Bramster schreef:Wie en met hoeveel personen: Ikke en in de USA sluit een vriend aan Hoeveelste keer: Tigste Wanneer: Mei Waarheen: Road trip van Virginia naar Illinois Airline: Waarschijnlijk United Airlines Datum boeking: Weldra Hoe geboekt: Internet Bij wie geboekt: Vliegroute heenreis: AMS - IAD - (RIC) Vliegroute terugreis: ORD - AMS Ticketprijs: Hopenlijk onder de 1100$ Vervoer: Vliegtuig & Auto Overnachting: Huis Globale route: Met een Amerikaanse vriend samen in een Dodge pickup van Midlothian (VA) naar Noord Oost Illinois. Vervolgens blijf ik nog twee weken in Illinois. Yeehaaaa, road trip ! Welliswaar eens snelle met max 1 overnachting. Maar desalniettemin een road trip !
Note mod (Marjan):
Dit bericht is verwijderd uit het topic "Wie, wanneer en hoe naar Amerika in 2010". Het is de bedoeling een geplande reis pas te plaatsen als de reis definitief geboekt is en alle gegevens bekend zijn. Ook dan kan dit pas toegevoegd worden aan het rijtje.
Zojuist onze reis geplaatst in "Wie, Wanneer en hoe naar Amerika in 2010". We gaan wederom een reisverslag bijhouden op het volgende adres: http://mar-ko-amerika.blogspot.com/
Een uitgebreide planning van mijn reis (1 mei t/m 22 mei 2010) is te vinden op www.vesterink.nl, een live-verslag zal te vinden zijn op vesterink.web-log.nl.
Ik zou het leuk vinden als jullie deze links willen vermelden in het 2010 overzicht
Groetjes,
Nick
Note Mod (Marjan):
Beide links zijn inmiddels opgenomen in het rijtje.
2010 Rondje Los Angeles-Las Vegas-San Francisco
2012 Florida
2014 Washington D.C., Atlantic City, Philadelphia, New York
Sorry dat ik zo lastig ben
Ik zie dat ik per abuis had opgeschreven dat ik 31-1 zou vertrekken, maar dit is 29-1. Haha snap ook absoluut niet hoe ik dat nou weer gedaan heb.. Maar zou iemand dat nog even voor me kunnen aanpassen?
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Voor onze extra ingelaste trip naar New York houd ik ook weer een weblog bij. We gaan van 22 januari - 27 januari. Kun je die nog toevoegen bij onze naam?Thanks
Clint schreef:Sorry dat ik zo lastig ben
Ik zie dat ik per abuis had opgeschreven dat ik 31-1 zou vertrekken, maar dit is 29-1. Haha snap ook absoluut niet hoe ik dat nou weer gedaan heb.. Maar zou iemand dat nog even voor me kunnen aanpassen?
@Clint, Ja toe maar, nog twee dagen extra! Je gaat nu dezelfde periode als Corry. Ik heb het inmiddels voor je aangepast.
desteijntjes schreef:Voor onze extra ingelaste trip naar New York houd ik ook weer een weblog bij. We gaan van 22 januari - 27 januari. Kun je die nog toevoegen bij onze naam?Thanks
ik was ons helemaal vergeten aan te melden op het hoe,wat 2010 topic.Dat heb ik zojuist gedaan. Er kan daarochter meteen ons weblog gezet worden. http://www.newyork2010karinenjohn.web-log.nl
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.