Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AllesAmerika in de provincies in NL/BE: wedstrijd
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik had daar ook al aan gedacht, Marjan, ik heb maar vast een paar papieren met Allesamerika.com uitgeschreven. Nu moet ik natuurlijk wel even onthouden, dat ik ze overal heel meesleep
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Heeft iedereen al in de sneeuw geschreven en gefotografeerd?
Helaas zijn de meesten van mijn foto's met AllesAmerika.com niet goed gelukt, maar hieronder toch een paar:

In de trein

In Utrecht

In Madurodam
Helaas zijn de meesten van mijn foto's met AllesAmerika.com niet goed gelukt, maar hieronder toch een paar:

In de trein

In Utrecht

In Madurodam
1. Omdat Nederlandse Nederlanders doordeweek hard werkenDennis schreef:Wat een geweldige foto's!!Heel erg bedankt, Petra! Maar hoe is het nou mogelijk dat het Nederamerikanen eerder lukt om in NL genomen foto's online te plaatsen dan in Nederland woonachtige mensen?
![]()
2. Omdat Nederlandse Nederlanders niet bij Nederlandse toeristendingen komen
Lijkt me duidelijk!
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Maar het hoeven toch helemaal geen toeristen dingen te zijn? De trein is niet toeristisch (ik neem tenminste aan, dat heel wat mensen daar gebruik van maken) en het centrum van Utrecht lijkt me ook niet. Ik denk, dat veel Nederlandse Nederlanders de schoonheid van hun land als vanzelfsprekend ervaren, terwijl vrijwel het hele land uniek is.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Je laat je toch niet op de kast jagen, he PetraPetra/VS schreef:Maar het hoeven toch helemaal geen toeristen dingen te zijn? De trein is niet toeristisch (ik neem tenminste aan, dat heel wat mensen daar gebruik van maken) en het centrum van Utrecht lijkt me ook niet. Ik denk, dat veel Nederlandse Nederlanders de schoonheid van hun land als vanzelfsprekend ervaren, terwijl vrijwel het hele land uniek is.

Mack heeft veel gevoel voor humor en we weten allemaal wel dat ieder land op zijn eigen manier uniek is......

Jouw foto's zijn leuk en ik vind het fantastisch dat jullie die moeite genomen hebben en er ook nog zo'n lol bij hebben als ik naar Rick zijn hoofd kijk bijvoorbeeld.......

De bedoeling is om AllesAmerika.com te promoten op bepaalde plekjes in Nederland d.m.v. leuke en originele foto's. Helaas is het nu niet de meest geschikte tijd om er op uit te trekken en waarschijnlijk beter geschikt voor de zomerperiode. Maar mogelijk is het wel, getuige "onze" inbreng.......

Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nee, op de kast jagen niet, hoorhekkie schreef:Je laat je toch niet op de kast jagen, he Petra![]()
Mack heeft veel gevoel voor humor en we weten allemaal wel dat ieder land op zijn eigen manier uniek is......![]()

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik denk dat alles wat je al je hele leven kent op een gegeven moment saai wordt. Maar vond het wel mooi om alles mooi in de sneeuw te zienPetra/VS schreef:Nee, op de kast jagen niet, hoor. Maar in mijn ervaring is het wel waar, dat maar weinig Nederlanders om zich heen kijken en denken "Wat is het hier mooi en interessant". Het zal Mack heus niet zijn en wellicht niemand, die dit forum leest
, maar al zo vaak heb ik mensen horen zeggen, dat Nederland "saai" is.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dank je... Tsja, iedereen begon met de Kerst-avatars... Nu, dat kan ik ook... Amerikaans + truck + kerstlichtjes = perfect!Njit schreef:Mooie Kerst-truck Mack

Mack
MW Drawings
MW Drawings
Moet me toch iets van het hart:
Het is een erg leuke actie, maar niet bijster origineel.
zie ook: http://www.verenigdestaten.info/foto/locatiefoto.html
Ook ik ben Amerika verslaafd
-
- Amerikakenner
Ik vind het wel origineel hoor. Nu kunnen ook al die forumleden meedoen, die helaas niet de mogelijkheid hebben om aan de andere kant van de plas een foto te maken.Wop schreef:Moet me toch iets van het hart:
Maar ...... het moest je wel van het hartWop schreef:De plaats van handelen is inderdaad anders...
Maar ik wil geen paniek zaaien hoor.We hebben er geen patent op.

Het is op zich niet moeilijk om op zo'n idee van een foto contest te komen,
daar hoef je niet direct een copy cat voor te zijn hoor! ; ))
Sandy