Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Duchstar = Peggy

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Dutchstar
Amerika-ontdekker

Duchstar = Peggy

Bericht door Dutchstar »

Hallo allemaal,
Ik was al eens eerder lid van dit forum maar dat is alweer een hele tijd geleden. Wachtwoord vergeten en een ander email adres, dus maar een nieuw account aangemaakt!
Ik ben Peggy V en woon sinds september 2006 in Alabama. Ik ben sinds kort gescheiden en had toen de keuze terug gaan naar NL of hier blijven! Dat was niet zo moeilijk want 'Alabama is my home' en ik ben hier gelukkig! Ik heb een nieuwe vriend en woon samen met hem, 6 paarden, 8 katten en 4 honden in Slap Out Alabama!
Oorspronkelijk kom ik uit Limburg, omgeving Sittard.
Groetjes Peggy
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Duchstar = Peggy

Bericht door Grandu »

Welkom terug Peggy op het AA-forum en nog veel geluk gewenst in Alabama!
Veel plezier op dit forum en hopelijk kunnen wij jouw en jij onze informatie gebruiken.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom terug, Peggy!
Gelukkig dat jij lang genoeg gehuwd geweest bent, zodat je effectief kon kiezen of je nog wou blijven. Je hebt in ieder geval gezelschap genoeg daar bij je!
Heb je toevallig een blog dat je bijhoudt?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

** Ondertussen vond ik de oude forumnaam van Peggy terug, en heb ik in samenspraak met haar die oude berichten onder haar nieuwe forumnaam geplaatst.**
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer