Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
goed vliegaanbod Connections?
Re: goed vliegaanbod Connections?
Bij Kayak.com vanaf Dusseldorf heeft British Airways ook heel mooie prijzen
Wij hebben dit afgelopen zomer ook gedaan, afzonderlijke tickets Brussel-Londen en Londen-Denver (beide British Airways) omdat het toen heel veel goedkoper was. Bij het inchecken in Brussel hebben we gevraagd of ze de bagage konden doorlabelen en dat hebben ze toen gedaan. Ook op de terugweg vanuit Denver hebben ze de bagage op ons verzoek doorgelabeld. Beide keren deden ze daar helemaal niet moeilijk over. Maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn, want ze mogen dit ook weigeren bij twee aparte boekingen.Moet je nu wel in Londen zelf je bagage ophalen en opnieuw inchecken? Neem aan van wel?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik ben blij dat ik met de American Airlines actie meegedaan heb bij Connections, in het begin van december, die prijzen waren in ons geval een stuk scherper. Ik heb het gevoel dat je nu veel meer geluk moet hebben dat uw data er toevallig nog tussenzitten op het goedkope tarief.
Wij hebben in 2007 ook zelf tickets geregeld met vertrek van en naar Londen . We vlogen vanaf Londen met Virgin Atlantic naar New York en terug vanaf Las Vegas. Doordat we op de terugweg meer dan 24 uur vertraging hadden in Las Vegas (jammer genoeg mochten we niet van het vliegveld af) misten we onze zelf geboekte vlucht vanaf Londen naar Amsterdam. We zijn uiteindelijk met Easy Jet naar Nederland gevlogen en moesten veel bijbetalen omdat we teveel bagage hadden. De koffers worden niet doorgelabeld en het risico is dus dat je een vlucht mist.winnys schreef:We hebben vervolgens een aansluitende vlucht met de BA geboekt van Amsterdam naar Londen met korte overstap
Van Virgin Atlantic kregen we na afloop zoveel airmiles als compensatie dat we in 2008 GRATIS naar Florida konden.

Hmm.. ik vind nu toch wel goede tarieven voor de meivakantie! BRU-Oralndo voor 340 euro. Hmmm... de kriebels
.

Welke data?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Sjeesje! Da's goedkoop... nu ga ik al in de voorjaarsvakantie, zomer en waarschijnlijk in de herfst.. dus ik ga hier niet van gebruik maken, maar wel een super prijs!
Ja, vooral voor Orlando echt een koopje
. Ik zou graag gaan, aar de rest van de familie wordt niet gelijk enthousiast van Florida.

Nee...bij ons wel
.
Edit: Ah jammer, hij's weg... toen ik vier personen wilde doen kwam alleen de vlucht van United tevoorschijn... die is ook goedkoop (448) maar niet zo goedkoop als die van AA.

Edit: Ah jammer, hij's weg... toen ik vier personen wilde doen kwam alleen de vlucht van United tevoorschijn... die is ook goedkoop (448) maar niet zo goedkoop als die van AA.
Inderdaad, dat tarief is nu gelijk verdwenen! Booking engines werken verwonderlijk... het 340 euro tarief is er nog wel op 29/04 met retour op 06/05. Alleen dat is weer net iets te kort vind ik, aangezien je toch wel twee dagen aan reizen kwijt bent.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
BRU - LAS had ik gekeken.Coyote schreef:Van waar naar waar? United vliegt dagelijks dacht ik zo.Jerre schreef:jammer dat united niet tijdens de weekends vliegt.
Roland
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Zouden jullie cheaptickets.com verkiezen boven connections? Het verschil zou een kleine 100 euro zijn per persoon (omgerekend aan 1USD = 0.7EUR).
Ik ben bij connections wel vergeten te vragen of in de prijs alles inzit, dus ook de bagage waarvoor je bij sommige maatschappijen moet bijbetalen (volgens cheaptickets.com toch).
Als ik het wat kan volgen komt er bij de prijs van cheaptickets.com nog een fee bovenop voor je bagage ($20 voor Virgin).
Ik ben bij connections wel vergeten te vragen of in de prijs alles inzit, dus ook de bagage waarvoor je bij sommige maatschappijen moet bijbetalen (volgens cheaptickets.com toch).
Als ik het wat kan volgen komt er bij de prijs van cheaptickets.com nog een fee bovenop voor je bagage ($20 voor Virgin).
Als cheaptickets goedkoper is, dan zie ik niet in waarom daar niet te boeken
. Betrouwbare site hoor. Wat betreft de bagage, voor zover ik weet hoef je nergens (intercontinentaal) te betalen voor de 1e koffer, dat zit altijd bij de prijs in. Voor de 2e koffer moet je bij verschillende maatschappijen wel bijbetalen.

Ok bedankt.
Iemand enig idee of 2u05min op Heathrow genoeg is om over te stappen? Indien je rekening moet houden met je bagage opnieuw inchecken etc.
Dat zal krap zijn zeker?
*edit*
christvs: ik krijg nochtans deze melding op cheaptickets.com:
Please note: At least one airline in this trip charges an additional fee for checked baggage. This fee is not included in your total trip cost. See details
Mijn laatste vraag over cheaptickets.com
: is het enigszins mogelijk om daarbij een annulatieverzekering af te sluiten voor de vlucht?
alvast bedankt!
Iemand enig idee of 2u05min op Heathrow genoeg is om over te stappen? Indien je rekening moet houden met je bagage opnieuw inchecken etc.
Dat zal krap zijn zeker?
*edit*
christvs: ik krijg nochtans deze melding op cheaptickets.com:
Please note: At least one airline in this trip charges an additional fee for checked baggage. This fee is not included in your total trip cost. See details
Mijn laatste vraag over cheaptickets.com

alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Rob op 03 jan 2010, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
2:05 uur op Heahtrow is in principe (ruim) voldoende. Als al je vluchten gewoon in één boeking zitten dan is het geen probleem. Als je de vlucht richting heahtrow los boekt dan kan het een probleem zijn, dan zou ik het er zeker niet op gokken.
Met welke airline is die vlucht? dan kan ik wel eventjes kijken naar hun bagaggebeleid.
Een reisverzekering bij een Amerikaanse boekingssite afsluiten zou ik persoonlijk niet doen. Ik zou gewoon bij FBTO o.i.d. een tijdelijke, of doorlopende (voor ons voordeliger) reisverzekering afsluiten.
Met welke airline is die vlucht? dan kan ik wel eventjes kijken naar hun bagaggebeleid.
Een reisverzekering bij een Amerikaanse boekingssite afsluiten zou ik persoonlijk niet doen. Ik zou gewoon bij FBTO o.i.d. een tijdelijke, of doorlopende (voor ons voordeliger) reisverzekering afsluiten.
Het is via Brussels Airlines naar Heathrow en via Virgin naar JFK.
En ik bedoel niet meteen een reisverzekering, meer een annulaiteverzekering voor het ticket. Dus wanneer je iets voor hebt dat je een deel van je ticket kan terugkrijgen.
Bij Connections boden ze ons een pakket aan: Brussel-Heathrow-JFK & JFK-Miami & Miami-Heathrow-Brussel. Voor deze 3 vluchten was het 721 EURO.
Bij cheaptickets.com heb ik hetzelfde pakket samengesteld aan 896 USD. Afhangende van de USD-EUR rate komt dit tot 100 euro goedkoper uit (ik weet natuurlijk niet welke rate VISA gebruikt).
Via Cheaptickets.nl kom ik ook een behoorlijk voordelige prijs uit, met de mogelijkheid om een annulatieverzekering te selecteren. Misschien zijn er mensen hier die met deze website reeds ervaring hebben.
En ik bedoel niet meteen een reisverzekering, meer een annulaiteverzekering voor het ticket. Dus wanneer je iets voor hebt dat je een deel van je ticket kan terugkrijgen.
Bij Connections boden ze ons een pakket aan: Brussel-Heathrow-JFK & JFK-Miami & Miami-Heathrow-Brussel. Voor deze 3 vluchten was het 721 EURO.
Bij cheaptickets.com heb ik hetzelfde pakket samengesteld aan 896 USD. Afhangende van de USD-EUR rate komt dit tot 100 euro goedkoper uit (ik weet natuurlijk niet welke rate VISA gebruikt).
Via Cheaptickets.nl kom ik ook een behoorlijk voordelige prijs uit, met de mogelijkheid om een annulatieverzekering te selecteren. Misschien zijn er mensen hier die met deze website reeds ervaring hebben.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn ouders zijn op zoek naar tickets naar Denver voor eind maart 2010, maar hebben toch moeite om tickets te vinden goedkoper dan €645, althans die tickets waarbij je niet 3 keer hoeft over te stappen of van vliegveld hoeft te verwisselen. Ook Connections had geen leuke aanbieding, helaas... En dat terwijl tickets naar Denver normaal gesproken redelijk goed geprijsd zijn.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Kunnen ze ook vanaf Brussel vertrekken? Via cheaptickets:Dento schreef:Mijn ouders zijn op zoek naar tickets naar Denver voor eind maart 2010, maar hebben toch moeite om tickets te vinden goedkoper dan €645, althans die tickets waarbij je niet 3 keer hoeft over te stappen of van vliegveld hoeft te verwisselen.
Fri, Mar 26
Depart: 9:40 am Brussels, Belgium (BRU) American Airlines 89 1 stop
Arrive: 5:25 pm Denver, CO (DEN) American Airlines 789
Fri, Apr 23
Depart: 8:15 pm Denver, CO (DEN) British Airways 218 1 stop
Arrive: 4:15 pm next day Brussels, Belgium (BRU) British Airways 396
Totale prijs: $ 1,345.38 voor 2 personen. Dat komt uit op ± EUR 470,76 p.p. Geen gekke prijs lijkt mij.
Nou weet ik niet hoe lang ze willen gaan maar voor bovengenoemde periode kan het in ieder geval wel.
Roland
Bij exit reizen is het tot eind maart 419 euro met vertrek vanaf Amsterdam.
Overstap in Chicago of Washington.
Overstap in Chicago of Washington.