Rob schreef:
Dat is voor mij dan ook de reden om niet deel te nemen aan de wedstrijd en ook niet te stemmen, ik vind het veel te fraudegevoelig zo.
Dat men er meer forumleden bij wil betrekken is prima maar dit kan naar mijn gevoel te veel beinvloed worden.
Dat vind ik nou weer zo'n nare opmerking en zeker van een modorator, waar gaat het eigenlijk over? Volgens mij is de fotowedstrijd voor de lol en gaat niet over een giga geldbedrag of een rondreis zoals Robert-Jan al aangaf, en wat dan nog.
Dit klinkt zo vijandig en wantrouwend alsof er onderling afgesproken is op wie er gestemd moet worden.
Iedereen die aan de wedstrijd meedoet komt regelmatig in Amerika en ik neem aan dat die zelf ook wel een canvasdoek kunnen betalen.
Ik heb zelf ook voor de lol een foto ingestuurd en er is niemand die weet welke dat is en ik weet ook van niemand welke foto ze ingestuurd hebben en kijk gewoon naar degene die me het meest aanspreekt.
Dat is toch ook de bedoeling van het geheel? of zit ik er nu heel erg naast?
Eigenlijk zijn alle foto's een eerst prijs waard en vind ze allemaal iets heel moois en apart hebben!!! ..en stemmen op mijn eigen foto zou ik nooit doen.