Wat de route betreft zijn er tientallen mogelijkheden om deze te rijden en wat het precies gaat worden heb ik nog geen idee van. Wel heb ik een eerste (zeer voorlopig) opzetje gemaakt en daarin de nog te bezoeken staten verwerkt. Het zou dan een coast to coast trip worden en tevens een klein stukje Canada zoals Marianne al suggereerde.

Wij hebben familie die zo'n 100 mijl ten noorden van Toronto binnenkort een huis daar laten bouwen en die mensen willen we graag bezoeken mits ze daar dan zijn in die periode. Zo niet, dan wordt de route waarschijnlijk anders en wellicht wel door midden Amerika. We willen ook nog graag een keer door de Ozark Mountains in Missouri omdat het daar zo prachtig is. Vorig jaar hebben we er te weinig van gezien toen we bij Mark waren en het was toen te vroeg in het jaar (april). Dus Mark, wie weet zie je ons nog. In elk geval bedankt voor de uitnodiging. Ook willen we graag nog een aantal andere forumleden elders in Amerika even goedendag zeggen.
Ik begrijp dat ik niet veel tips zal krijgen over de te volgen route maar misschien kunnen jullie nog wel wat tips geven over bepaalde staten.
-In Kansas bijvoorbeeld heb ik geen flauw idee wat ik daar te zoeken heb behalve een klein stukje Route 66. Dus wordt het waarschijnlijk alleen maar een eindje door deze staat rijden. Maar misschien heeft iemand nog een of andere tip wat daar te zien is?
- Oklahoma City staat al een aantal jaren op ons verlanglijstje. We willen heel graag naar het National Memorial. Verder weet ik ook niets van deze staat.
- In North Dakota is mij alleen het Theodore Roosevelt Nat. Park bekend. Dus die heb ik opgenomen in de planning. Medora daar vlakbij, schijnt ook een aardig plaatsje te zijn heb ik gehoord. Wellicht dat iemand nog een andere tip heeft voor North Dakota?
- West Virginia heb ik mij nog niet in verdiept. Harper's Ferry (bedankt Petra) heb ik genoteerd. Waarschijnlijk gaan we dit idd vanuit Washington DC doen. Karin kun jij misschien nog iets meer vertellen over deze staat omdat je er geweest bent, las ik?
- In Rhode Island kun je geweldig shoppen in de Providence Place Mall, dus daar vermaken we ons wel....

- Van Maine weet ik alleen het Acadia Nat. Park. Dus daar gaan we in elk geval naar toe.
Verder heb ik de Finger Lakes in bovenstaande route opgenomen. Ook al een tijdje een wens van ons dit te bezoeken evenals het Henry Ford Museum & Greenfield Village in Dearborn vlakbij Detroit. Chicago gaat dan ook weer in de herhaling. Leuke stad vinden wij. Een tocht door de White Mountains in New Hampshire staat ook op de planning evenals de route door de Adirondacks via Lake Placid. Ik was daar in de winter van 2007 samen met Roland (Coyote), maar ik wil dit ook graag aan Jan laten zien.
Maar we beginnen in het Zuidwesten en nemen daar ruim de tijd, misschien wel 3 weken. Het is toch ons lievelingsgebied en we kunnen er nog steeds geen genoeg van krijgen. En de kans op minimeetings in die periode is ook weer groot begreep ik....

@Rob, ik ben heel benieuwd naar jullie uiteindelijke planning. Hangt af van de Wave begrijp ik. Het liefst zouden wij dit samen met jullie doen, maar dan moeten we eind april die kant op gaan. Maakt ons niet zoveel uit. Wij gaan weer voor de permitlottery (is al 2x eerder gelukt) want we blijven toch zeker een dag of vijf in Page. Buckskin Gulch staat ook nog bij ons op de planning en net heb ik Willis Creek toegevoegd.
Marjan