Ik zit ook even te kijken bij connections (hoewel we nog steeds niet weten wat we gaan doen). Voor Amsterdam - Denver en terug van SFO naar Amsterdam is de goedkoopste mogelijkheid 1220 euro, terwijl Brussel - Denver en SFO - Brussel maar 754 euro kost. Allebei op 2 en 31 juli. Dat is toch wel een ontzettend groot verschil! Het zijn natuurlijk andere maatschappijen, andere route. Voor die prijs kunnen we beter naar Brussel gaan, hoewel Schiphol voor ons wel erg makkelijk is.
Ik krijg wel de neiging om nu snel iets vast te gaan leggen, voor het hoogseizoen kan het niet veel goedkoper lijkt me.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je onder de 750euro gaat uitkomen inderdaad. En jemig, wat een verschil zeg .... Maar ook, is Amsterdam ZO duur, ongelooflijk ... Vorig jaar keken wij voor AMS - Seattle, en Denver - AMS, redelijk vergelijkbaar en kwamen we niet onder de EUR 1.000 uit. Voor EUR 1.050 vloog ik met perfecte tijden. Uiteindelijk dus EUR 540 met United via Brussel, dat is wel de moeite natuurlijk. Maar jullie besparen net zoveel op deze manier ... EUR 1.220, ik vind het nog steeds ongelooflijk ...
Voor zo'n verschil zou ik inderdaad ook naar Brussel gaan en idd niet te lang wachten. Wij hebben nu € 300.- voordeel met z'n tweetjes en dat vind ik toch ook wel een leuk bedrag.
Martin & Marianne,
Bij Exit is vliegticket inclusief auto(fly drive)
nu 859 bij jullie vertrekdatum.
Jullie zijn geloof ik ook met zijn viertjes?
Dan krijg je dus een grote ruime auto.
Even mailen naar Exit dat je terug wil reizen vanaf Las Vegas.
Dit kost je als het goed is niks extra.
Gewoon even een mailtje sturen.
Alleen drop off kosten voor de auto in Las vegas.
Er is ook nog vroeg boekkorting van 100 euro per persoon
dus kom je op 759.Is een schitterende prijs toch?
Vertrek vanaf amsterdam.
Vanaf Brussel is veruit goedkoper dan vanaf Amsterdam. De goedkoopste vlucht naar New York die ik kan vinden via Connections van Bru naar JFK is € 342 in de eerste 2 maanden van dit jaar. Geen rare prijs, maar ik had eigenlijk op nog wat goedkoper gehoopt.....
ook even gekeken voor vegas en jammer dat united niet tijdens de weekends vliegt. we wouden met pasen daar zijn en dan op paaszondag terug komen maar dan is de goedkoopste vlucht van 27/03 (zaterdag) tot zondag 04/04 540€ met AA.
neem je dan van vrijdag 26e tot maandag de 5e is het ineens 450€ met united. bizar :p
Kon het niet laten om toch nog even naar de januari prijzen bij Connections te kijken. Ik heb afgelopen december geboekt bij connections naar SFO. De goedkoopste aanbieding is 50€ goedkoper, maar heeft een slechtere verbinding terug met ruim 11 uur overstaptijd. Het 2de (vergelijkbare) tarief is nu een paar tientjes duurder.
gr Geertjuh.
Al een tijdje volg ik de discussie op het forum over de vliegtuigprijzen. Omdat ik nieuw ben op het forum vraag ik mij af of mijn informatie nog iets toe kan voegen aan de discussie maar wie weet.
Ik heb 25 december 3 tickets geboekt van Londen naar Denver (British Airways, gunstige vliegtijden en rechtstreeks) op de Britse site van de BA, heenvlucht 14 juli en terugvlucht 16 augustus. Omgerekend in Euro's waren we hiervoor nog geen 530 euro kwijt. We hebben vervolgens een aansluitende vlucht met de BA geboekt van Amsterdam naar Londen zodat we totaal nog geen 700 euro per persoon kwijt zijn met 1 korte overstap (in Londen).
Ik heb een aantal weken de Britse site van BA in de gaten gehouden en het viel mij op dat door de tarieven van de BA een paar keer per week veranderen. Dit samen met de koers van de Engelse pond kan je vliegticket de ene dag ruim 50 euro goedkoper zijn dan de vorige.
Zo die British Airways heeft idd mooie prijzen zeg, dat is een goeie tip! Moet je nu wel in Londen zelf je bagage ophalen en opnieuw inchecken? Neem aan van wel?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.