Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitgaan in Amerika

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Kresna
Amerika-newbie

Uitgaan in Amerika

Bericht door Kresna »

En om misverstanden te voorkomen, onder uitgaan versta ik dus een bezoek aan clubs en discotheken.

Mensen, ik zit met een vraagstuk. Ik vertrek 12 december met twee vrienden naar San Francisco. Wij houden best van uitgaan, dus lijkt het ons niet meer dan logisch om ook het nachtleven van SF nader te onderzoeken.

Één van mijn vrienden is echter pas 19 jaar oud. Ik heb begrepen dat je in californië minstens 21 moet zijn om een club binnen te komen.

Zou iemand me wat meer kunnen vertellen over deurbeleid e.d. (of ze altijd vragen naar ID, enz) in Amerika?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Uitgaan in Amerika

Bericht door Rob »

Kresna schreef:Zou iemand me wat meer kunnen vertellen over deurbeleid e.d. (of ze altijd vragen naar ID, enz) in Amerika?
Daar vragen ze zeker naar, zelf in de supermarkt vragen ze om een ID als je er bier koopt, deze wordt door een scan gehaald (of de gegevens ingetypt) als dat niet gebeurd wil de kassa de drank niet afrekenen.
In sommige clubs mag je wel binnen maar krijg je een armbandje om waardoor men kan zien dat je geen alcohol mag drinken.
Rob
Nonaj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Nonaj »

Is dat beleid niet in heel Amerika zo?
Heb ik nou in de zomer een maand voor niks droog gestaan? :( :stupid:
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Nonaj schreef:Is dat beleid niet in heel Amerika zo?
Heb ik nou in de zomer een maand voor niks droog gestaan? :( :stupid:
Naar mijn weten wel. Toen ik naar clubs/bars ging, werd mijn paspoort gecontroleerd en ook in de supermarkt als je daar drank wilt kopen.
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Ja, dat is in heel Amerika zo.
Het is wel zo dat bepaalde plaatsen, zoals in Florida tijdens Spring Break sommige alcoholverkooppunten de regels iets minder nauw nemen.(eigen ervaring)

Maar verder heb ik in Michigan ook nooit zelf alcohol kunnen kopen.
Ze gaan zelfs zover dat als je naast iemand staat die wel 21 is, ze soms toch ook naar jouw ID vragen. Maar een simpel: I'm not buying. wil dan nog weleens helpen.
- Mike
Hillz
Amerika-ontdekker

Bericht door Hillz »

In heel Amerika geldt dat inderdaad. Mijn ervaring is dat het in New York was 'losser' is.
Hudson
Amerika-ontdekker

Bericht door Hudson »

Klopt, in New York is het idd wat losser al blijft het soms zeker nog moeilijk

Greets
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

naast de 21 and over clubs heb je soms all ages venues of 18+. watje het beste kan doen is een plaatselijke krant oppikken. in Seattle heb je de Stranger, in NY de Village Voice, etc etc. En daar staan dan alle clubs in en dus ook wat voor ages. Vaak staat er ook bij wat voor stijl muziek of entertainment het is.

google anders all ages entertainment met san francisco.

maar alcohol zit er dus inderdaad niet in. of ze schenken het niet, of ze werken idd met een bepaald systeem en ze zijn best streng want er wordt in de meeste steden best veel op underage drinking gelet wat ik heb gezien.

succes
SEEING IS BELIEVING
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Ze vragen zeker op je legitimatie. Het maakt in de supermarkt niet uit hoe oud je bent. Ze willen dat kaartje zien. Achter me stond een omaatje van 80+ en ook die moest het laten zien.

Ik cafes restaurants heb ik het niet gemerkt. Maar ik ben dan ook ouder dan 21 en ze zien wel dat ik geen twijfel geval meer ben. Zeker omdat ik vaak voor het werk daar ben en in een oersaai pak loop.
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Ze vragen er eigenlijk altijd naar. Mijn vriendin wilde een keer zilveruitjes kopen en werd om ID gevraagd, bleek er 0,1% alcohol in te zitten :o
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Arjen schreef: bleek er 0,1% alcohol in te zitten :o
LOL, tja, daar kan je wel dronken van worden hoor!
Mijn eerste dronkenschap was namelijk al toen ik net geboren was! Mijn moeder had een hele doos kersenbonbons achter elkaar opgegeten, daar zit likeur in en mijn moeder gaf borstvoeding. Daarna zei mijn moeder tegen de verpleegkundige, ik snap niet wat er aan de hand is, maar Chantal is zo rustig vandaag, ze slaap al een hele poos. Zegt de verpleegkundige: waar is die hele doos bonbons? Mijn moeder: die heb ik in een keer achterover geslagen. Oh, nou dan weet ik wel waarom ze zo goed en lang slaapt :D blijkbaar werkt dat door?

Chantal
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer