Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Birgit73

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Birgit73
Amerika-newbie

Even voorstellen: Birgit73

Bericht door Birgit73 »

Hallo allemaal,

Hierbij mijn voorstelrondje: Ik ben Birgit en ik ben 36 jaar oud.
Afgelopen oktober ben ik met mijn zus 7 dagen naar Amerika geweest, eerst naar Washington en daarna New York.
Ik vond het helemaal geweldig. Een vriendin van mij woont voor 3 jaar in DC dus konden we daar gratis overnachten. Van Dc naar NY zijn we met de Peter Pan bus gegaan. Ook leuk om te doen!

Komend jaar heb ik mijn man zo gek gekregen (een fervent windsurfer) om mee te gaan naar Amerika, we gaan daar 3 weken rondreizen in een camper met onze dochters van 3 en 4 jaar! We willen een rondreis maken van SF via de nationale parken en dan via San Diego, Los Angeles weer naar SF!

Ik ben nog heel wat aan t uitzoeken want ik ben nog niet helemaal uit de reisvolgorde, dus ik denk dat ik hier wel wat tips en trucs kan vinden!

Groetjes Birgit
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Birgit73

Bericht door Petra/VS »

Welkom hier, Birgit! Leuk, dat je in Washington bent geweest, mijn favoriete stad :mrgreen: .
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Birgit73
Amerika-newbie

Bericht door Birgit73 »

Hoi Petra,

Ik vond Washington echt gaaf. We hebben onwijs veel gezien en ook veel gelopen. Maar ik zou er zo nog een keer naartoe gaan (wat ik ook eigenlijk nog wil)!
NY was dan weer een echte cultuurshock! In Dc hebben we heel veel museums bezocht, wat gewoon gratis is daar hè? Ongelooflijk!

Nu dan eerst maar drie weken naar West-Amerika, kijken wat we daar allemaal gaan meemaken!

Groetjes birgit
Ellen Schaefer
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Ellen Schaefer »

Hallo Birgit,

Welkom en veel plezier met het lezen van alle tips. Het is een behoorlijke afstand die jullie willen rijden met 2 kleintjes, maar moet lukken!
San Diego zullen de kids geweldig vinden (jullie denk ik ook :D ) Behalve de Zoo, Sea World, is er de marine haven (Gigantisch), Old Town (echt een aanrader) en Gas Lamp Area om doorheen te lopen (restaurantjes, barretjes, heel duur!!)

Wij wonen aan de kust en vinden dit gedeelte van Amerika echt zo mooi.

Heel veel succes met de voorbereidingen, en ik hoop dat je veel tips zult krijgen.

Groetjes
Ellen
www.elleninamerika.com
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.
Simoneamerika
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Simoneamerika »

Hallo Birgit,

Vorig jaar hebben wij ongeveer dezelfde ronde gemaakt in het zuidwesten met onze 2 kinderen van 11 en 17.
Seaworld in San Diego is echt een aanrader niet de attracties maar de shows zijn echt geweldig!

Ga ook langs het stadje Williams vlakbij de grand canyon, een heel leuk stukje route 66 en een leuke camping daar!

Dit jaar gaan we 3 weken (met camper weer) naar new York , New England lancaster washington.
Dus ben ook op zoek naar routesuggesties en leuke tips!

gr Simone
Birgit73
Amerika-newbie

Bericht door Birgit73 »

Ellen Schaefer schreef:Hallo Birgit,

Welkom en veel plezier met het lezen van alle tips. Het is een behoorlijke afstand die jullie willen rijden met 2 kleintjes, maar moet lukken!
San Diego zullen de kids geweldig vinden (jullie denk ik ook :D ) Behalve de Zoo, Sea World, is er de marine haven (Gigantisch), Old Town (echt een aanrader) en Gas Lamp Area om doorheen te lopen (restaurantjes, barretjes, heel duur!!)

Wij wonen aan de kust en vinden dit gedeelte van Amerika echt zo mooi.

Heel veel succes met de voorbereidingen, en ik hoop dat je veel tips zult krijgen.

Groetjes
Ellen
http://www.elleninamerika.com
Hoi Ellen ,

Bedankt voor je tips, ik heb ze genoteerd! Ja het is inderdaad een grote afstand, maar we proberen om de dag te rijden zodat het niet een hele lange campervakantie wordt. Ik heb even op je website gekeken en de tips voor autorijden genoteerd. Altijd handig om die te weten!
Hallo Birgit,

Vorig jaar hebben wij ongeveer dezelfde ronde gemaakt in het zuidwesten met onze 2 kinderen van 11 en 17.
Seaworld in San Diego is echt een aanrader niet de attracties maar de shows zijn echt geweldig!

Ga ook langs het stadje Williams vlakbij de grand canyon, een heel leuk stukje route 66 en een leuke camping daar!

Dit jaar gaan we 3 weken (met camper weer) naar new York , New England lancaster washington.
Dus ben ook op zoek naar routesuggesties en leuke tips!

gr Simone
Hoi SImone,

In Washington hebben we heel veel museums bekeken, die zijn over het algemeen gratis! En verder vond ik de stad heel mooi, rustig en gaaf om te zien, ik zou er zo weer heen gaan. Mijn vriendin woont in Bethesda, een iets hoger gelegen wijk van Washington, daar is het nog rustiger. De metro van DC vond ik prettiger dan die van NY maar dat is persoonlijk denk ik! Wij waren maar 3 dagen in NY dus hebben toen besloten om met de Hop-on Hop-Off bus te gaan en daar hebben we geen spijt van gehad.

Groetjes en veel plezier!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer