Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goede voornemens Ekkelen

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Ekkelen
Amerika-ontdekker

Goede voornemens Ekkelen

Bericht door Ekkelen »

Hallo allemaal!

Na ongeveer al een jaar 'stiekem' meegelezen te hebben op dit geweldige forum is het tijd geworden om me ook eens netjes voor te stellen (een van mijn goede voornemens voor dit jaar!).
Ik ben Nelleke, 26 jaar, en vorig jaar ben ik voor het eerst in de USA geweest. Gedurende 3,5 week hebben mijn vriend en ik door het zuid-westen getoerd, met als hoogtepunt onze uitschieter naar het noorden: Yellowstone!!!! Wat hebben we samen genoten van deze reis!!
Net als de meeste mensen hier hadden we maar een gedachte: we moeten terug!!! En dat is dan ook gelijk het tweede goede voornemen voor dit jaar, weer terug naar dit fantastische land. Dit keer willen we (lees wil ik) meer naar het noord-westen en ook een groot deel Canada meepakken. Op dit moment ben ik bezig om de reis in grote lijnen op te zetten en daarna ga ik me bezig houden met het invullen van de details. Net als een aantal mensen hier vind ik het heerlijk om van huis uit de reis al grondig voor te bereiden, vooral vanwege de voorpret :lol:
Tegen de tijd dat de grove planning er is zal ik het reisschema posten en jullie ongetwijfeld om advies vragen, maar voor nu ga ik vooral de verschillende reisverslagen doorspitten!

Groetjes Nelleke
Afbeelding
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Goede voornemens Ekkelen

Bericht door kastelke »

Nelleke, Canada is inderdaad al door heel wat forumleden verkend, dus inspiratie zal je hier zeker ook kunnen vinden.
Ik ben dan ook benieuwd naar de route die je aan 't uitwerken bent.

Veel plezier op het AA-forum!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer