Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wagen 6 volwassenen+6 koffers

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Wagen 6 volwassenen+6 koffers

Bericht door Grandu »

1250 schreef:Het US model heeft bij mijn weten geen Sto and Go systeem, minder opbergruimte enz.
De Amerikaanse Chrysler Grand Voyagers kunnen gewoon beschikken over Stow and Go. Dat zijn twee vakken met de inhoud van ongeveer twee normale koffers.
Als het allemaal al past, vergeet de handbagage en je koelbox niet, is het gewoon erg krap en zit je de gehele reis erg dicht op elkaars lip. Daar zou ik nooit aan beginnen. Zo'n afgeladen minivan rijdt dan ook niet prettig meer. Wij hebben in de VS ook een Chrysler Grand Voyager gereden (2 volw, en 3 kids), geweldige auto ! Maar met 6 volwassenen ?
Wij zijn 13 jaar lang met een kleinere Chrysler naar Zuid-Frankrijk gereden met 6 personen. Dat was altijd goed te doen! Voordeel was onze caravan maar ook met de auto volgepropt was het enorm goed te doen. De vraag is inderdaad of je dat wilt want je zult denk ik langer onderweg zijn dan twee dagen naar Zuid-Frankrijk. Als je korte afstanden maakt of als je maar een paar dagen hebt dat je voortdurend rijdt en je vooral met tassen werkt, dan ben ik nog steeds van mening dat het erg goed te doen is. De vraag is alleen hoeveel luxe je wilt hebben.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

allo,
bedankt iedereen voor de info. Blijkbaar is met 2 auto's reizen het meest comfortabel. We gaan alles nog eens goed overwegen en dan beslissen. Indien we toch voor 1 wagen zouden kiezen meld ik zeker onze ervaringen op het forum, kan nuttig zijn.

Jacques
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

We hebben nu twee keer een rondreis met zes personen (ouders + vier studerende kinderen) gemaakt in een Toyota Sienna en voor ons was dat prima. Wel allemaal één reistas en verder allemaal een rugzak en nog een klein gezamenlijk koffertje voor de boeken etc. Eenderde van de achterbank klapten we in voor de koelbox. Verdeling: twee voor, drie op de middenbank en één achterin. Als we weer eens zouden gaan :lol: doen we het weer zo.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Wel opppassen dat je geen captainschairs krijgt op de tweede rij want die is voor 7 personen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer