Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

goed vliegaanbod Connections?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
bigfish
Amerika-ontdekker

Re: goed vliegaanbod Connections?

Bericht door bigfish »

Noortje1 schreef:dit jaar ga ik zogezegd dezelfde reis maken, maar ik beslis de hotels zelf toe boeken
vlucht: 1000 euro
auto : 300 euro
hotels 800 euro maar ik boek ze zelf
kosten verzekering : 91 euro - dus 56 euro minder dan vorig jaar.
wil dat dan zeggen dat ik dit jaar minder goed verzekerd ben ?
Volgens mij ben je niet minder goed verzekerd. Hoewel je vorig jaar meer betaald hebt ben je evenveel verzekerd. De berekeningsformule van Connections klopt gewoon niet helemaal. Zoals Doockles zegt zouden 2 aparte bedragen (% voor annulatie en bedrag per persoon per dag voor reisbijstand) een stuk logischer zijn…
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

Ik ga nu mijn vliegtickets en auto boeken bij connections en laat dit verzekeren.

De hotels boek ik zelf en ga verder niets speciaal ondernemen.

Ben ik dan in orde? 8)

ps verzekeringen zijn toch altijd 1 pot nat he :evil:
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Zo onduidelijk vind ik verzekeringen toch ook weer niet ;-).

Zelf neem ik altijd een annulatie op de dingen die ik boek (vlucht, wagen, ev. hotels als die bij een reisbureau geboekt worden). De reisbijstand heb ik apart laten verzekeren, voor een heel jaar, zodat ik me daar nooit iets van moet aantrekken :-).

In orde zijn zal een beetje afhangen wat je zelf wilt. Op je ticket en wagen kan je bij connections een annulatie nemen. Bij de hotels zal je gewoon moeten kijken wat de annulatie policy is. Meestal kan je in Amerika redelijk laat nog je hotel afzeggen, maar dat kijk je best altijd na ;-). Zo is je annulatie toch al in orde.
Wil je nog een reisbijstand, zal je moeten kiezen of je die via Connections neemt of apart laat verzekeren.
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

ik heb nu toch ook weer mijn ??

heb vlucht geboekt + auto incl verzekering

nu heb ik op dat bedrag van die auto nog eens 7 % moeten betalen. ( terwijl bedrag auto incl verzekering was )

En nu gij ? :)
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Doockles
Amerika-expert

Bericht door Doockles »

Volgens mij kan je bij connections die twee dingen niet samen boeken? Ofwel? Dus dan boek je toch eerst de vlucht + annulatie en daarna de wagen?
Als er dan bij de auto staat dat annulatie inbegrepen is en er verschijnt toch nog de melding dat je een verzekering kan nemen, moet je gewoon even bellen, want dan klopt het niet.

;-)
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

niet boos worden he, maar ik heb totaal nergens iets op papier staan waarvoor ik nu eigenlijk verzekerd ben?
ik heb 2 vluchten + een goede annulatie + bijstandsverzekering ( die 7 % )

dan heb ik ook een huurwagen inclusief verzekeringen genomen.
maar op dat bedrag wordt nog eens 7 % geteld.
Ik veronderstel dus dat in de inbegrepen verzekering geen annulatie zit?

Maar persoonlijk als ze mij zeggen het is zoveel euro alles incl verzekeringen enzo, versta ik er ook annulatie onder.

In elk geval, het is betaald, ik ga nu echt mijne kop er niet meer overbreken.
De kosten zijn gemaakt.
Het wordt weer duurder dan ik gehoopt had, MAAR ik ga hopelijk een plezante reis tegemoet.
Ik zal niet meer teveel zagen over geld, gewoon genieten en hopen dat ik niks aan de hand krijg.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Maar persoonlijk als ze mij zeggen het is zoveel euro alles incl verzekeringen enzo, versta ik er ook annulatie onder.
Een auto huur incl verzekeringen gaat puur over de verzekeringen van de auto bij pech en ongelukken, zoals je eigen auto hier ook verzekerd is.
Een annuleringsverzekering staat hier dus helemaal los van, die is om de gemaakte (huur)kosten terug te krijgen mocht je door omstandigheden niet in staat zijn de reis te maken.
Doockles
Amerika-expert

Bericht door Doockles »

Noortje1 schreef:niet boos worden he, maar ik heb totaal nergens iets op papier staan waarvoor ik nu eigenlijk verzekerd ben?
Heb je het bij connections geboekt? Dan staat er hier meer informatie over hun polissen.
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

ok bedankt.
Jerre
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Jerre »

omg dit is echt wel een mooie prijs vind ik al moet je er wel een tussenstop voor maken in heatrow...
BRU - Heathrow - JFK op de datum 26/03 tot 03/04 = 240€!
BRU - Chicago - LV voor die periode 340€ al maak je tijdens de terugvlucht naast een tussenstop in chicago ook een stop in london...

vluchten met AA. heb wel niet gzocht op andere locaties en vind deze prijzen niet op elke datum. gek maar wel deftige prijzen naar mijn mening toch?
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Heb je verder geklikt dan alleen de vlucht en prijs, bij boeken kreeg ik vanmiddag ineens het bedrag van550 euro te zien voor een vlucht van Brussel naar Phoenix en terug van Las Vegas.
BRU - Heathrow - JFK op de datum 26/03 tot 03/04 = 240€!
Bij door klikken kom je op 451 euro
Zitten duidelijk fouten in de site van connections.
Laatst gewijzigd door Annie op 12 jan 2010, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Jerre
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Jerre »

huh dat is gek... vlucht naar JFK staat er nog op voor 237 en als je dan op reserveren klikt krijg je een bedrag van 450 :s slaat ook nergens op
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik baalde al, had vorige week tickets gevonden voor kennissen van rond de 500 euro, was best een nette prijs, zie ik dezelfde tickets voor 340 euro, tot ik door klikte.
Waren die van hun iig goedkoper.
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

Jerre schreef:vluchten met AA.
Ik ben precies helemaal niet zo tevreden over AA.
Vorig jaar binnenlandse vlucht JFK-LAX mee gedaan.
Ik ben alleen ua gewoon.
Ik vond het een opmerkelijk verschil in service en dergelijke.
Ik heb daarom ook nu voor ua gekozen en niet aa
Doockles
Amerika-expert

Bericht door Doockles »

Annie schreef:Heb je verder geklikt dan alleen de vlucht en prijs, bij boeken kreeg ik vanmiddag ineens het bedrag van550 euro te zien voor een vlucht van Brussel naar Phoenix en terug van Las Vegas.
Voor Brussel Phoenix, Las Vegas Brussel zijn er prijzen van rond de 480€ bij connections. Maar zo'n goede overstaptijden hebben die echt niet. Wil je een beetje ruimte betaal je direct meer ;-)
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

eric44051 schreef:Een tussenstop is als je Brussel-Chicago-Los Angeles vliegt
En op de terug weg een aantal dagen in Chicago blijft
voordat je doorvliegt naar Brussel.
Dan is het bij bijv Exit gratis.
Maar als je naar een andere stad vliegt moet je voor
de nationale vlucht ook betalen.
Dat is in de meeste gevallen niet waar! Een stop over is bij de meeste maatschappijen gratis, en bij sommigen mag je zelfs 2 stopovers maken. Dat hoeft niet per se dezelfde plek te zijn als waar je een tussenlanding hebt, het mag ook een heel andere plek zijn. De kosten van je ticket worden bepaald door de verste bestemming te nemen.

Bijvoorbeeld:
Je vliegt met United, heenreis van A'dam naar Los Angeles met een stopover in New York City, en terugreis vanaf San Francisco naar A'dam met een stopover in Denver.
Je vliegroute wordt dan waarschijnlijk A'dam - Washington DC - New York City en enkele dagen later van New York City naar Los Angeles. Op de terugreis wordt de route dan waarschijnlijk San Francisco - Denver en enkele dagen later vlieg je van Denver via Washington DC of via Chicago naar Amsterdam. De vast hubs voor United zijn Washington DC en Chicago, dus een van die luchthavens zitten altijd in je vliegschema naar Amerika.

De prijs voor deze route wordt dan gebaseerd op de helft van een retourticket Amsterdam - Los Angeles en de helfs van een retourticket San Francisco - Amsterdam. De binnenlandse vluchten zitten hier bij inbegrepen.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
pilsner
Amerika-ontdekker

Bericht door pilsner »

Heb een vraagje ivm de vliegtuigprijzen

Al twee jaar trekken we naar Amerika en kunnen we vluchten boeken rond de 450€ pp in de periode van oktober - november (naar Las Vegas en San Francisco).

Door werkomstandigheden kan ik dit jaar enkel naar Amerika reizen tussen 10/7 en 31/7 (Hoogseizoen en bouwverlof). We willen weer naar het westen trekken (landen in de luchthaven van San Francisco - Las Vegas - Los Angeles - Jackson - San Diego of Phoenix), maar bij het checken van de verschilende opties blijken al de vliegprijzen rond de 1000€ pp te liggen.

Ligt dit aan het hoogseizoen? Dien ik nog even te wachten tot de prijzen dalen? Enige tips?
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Helaas is dit als hoogseizoen.
Heb je ook al gekeken bij Budget Air?
Of vliegen vanaf Brussel?
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Kreeg net weer een nieuwsbrief van connections.be mooie prijzen tot 3 juli en na 16 september.
Ik denk dat het veel met de datums spelen is om ook di emooie prijzen te kunnen krijgen.
Als ik bijvoorbeeld de datum invoer voor onze reis in april, Las Vegas-Las Vegas, komt er toch een veel hogere prijs dan de 404 euro waarmee ze adverteren.
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

dit is helaas altijd en overal zo!

De laagste prijs die er is zullen ze adverteren.

En waarschijnlijk is die prijs misschien maar geldig alleen op 1 bepaalde datum.

Daarom noemen ze dat ook een vanafprijs ...

Ik kan u zo 100 voorbeelden geven :lol: Dat is volk lokken hé.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer