Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AllesAmerika in de provincies in NL/BE: wedstrijd

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wop schreef:Moet me toch iets van het hart:

Het is een erg leuke actie, maar niet bijster origineel.
Als je het startbericht van het draadje had gelezen had je geweten dat het om lokaties in Nederland gaat en niet in Amerika.
Verder staat er in de forummededelingen dat er geen links naar concurrerende websites geplaatst mogen worden (ook niet door de webbeheerder van die betreffende site)
Rob
Wop
Amerika-ontdekker

Bericht door Wop »

Sandy schreef:
Wop schreef:De plaats van handelen is inderdaad anders...
Maar ik wil geen paniek zaaien hoor. :) We hebben er geen patent op.
Maar ...... het moest je wel van het hart :wink:

Het is op zich niet moeilijk om op zo'n idee van een foto contest te komen,
daar hoef je niet direct een copy cat voor te zijn hoor! ; ))
Het moest me inderdaad van het hart. Maar dat is toch niet zo erg?

Op het idee komen is inderdaad niet moeilijk, daar heb je helemaal gelijk in.
Ook ik ben Amerika verslaafd
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Wop schreef: Het moest me inderdaad van het hart. Maar dat is toch niet zo erg?
Op het idee komen is inderdaad niet moeilijk, daar heb je helemaal gelijk in.
Nee hoor, ik vind het niet erg : ))

Ik wil alleen maar aangeven dat het me niets zal verbazen wanneer de iniatiefnemer van deze contest (Dennis geloof ik), niet eens bewust is dat dit op het forum waaraan jij refereert (en wellicht vele anderen) ook wordt gedaan.
Laatst gewijzigd door Sandy op 28 nov 2005, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Wop
Amerika-ontdekker

Bericht door Wop »

Rob schreef:
Wop schreef:Moet me toch iets van het hart:

Het is een erg leuke actie, maar niet bijster origineel.
Als je het startbericht van het draadje had gelezen had je geweten dat het om lokaties in Nederland gaat en niet in Amerika.
Verder staat er in de forummededelingen dat er geen links naar concurrerende websites geplaatst mogen worden (ook niet door de webbeheerder van die betreffende site)
Rob
Wat betreft de plaats van handelen heb je helemaal gelijk. Maar het principe is toch het zelfde of zie ik dat verkeerd?
Wop
Amerika-ontdekker

Bericht door Wop »

Sandy schreef:

Ik wil alleen maar aangeven dat het me niets zal verbazen wanneer de iniatiefnemer van deze contest (Dennis geloof ik), niet eens bewust is dat dit op het forum waaraan jij refereert (en wellicht vele anderen) ook wordt gedaan.
Ik schrijf ook nergens dat Dennis er van bewust is dat een soort gelijke actie elders op een Amerika site :-) plaatsvind. Ik ben er wel zeker van dat anderen dit eerder hebben gezien. :roll:
Laatst gewijzigd door Wop op 28 nov 2005, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Wat is eigenlijk het 'probleem'? Zo kan je natuurlijk wel doorgaan. Tuurlijk is het idee niet nieuw. Denk bijvoorbeeld aan Kopspijkers een poos geleden. Als je op tv kwam met een spandoek etc. Dat is min of meer hetzelfde. Ik begrijp het probleem dus niet, er is geen patent op ofzo, is gewoon een leuk idee.

Petra, leuke foto's hoor. Wel typisch, want ik geloof dat ik rond die tijd broof heb gehaald in het winkeltje ongeveer naast Piet Snot, zo ongeveer achter Katja op die foto in Utrecht. Misschien ben ik jullie wel totaal voorbij gelopen!
Laatst gewijzigd door dolphin op 28 nov 2005, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Petra/VS schreef:Maar het hoeven toch helemaal geen toeristen dingen te zijn? De trein is niet toeristisch (ik neem tenminste aan, dat heel wat mensen daar gebruik van maken) en het centrum van Utrecht lijkt me ook niet. Ik denk, dat veel Nederlandse Nederlanders de schoonheid van hun land als vanzelfsprekend ervaren, terwijl vrijwel het hele land uniek is.
In dat geval, kun je dus ook een briefje "AllesAmerika.com" naast je bordje stampot leggen vanavond Mack! Heel orgineel en heel Nederlands ;)

Leuke foto's zo ver - Tot nu toe vind ik die van Hekkie in het zand wel heel mooi en goed gelukt ..
Sandy
Wop
Amerika-ontdekker

Bericht door Wop »

dolphin schreef:Wat is eigenlijk het 'probleem'? Zo kan je natuurlijk wel doorgaan. Tuurlijk is het idee niet nieuw. Denk bijvoorbeeld aan Kopspijkers een poos geleden. Als je op tv kwam met een spandoek etc. Dat is min of meer hetzelfde. Ik begrijp het probleem dus niet, er is geen patent op ofzo, is gewoon een leuk idee.
Het is een super idee. Niets mis mee. Het verbaast mij alleen dat wij acties/onderdelen die bij ons op de website te vinden zijn, na verloop van tijd ook op andere Amerika sites te vinden zijn. Al dan niet in een ander jasje. That's all. Concurrentie is niet erg, goed zelfs. Dat houdt je scherp....
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Wop schreef:Het is een super idee. Niets mis mee. Het verbaast mij alleen dat wij acties/onderdelen die bij ons op de website te vinden zijn, na verloop van tijd ook op andere Amerika sites te vinden zijn. Al dan niet in een ander jasje. That's all. Concurrentie is niet erg, goed zelfs. Dat houdt je scherp....
Alles is al 10x bedacht. Dus ook waar jij denkt 'Origineel' mee te zijn :)
En concurrentie - volgens mij zijn veel Moderators op verschillende sites aanwezig. Ik zie namelijk vaak dezelfde namen voorbij komen :)
Laatst gewijzigd door Njit op 28 nov 2005, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Wop schreef: Het is een super idee. Niets mis mee. Het verbaast mij alleen dat wij acties/onderdelen die bij ons op de website te vinden zijn, na verloop van tijd ook op andere Amerika sites te vinden zijn. Al dan niet in een ander jasje. That's all. Concurrentie is niet erg, goed zelfs. Dat houdt je scherp....
misschien dat jullie wat ideeën van deze site over kunnen nemen. Een makkelijk doorzoekbaar forum bijvoorbeeld!!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

wendyjol schreef:
Wop schreef: Het is een super idee. Niets mis mee. Het verbaast mij alleen dat wij acties/onderdelen die bij ons op de website te vinden zijn, na verloop van tijd ook op andere Amerika sites te vinden zijn. Al dan niet in een ander jasje. That's all. Concurrentie is niet erg, goed zelfs. Dat houdt je scherp....
misschien dat jullie wat ideeën van deze site over kunnen nemen. Een makkelijk doorzoekbaar forum bijvoorbeeld!!
dat is al verbeterd met de installatie van een nieuw Forum :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ik vind dat jij het het toch een beetje op "copieren" gooit en dat vind ik ver gezocht. Nogmaals, het idee is erg voor de hand liggend. Waarschijnlijk zijn tig andere forums jou al voor geweest. Zonde eigenlijk dat dit topic verzandt in deze discussie .. en ik zal dat ook niet meer doen : ))

Wat betreft de andere Amerika Sites - "Imitation is the best form of flattery" ;)
Sandy
Wop
Amerika-ontdekker

Bericht door Wop »

Rob schreef:
Rob
Uitzonderingen:
Sites die in hoge mate relevant zijn voor een bepaald onderwerp, mogen in een bericht geplaatst worden.

Zoveel wijkt het toch niet af van het onderwerp :)
Wop
Amerika-ontdekker

Bericht door Wop »

Sandy schreef:
Wat betreft de andere Amerika Sites - "Imitation is the best form of flattery" ;)

:D :D :D
Wop
Amerika-ontdekker

Bericht door Wop »

Njit schreef: En concurrentie - volgens mij zijn veel Moderators op verschillende sites aanwezig. Ik zie namelijk vaak dezelfde namen voorbij komen :)
Yup,

En dat is ook alleen maar goed.

Want Amerika is van ons allemaal 8)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Mack schreef:En wat zie ik? Inzending 16 en 17??? :?:

ROLAND SCHOTANUS :!:

Verklaart u nader! :twisted:
Maarten,

wist je dat ik die foto's al ruim voordat Marjan haar foto op dit forum plaatste, gemaakt had? :wink: Inderdaad, speciaal voor de "foto op locatie" actie van Johan en Wop.

De foto-actie die hier gehouden wordt, vind ik wel degelijk anders dan de foto-actie van Wop en Johan. Die vindt plaats in Amerika en deze in Nederland en België.

Wist je dat Marjan één van de eersten was die een foto instuurde voor de "foto op locatie" actie van Johan en Wop? Ik geloof ook niet dat het Marjan haar bedoeling was om die actie naar dit forum te "kopiëren" maar vond ze het gewoon leuk om een AllesAmerika.com foto hier te plaatsen. Eigenlijk ben ik volgens mij een beetje de aanstichter geweest... :oops: Ik riep immers "Welke provincie volgt?" :lol:

Ik zie echter geen kwaad in Dennis' actie versus de actie van Johan en Wop. Dat is een doorlopende fotowedstrijd en deze is immers maar tijdelijk.

Roland 8)
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Sandy schreef: In dat geval, kun je dus ook een briefje "AllesAmerika.com" naast je bordje stampot leggen vanavond Mack! Heel orgineel en heel Nederlands ;)

Nu je het zegt, ik had met stroop "AllesAmerika.com" op mijn spek, kaas, champignon en gember pannenkoek moeten schrijven, darn! ;).

Leuke foto's zo ver - Tot nu toe vind ik die van Hekkie in het zand wel heel mooi en goed gelukt ..
Ik heb niet goed duidelijk gemaakt, dat mijn foto's enkel voor de lol zijn. De kinderen vonden het zo leuk om dat papiertje vast te houden, dat ze het om de beurt wilden :). Het gaf een leuk extra iets aan al het foto's maken. Maar ik doe niet mee met de "wedstrijd", dus Marjans foto is tot nu toe nog de enige in de running. Wie volgt?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Petra/VS schreef: Maar ik doe niet mee met de "wedstrijd", dus Marjans foto is tot nu toe nog de enige in de running. Wie volgt?
Wat mijn foto wel niet teweeg brengt...... :!: :!: :!:

En ik heb hem gemaakt toen er helemaal nog geen sprake was van een "wedstrijd". Dat was helemaal Dennis zijn EIGEN idee! Dus eigenlijk telt deze foto ook niet...... :wink: :wink: :wink:

Maar ik vind het wel een hele eer dat Wop om deze reden lid is geworden van het AAforum.........:hilarious:
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

hekkie schreef: Maar ik vind het wel een hele eer dat Wop om deze reden lid is geworden van het AAforum.........:hilarious:
Zullen we Dennis dan maar lid maken van de discussiegroep van verenigdestatenvanamerika.info :?: :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Wop
Amerika-ontdekker

Bericht door Wop »

wendyjol schreef:
hekkie schreef: Maar ik vind het wel een hele eer dat Wop om deze reden lid is geworden van het AAforum.........:hilarious:
Zullen we Dennis dan maar lid maken van de discussiegroep van verenigdestatenvanamerika.info :?: :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Geen probleem, hoe meer zielen hoe meer vreugd :D
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer