Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

TV Tips - Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
mamms1357

Re: TV Tips - Amerika

Bericht door mamms1357 »

Op Canvas (Belgisch) op dinsdagavond 21.10 uur Stephen Fry in Amerika. De eerste aflevering is vanavond geweest.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik heb 'm ook gezien. Niet echt de diepte in maar wel leuk om te zien. Volgende aflevering gaat over "The deep South".
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lezolas
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Lezolas »

Ook gezien! 'k Vond het wel leuk om te volgen!
Wanneer is de volgende aflevering? Volgende week dinsdag?
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA
dec - feb 2011: Australië (NSW, VIC, SA, NT, QLD)
sept 2011: NY, Washington DC, Philly
nov 2011: NY, Boston
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

De volgende afleveringen worden de komende weken uitgezonden, en worden aangekondigd via deze programmapagina’s(www.canvas.be) en het algemene weekoverzicht.

(Volgende week (22/12) is er echter geen uitzending wegens voetbal.)

Ik zoek nog even naar 'Uitzending gemist' of zo .... want ik heb het gisteren niet gezien. Op 29 december ben ik ook de hele avond weg, dus even in de gaten houden.
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

mamms1357 schreef:Op Canvas (Belgisch) op dinsdagavond 21.10 uur Stephen Fry in Amerika. De eerste aflevering is vanavond geweest.
Je kan de hele serie ook downloaden via isohunt.com met de zoekterm ''Stephen Fry in America''
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door johan1973 »

Vanavond op Canvas, 23:35, Grizzly Man

http://programmas.canvas.be/grizzly-man-2/

Johan
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Momenteel loopt op de Belgische zender Canvas de reeks van Stephen Fry in America.
Vandaag aflevering 4 (van de 6):
In de vierde aflevering vliegt Stephen Fry met de Canadees-Amerikaanse grenscontrole door het prachtige berglandschap van Montana. Aan de andere kant van de USA, tegen Mexico, ziet de grens er heel anders uit. Daarna trekt Stephen door de Rocky Mountains om vervolgens in de ‘graanschuur’ van Amerika te belanden.
http://programmas.canvas.be/category/st ... n-america/
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Di. 19 januari 2010 - 20.15 - 21.00 uur - WDR (herhaling op wo. 20 januari 2010 - 12.00 - 12.45 uur)
Yellowstone - Sommer der Bären

Wenn im ältesten Nationalpark der Welt endlich der Sommer ins Land kommt, dauert er nur wenige Wochen. In kürzester Zeit hat sich die eiskalte Hochebene in blumenbedeckte Weidegründe verwandelt, die zu den fruchtbarsten in ganz Amerika gehören. Sobald die Tage wärmer werden, kehren Rudel von mächtigen Wapitihirschen und Herden der pfeilschnellen Gabelböcke auf das Hochplateau zurück. Zie ook hier.

Eerder deze week was Yellowstone - Winter der Bisons op WDR. Deze uitzending is inmiddels via de nieuwsgroepen terug te vinden op internet. Een prachige natuurserie over Yellowstone in de winter. Niet alleen Bisons, ook Wolven en Coyotes komen aan bod. Ik heb al vele natuurseries over Yellowstone gezien maar dit is absoluut één van de mooiere. Verwacht dan ook veel van Sommer der Bären.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Dinsdag 19 januari RTL 4 van 22.30-23.30

Jamie Oliver's American Roadtrip.

Een zesdelige culinaire zoektocht van 'Naked Chef' Jamie Oliver door de Verenigde Staten. Hij verlaat hierbij de geëffende paden en zoekt de mensen op die het Amerikaanse eten veel interessanter en gevarieerder maken dan door velen wordt gedacht. Jamie laat de hamburgerketens en sjieke restaurants links liggen en leert voor hem geheel nieuwe recepten die voortkomen uit de verschillende culturen van de immigranten door de eeuwen heen.

zie ook hier

Marjon
Tans4USA
Amerikakenner

Jamie Oliver's American Roadtrip

Bericht door Tans4USA »

Dinsdag 19 januari begint op RTL 4, 22.30 uur, het programma Jamie Oliver's American Roadtrip. Ik heb het boek van deze reis vorig jaar besteld en het lijkt me leuk om deze culinaire zoektocht nu ook te volgen op tv. Sowieso, vind ik Jamie Oliver 's kookprogramma's altijd leuk om te volgen en heb al een paar favoriete recepten uit zijn boeken gehaald.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Re: Jamie Oliver's American Roadtrip

Bericht door Mrs.Bean »

leuk, ga proberen te kijken!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Het programma staat hier ook al in de agenda!
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Tans4USA schreef:Dinsdag 19 januari begint op RTL 4, 22.30 uur, het programma Jamie Oliver's American Roadtrip. Ik heb het boek van deze reis vorig jaar besteld en het lijkt me leuk om deze culinaire zoektocht nu ook te volgen op tv. Sowieso, vind ik Jamie Oliver 's kookprogramma's altijd leuk om te volgen en heb al een paar favoriete recepten uit zijn boeken gehaald.
Had je mijn berichtje boven dat van jou niet gelezen?? :D :wink:

Marjon
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Nee, want ik had nieuw topic geopend.
Ik dacht dat dit topic tv tips waren over programma's die je in Amerika kon zien tijdens je vakantie, haha :lol:
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Oh, nu zie ik het pas. Je topic is hier naartoe verplaatst. :D

Marjon
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Heb het druk vanavond met Amerika: eerst Stefan Fry en dan nog Jamie.

Bij Stefan meteen het vliegtuigkerkhof gezien, daar hoeven we dus niet meer heen en de oude studio's ook niet. Dat scheelt weer tijd :lol:
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Aaah sjips! Ik dacht dat Jamie vandaag was :(
Was het leuk? Het kookboek is wel een succes thuis, die hebben we natuurlijk wel gekocht :D
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

ja hoor dit ging over New york er volgen nog meer toch? k heb het eind niet meer gezien.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Vandaag: Vrijdag 22 januari Veronica van 20.25-21.30

Top Gear Special: USA

Beschrijving:
Speciale aflevering van het automagazine. Met een budget van $1000 moeten de mannen een degelijke auto kopen voor een reis dwars door Amerika.

Als het dezelfde aflevering is die ik ooit gezien heb, kan ik hem zeer aanbevelen. Die ging dwars door het Zuidoosten van de States. Je ziet het land dan ook eens van een heel andere kant. Neemt niet weg dat ik ook even ga kijken of het niet een andere aflevering is dan ik bedoelde.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Zondag 31 januari, 20.10u, Canvas:
Panorama (reportages over current affairs): "Wij zijn tegen Obama"
Barack Obama huist nu een jaar in het Witte Huis en de hoop en het optimisme heben plaatsgemaakt voor realiteitszin en al enkele grijze haren. De oppositie tegen Obama klinkt steeds luider. Panorama over de gebeten oppositie tegen de eerste zwarte president van de Verenigde Staten.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer