Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
goed vliegaanbod Connections?
Re: goed vliegaanbod Connections?
Oké.. netjes.
Ik heb met mijzelf afgesproken dat we alleen tickets boeken rond de E450... dan pas gaan we.
Ik heb met mijzelf afgesproken dat we alleen tickets boeken rond de E450... dan pas gaan we.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Ik zie nu dat Amsterdam / Denver dat in september 770pp was nu voor 1158pp staan. Dus voor vertrek vanaf Schiphol hoef je te kijken.
Andre
Andre
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dat was al bekend.
Schiphol heeft een veel hogere luchthavenbelasting,daar zal een deel van het grote verschil in zitten.

Schiphol heeft een veel hogere luchthavenbelasting,daar zal een deel van het grote verschil in zitten.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Het zou fijn zijn als iedereen zijn reisdata bij zijn gevonden tarief wil aangeven. Het scheelt nog al als je op zoek bent naar een goed tarief in het hoogseizoen of niet. Vergeleken met afgelopen zomer is het tot nu toe een stuk duurder vliegen, ook bij Connections !
Periode 11/07 - 05/08.
Periode 11/07 - 05/08.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Waarom eigenlijk? Vroeger zat het verschil toch in de CO2 tax of niet.... nu niet meer toch?Annie schreef:Dat was al bekend.![]()
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Nope, en ga ik niet doen ook. Ik wacht nog wel even rustig af1250 schreef:@MattRob @Annie één van jullie geboekt?

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat zeggen ze, maar ook vorig jaar zag ik dat het prijsverschil al veel groter was dan de vliegtax.
Sinsdien kijk ik niet eens meer naar vluchten vanaf Amsterdam.
Nu is het voor ons ook nog minder verder rijden naar Brussel, dus een mooie bijkomstigheid.
Sinsdien kijk ik niet eens meer naar vluchten vanaf Amsterdam.
Nu is het voor ons ook nog minder verder rijden naar Brussel, dus een mooie bijkomstigheid.

Beste deals die ik tot nog toe gezien heb voor het hoogseizoen:
aa.com
brussel - san francisco
7 juli - 10 aug: € 687,-
11 juli - 10 aug: € 692,-
Ik wacht nog even...
BA.com heeft net zijn wintersale aangekondigd, ik vermoed dat er de komende dagen nog wel wat gaat gebeuren. Veel maatschappijen zullen op dit moment checken wat de concurrentie doet en daarop reageren. Maar of het zo mooi wordt als vorig jaar?
aa.com
brussel - san francisco
7 juli - 10 aug: € 687,-
11 juli - 10 aug: € 692,-
Ik wacht nog even...
BA.com heeft net zijn wintersale aangekondigd, ik vermoed dat er de komende dagen nog wel wat gaat gebeuren. Veel maatschappijen zullen op dit moment checken wat de concurrentie doet en daarop reageren. Maar of het zo mooi wordt als vorig jaar?
Tja Brussel is wel een stuk verder rijden (5 kwartier) maar eigenlijk vind ik het een prettigere luchthaven...
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik vond Brussel een verschrikkelijke luchthaven, wat een trieste bedoening zeg. Van binnen valt het wel mee maar toen we met de shuttle vanaf het hotel aankwamen werden we in een soort betonnen niemandsland afgezet waar ik nog verdrietig van wordt als ik eraan terug denk. Doet er verder niet echt toe, ik zou er zo weer vandaaan vertrekken met die grote prijsverschillen
Ik ga nu eens kijken of ik goedkope tickets voor indonesie kan vinden! Ik heb nog niets in de planning staan maar ik ben benieuwd. Ik moet wel zeggen dat de prijzen toch echt bizar hoog zijn dit jaar. Pas keek ik ook weer voor een vlucht naar NY in mei. De prijzen waren rond de €1000!!! Ik snap er niets van. We vlogen afgelopen zomer voor €600 naar NY en dat was in juli! en nog gekker; in oktober voor €380 naar LA. Dat gaat voorlopig niet meer gebeuren (tenzij niemand boekt vanwege de hoge prijzen....dan gaan ze vanzelf weer stunten, de toestellen moeten toch vol!).

Ik ga nu eens kijken of ik goedkope tickets voor indonesie kan vinden! Ik heb nog niets in de planning staan maar ik ben benieuwd. Ik moet wel zeggen dat de prijzen toch echt bizar hoog zijn dit jaar. Pas keek ik ook weer voor een vlucht naar NY in mei. De prijzen waren rond de €1000!!! Ik snap er niets van. We vlogen afgelopen zomer voor €600 naar NY en dat was in juli! en nog gekker; in oktober voor €380 naar LA. Dat gaat voorlopig niet meer gebeuren (tenzij niemand boekt vanwege de hoge prijzen....dan gaan ze vanzelf weer stunten, de toestellen moeten toch vol!).
Net geboekt bij cheaptickets.com 7 tickets 550 euro pp.
AMS-DEN 25 juni American Airlines 2 stops in LHR en ORD
SFO-AMS 22 juli Britisch Airways 1 stop in LHR
Dit vind ik een leuke prijs en dan nemen we die extra overstap op de heenweg maar voor lief.
AMS-DEN 25 juni American Airlines 2 stops in LHR en ORD
SFO-AMS 22 juli Britisch Airways 1 stop in LHR
Dit vind ik een leuke prijs en dan nemen we die extra overstap op de heenweg maar voor lief.
1250 schreef:Waarom eigenlijk? Vroeger zat het verschil toch in de CO2 tax of niet.... nu niet meer toch?Annie schreef:Dat was al bekend.![]()
Of in het grote prijzen raadsel.
Ik boekte in september bij BMI 2 tickets amsterdam / Londen / Denver voor E770pp. Nu heeft connections dit ticket van BMI ook alleen is het nu Brussel / Londen /Denver maar wel voor E928PP. Dus het blijft gewoon zie je een mooie prijs gewoon boeken en niet afwachten of het goedkoper kan. En wat ik ook belangrijk vind wat zijn de vliegtijden nu kom ik heen al om 16.00 uur aan terwijl de meeste andere vluchten veel later zijn en terug vliegen we pas om 20.00 uur terwijl er heel veel vluchten al ochtens vertrekken.
Andre
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik vond gisteren ook de prijs van 309€ voor Brussel-Phoenix Las Vegas-Brussel in september.
Het was een prijs van American Airlines die vorige week nog 630€ was. Maar de prijzen van de andere maatschappijen zijn helemaal zo goedkoop niet. Continental bv. is nog altijd 570€. Vind ik ergens toch maar raar
Het was een prijs van American Airlines die vorige week nog 630€ was. Maar de prijzen van de andere maatschappijen zijn helemaal zo goedkoop niet. Continental bv. is nog altijd 570€. Vind ik ergens toch maar raar

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Ik wil in de periode 29/08 - 11/09 naar San Francisco, maar goedkoopste wat ik kan vinden is 499 euro met overstap en niet echt gunstige vliegtijden.
Dan boek ik liever via KLM.be voor 550 euro een rechtstreekse vlucht met Air France. Zit ik nog comfortabler ook dan bij American Airlines..
Maw: de aanbieding valt in mijn geval tegen.
Dan boek ik liever via KLM.be voor 550 euro een rechtstreekse vlucht met Air France. Zit ik nog comfortabler ook dan bij American Airlines..
Maw: de aanbieding valt in mijn geval tegen.
Onze boeking is ook in orde, alleen hebben wij de 'pech' dat we een dag langer moeten blijven om van de goedkope tickets te kunnen genieten
We gaan op 8 mei naar Atlanta via Washington en komen terug op de 16 mei van Atlanta via Chicago.
Voor de prijs van 448 euro.

We gaan op 8 mei naar Atlanta via Washington en komen terug op de 16 mei van Atlanta via Chicago.
Voor de prijs van 448 euro.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooie prijs Bart, geniet van die verplichte extra dag. 

Netje prijs... ik wacht nog even... prijs blijft op E499.. of zal ik een belletje eraan wagen...
Tarief was € 388 pp vanaf Ams was het 530.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja Annie die extra dag, tja daar zullen we maar proberen van te genieten hé
Nu kan ik weer bijvullen in het topic 'op een rij ....

Nu kan ik weer bijvullen in het topic 'op een rij ....

Grts, Bart
Zeer nette prijs!Corry schreef:Tarief was € 388 pp vanaf Ams was het 530.