mix voor $3,50 (die gebruik ik en is prima). Ik ben absoluut geen bakster en heb geen zin om "from scratch te maken", dus ik heb er graag het geld voor over. En, Ruud, Hollandsbest.com verscheept kant en klare oliebollen: http://www.hollandsbest.com/bakery/hot_dutch_snacks.php
Nooit geweten dat er in Rochester een Nederlands restaurant is. Ook weer wat geleerd. Wij maken hier elk jaar oliebollen en dit jaar zelfs een Nederlandse landgenoot die hier al 40 jaar woont en komt ze halen. Hij heeft al tig x gevraagd of ik het niet vergeet. Dus Ruud, geen idee waar Upstate je zit maar mocht je zin in oliebollen hebben dan ben je welkom hoor.Ruud993 schreef:Ik dacht dat je tegenwoordig zo'n beetje alles via internet kunt krijgen maar blijkbaar geen oliebollen? Zou ik dan echt in de keuken moeten gaan staan?
In Rochester NY heb je een restaurant met Nederlandse gerechten en ja hoor, ook oliebollen maar ze smaken voor geen meter.