Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
VermontGirl?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
VermontGirl?
Ik bedacht daarnet dat het al een tijd geleden is dat we nog van VermontGirl hoorden...
VermontGirl, woon je ondertussen nog in Vermont, of ben je terug naar Nederland verhuisd?
Coyote, heb jij haar nog gesproken?
VermontGirl, woon je ondertussen nog in Vermont, of ben je terug naar Nederland verhuisd?
Coyote, heb jij haar nog gesproken?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Als ik het goed gezien heb, is de laatste post van begin October:
http://www.allesamerika.nl/forum/search ... ermontGirl
http://www.allesamerika.nl/forum/search ... ermontGirl
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaa, Jan, dat was ik ook gaan nakijken....
Elke
-
- Amerikakenner
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt, Marceljesse. Ik hoop dat ze hier nog laat weten hoe het met haar gaat.
Ondertussen wens ik haar veel succes met haar zoektocht, en ik hoop dat ze zich snel terug heel gelukkig gaat voelen in Nederland!
Ondertussen wens ik haar veel succes met haar zoektocht, en ik hoop dat ze zich snel terug heel gelukkig gaat voelen in Nederland!
Elke
Inderdaad... Ik vroeg me laatst ook al af hoe het met haar ging... Coyote is er toen langsgeweest, toch? Daarna niks meer gehoord... Hmm... 

Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: VermontGirl?
Klopt,kastelke schreef:Coyote, heb jij haar nog gesproken?
ik heb VermontGirl op 14 en 15 oktober ontmoet in Vermont.
Zij stond toen zo'n beetje op het punt een definitieve keuze maken. Als alles meezat zou ze dan proberen voor de kerst in Nederland te zijn.
Ik ga er eigenlijk ook een beetje vanuit dat ze nu druk met alles bezig is.
Roland
-
- Amerikafan
Zo, daar ben ik weer dan. En wel vanuit Den Haag .
Ik heb eindelijk de grote stap genomen en ben 6 december terug gevlogen naar NL.
Het gaat allemaal goed, eigenlijk beter dan ik had verwacht. Ik ben in Vermont al begonnen met solliciteren en had afgelopen maandag een sollicitatiegesprek in Rotterdam bij het ErasmusMC. Ennn, ik kan 2 januari aan de slag!! Moet nu alleen nog op zoek naar een appartementje.. Dus als iemand nog iets weet voor huisversting omg. Rotterdam, Let me know!!
Ik zal mn neus wel weer eens vaker laten zien hier, mijn hoofd stond er niet echt naar de laatste weken dat ik in Vermont zat.
Ik heb eindelijk de grote stap genomen en ben 6 december terug gevlogen naar NL.
Het gaat allemaal goed, eigenlijk beter dan ik had verwacht. Ik ben in Vermont al begonnen met solliciteren en had afgelopen maandag een sollicitatiegesprek in Rotterdam bij het ErasmusMC. Ennn, ik kan 2 januari aan de slag!! Moet nu alleen nog op zoek naar een appartementje.. Dus als iemand nog iets weet voor huisversting omg. Rotterdam, Let me know!!
Ik zal mn neus wel weer eens vaker laten zien hier, mijn hoofd stond er niet echt naar de laatste weken dat ik in Vermont zat.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Mieke,VermontGirl schreef:Zo, daar ben ik weer dan. En wel vanuit Den Haag .
.
Welkom in Nederland. Fijn te horen dat het toch goed met je gaat. Kan me voorstellen dat e.e.a. best moeilijk was de laatste tijd in Vermont.
Gelukkig heb je al een baan en huisvesting komt vast ook wel voor elkaar. Helaas voor jou woon ik aan de andere kant van Nederland, dus heb ik geen tips voor je op dat punt.
Je hebt nog mooi een paar weken om te wennen voordat je weer aan de slag gaat. Geniet eerst nog maar even van je vrije tijd en ik wens je fijne feestdagen in familiekring.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Mieke,
Welkom in Nederland, fijn om weer iets van je te horen.
Ik hoop dat je je draai hier weer snel zult vinden en dat je je weer wat gelukkiger voelt nu je zo dicht bij je familie in de buurt bent.
Geweldig dat je al zo snel een baan gevonden hebt!
Ik wens je hele fijne feestdagen toe.
Marjon
Welkom in Nederland, fijn om weer iets van je te horen.
Ik hoop dat je je draai hier weer snel zult vinden en dat je je weer wat gelukkiger voelt nu je zo dicht bij je familie in de buurt bent.
Geweldig dat je al zo snel een baan gevonden hebt!
Ik wens je hele fijne feestdagen toe.
Marjon
-
- Amerikafan
Ja ik ben ook heel blij dat het met die baan goed is afgelopen en dat ik in januari aan de slag kan. Dan kom je toch weer in een normaal ritme en went alles denk ik een beetje sneller.
En jullie ook allemaal fijne feestdagen! Ik ben iig lekker druk met familie en vrienden de komende week. Is echt geweldig
)!
En jullie ook allemaal fijne feestdagen! Ik ben iig lekker druk met familie en vrienden de komende week. Is echt geweldig

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Fijn dat je ons niet vergeten bent!
Bij deze wil ik je in ieder geval een héél gelukkig 2006 toewensen.
Je vrienden en familie zullen wel blij zijn dat je terug bent zeker?
De Kempen (België) ligt nét iets te ver weg van Rotterdam zeker?
Bij deze wil ik je in ieder geval een héél gelukkig 2006 toewensen.
Je vrienden en familie zullen wel blij zijn dat je terug bent zeker?
De Kempen (België) ligt nét iets te ver weg van Rotterdam zeker?

Elke
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Welkom terug! Veel succes, ik hoop dat je veel geluk vindt.
Groetjes
Jacqueline
Groetjes
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerika-expert
Hey Vermont Girl,
Is de bevolkingsdichtheid van Den Haag tenminste niet verminderd door mijn vertrek. We hebben mekaar met een maand gemist. Jij bent wel wat sneller dan ik. Ik heb nog geen baan, maar wel weer woonruimte dus dat scheelt. Ik ben pas hier begonnen met sollciteren en pas na de tweede week omdat ik de eerste week geen internet access had.
Anyway, wat woonruimte betreft, ik weet niet wat voor type mens je verder bent, maar check centraal wonen katerstraat even uit. de url is http://www.cw-katerstraat.nl/cw.htm. ik heb daar de afgelopen 3 jaar met veel plezier gewoond. verder heb ik geen tips, behalve direct wonen en dergelijke rental agencies.
veel succes met het wederopbouwn vanje leven daar. je hebt een goede tijd genomen om terug te keren. met de feestdagen ben je lekker omringd met familie en vrienden. en het zal je zeker lukken makkelijk te settelen omdat je al een baan hebt.
fijn ook om je weer terug te hebben op het forum. dwz, ik neem aan dat je ondanks deze ervaring nog steeds amerika fan bent?
doreen
Is de bevolkingsdichtheid van Den Haag tenminste niet verminderd door mijn vertrek. We hebben mekaar met een maand gemist. Jij bent wel wat sneller dan ik. Ik heb nog geen baan, maar wel weer woonruimte dus dat scheelt. Ik ben pas hier begonnen met sollciteren en pas na de tweede week omdat ik de eerste week geen internet access had.
Anyway, wat woonruimte betreft, ik weet niet wat voor type mens je verder bent, maar check centraal wonen katerstraat even uit. de url is http://www.cw-katerstraat.nl/cw.htm. ik heb daar de afgelopen 3 jaar met veel plezier gewoond. verder heb ik geen tips, behalve direct wonen en dergelijke rental agencies.
veel succes met het wederopbouwn vanje leven daar. je hebt een goede tijd genomen om terug te keren. met de feestdagen ben je lekker omringd met familie en vrienden. en het zal je zeker lukken makkelijk te settelen omdat je al een baan hebt.
fijn ook om je weer terug te hebben op het forum. dwz, ik neem aan dat je ondanks deze ervaring nog steeds amerika fan bent?
doreen
SEEING IS BELIEVING
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hey, Dora, je hebt een babytje?!dora schreef:Mooi dat alles weer goed gekomen is! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Groetjes van Dora

Elke