Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Betty Boop: rondje LA -> LA juli/augstus 2010
-
- Amerika-newbie
Reis Betty Boop: rondje LA -> LA juli/augstus 2010
Hallo allemaal,
In juli/augustus gaan we 4 weken naar het zuidwesten toe, waar we met de auto een 'rondje LA-LA' zullen rijden. We, dat zijn mijn man, onze 2 zonen (11 en 7) en ik.
Dat betekent dat we een kindvriendelijke route uitgestippeld hebben.
Onze route:
Los Angeles
Las Vegas
Phoenix
Tucson
San Diego
Anaheim
Santa Monica (Los Angeles)
Kan iemand ons vertellen hoeveel geld je ongeveer per dag uitgeeft aan maaltijden? Hebben jullie nog tips voor ons waar we lekker kunnen eten?
Verder vragen wij ons af hoe het zit met bellen naar Nederland... Doen jullie dat in Internet café's of kopen jullie een sim-kaart in Amerika. Wij willen graag een weblog bijhouden om zo ook een beetje de familie op de hoogte te houden.
Jullie zien vragen te over. Hopelijk kunnen jullie ons aan de antwoorden helpen.
Groetjes Yvonne
In juli/augustus gaan we 4 weken naar het zuidwesten toe, waar we met de auto een 'rondje LA-LA' zullen rijden. We, dat zijn mijn man, onze 2 zonen (11 en 7) en ik.
Dat betekent dat we een kindvriendelijke route uitgestippeld hebben.
Onze route:
Los Angeles
Las Vegas
Phoenix
Tucson
San Diego
Anaheim
Santa Monica (Los Angeles)
Kan iemand ons vertellen hoeveel geld je ongeveer per dag uitgeeft aan maaltijden? Hebben jullie nog tips voor ons waar we lekker kunnen eten?
Verder vragen wij ons af hoe het zit met bellen naar Nederland... Doen jullie dat in Internet café's of kopen jullie een sim-kaart in Amerika. Wij willen graag een weblog bijhouden om zo ook een beetje de familie op de hoogte te houden.
Jullie zien vragen te over. Hopelijk kunnen jullie ons aan de antwoorden helpen.
Groetjes Yvonne
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: rondje LA -> LA juli/augstus 2010
Allereerst, welkom op het forum
Wat willen jullie allemaal gaan zien dan onderweg? Ik neem aan dat jullie niet alleen de steden gaan bezoeken?
Misschien is het wel leuk om jullie route hier van dag tot dag ook te plaatsen.
Dan kan iedereen weer adviezen geven.

Wat willen jullie allemaal gaan zien dan onderweg? Ik neem aan dat jullie niet alleen de steden gaan bezoeken?
Misschien is het wel leuk om jullie route hier van dag tot dag ook te plaatsen.
Dan kan iedereen weer adviezen geven.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo, welkom op het forum!
Ik mis de parken in jullie route, maar ik neem aan dat het wel de bedoeling is om parken als Yosemite en Grand Canyon te bezoeken? Zion is ook een aanrader, zeker met kinderen omdat je er leuke, korte wandelingen hebt. Ik mis ook San Francisco.
Ik weet niet of Phoenix en Tucson voor de kinderen interessant zijn. Denk er aan dat het erg heet zal zijn daar.
Wij zijn al een aantal keren met de kinderen naar het zuidwesten geweest, in 2002 waren ze 7 en 9. Misschien hebben jullie iets aan onze reisverslagen.
Wat de kosten betreft: in ons 2008-verslag hebben we per dag aangegeven wat onze uitgaven waren en waar we gegeten hebben. Als jullie een gedetailleerdere route hebben zul je wel meer tips krijgen.
Wij kopen altijd een telefoonkaart waar we in telefooncellen mee kunnen bellen. Is niet duur. Je kunt ook overwegen om een laptop mee te nemen. Wij doen dat bewust niet omdat we ook wel eens niet willen internetten etc (en we voorzien een gevecht om die ene laptop), maar het is natuurlijk wel handig als je een weblog wilt bijhouden, en voorhet opslaan van foto's.
Wij maakten wel gebruik van de internetmogelijkheden in motels - soms staat er een computer voor algemeen gebruik - en in internetcafé's.
Marianne
Ik mis de parken in jullie route, maar ik neem aan dat het wel de bedoeling is om parken als Yosemite en Grand Canyon te bezoeken? Zion is ook een aanrader, zeker met kinderen omdat je er leuke, korte wandelingen hebt. Ik mis ook San Francisco.
Ik weet niet of Phoenix en Tucson voor de kinderen interessant zijn. Denk er aan dat het erg heet zal zijn daar.
Wij zijn al een aantal keren met de kinderen naar het zuidwesten geweest, in 2002 waren ze 7 en 9. Misschien hebben jullie iets aan onze reisverslagen.
Wat de kosten betreft: in ons 2008-verslag hebben we per dag aangegeven wat onze uitgaven waren en waar we gegeten hebben. Als jullie een gedetailleerdere route hebben zul je wel meer tips krijgen.
Wij kopen altijd een telefoonkaart waar we in telefooncellen mee kunnen bellen. Is niet duur. Je kunt ook overwegen om een laptop mee te nemen. Wij doen dat bewust niet omdat we ook wel eens niet willen internetten etc (en we voorzien een gevecht om die ene laptop), maar het is natuurlijk wel handig als je een weblog wilt bijhouden, en voorhet opslaan van foto's.
Wij maakten wel gebruik van de internetmogelijkheden in motels - soms staat er een computer voor algemeen gebruik - en in internetcafé's.
Marianne
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als je een laptop meeneemt kan je daar Skype opzetten en zo het thuisfront informeren.
Als je een beltegeod koopt bij Skype kan je goedkoop naar een vaste telefoon bellen in Nederland, 2 cent per minuut.
Niet vergeten een headsetje mee te nemen, bij deAction 2.50 euro.
Als je een beltegeod koopt bij Skype kan je goedkoop naar een vaste telefoon bellen in Nederland, 2 cent per minuut.
Niet vergeten een headsetje mee te nemen, bij deAction 2.50 euro.
Re: Reis Betty Boop: rondje LA -> LA juli/augstus 2010
Ik zou niet weten wat zo kindvriendelijk is aan Phoenix en Tucson in de zomer. Met 4 weken de tijd zou ik nog wat andere locaties toevoegen.
-
- Amerikafan
Hoi,
wij hebben afgelopen zomer 2009 ook een rondje LA-LA gedaan (ruim 3weken) met onze 3 kinderen (12/13/17) en ik zal je vertellen wat ZIJ geweldig hebben gevonden:
Los Angeles Hollywood en Universal Studios/Grand Canyon/Monument Valley/Zion/Las Vegas/San Fransisco/Santa Monica
succes met de voorbereidingen. 4 weken is geweldig met de kinderen! :dance:
Marjolein
wij hebben afgelopen zomer 2009 ook een rondje LA-LA gedaan (ruim 3weken) met onze 3 kinderen (12/13/17) en ik zal je vertellen wat ZIJ geweldig hebben gevonden:
Los Angeles Hollywood en Universal Studios/Grand Canyon/Monument Valley/Zion/Las Vegas/San Fransisco/Santa Monica
succes met de voorbereidingen. 4 weken is geweldig met de kinderen! :dance:
Marjolein
Hoi,
Wij hebben afgelopen zomer ook 4 weken rondgetrokken met onze 3 kinderen van 14, 13 een 11 jaar oud. Wij hadden een camper en konden dus af en toe ook zelf koken (barbecuen). Hoogtepunten voor onze kids waren : Universal studio's, raften bij Moab, Narrows lopen in Zion, Bryce, paardrijden in yosemite en fietsen over de Golden Gate Bridge. Onze kinderen, en wij ook, waren weg van San Francisco, voor kinderen denk ik een veel leukere stad dan LA. Ook leuk voor kinderen zijn de rangerprogramma's in de Nat. Parken, dit zijn leuke en leerzame vragen en opdrachten en ze kunnen daar een badge mee verdienen. Programma's zijn toegespitst op leeftijden.
Wij hadden de laptop meegenomen, leuk om een weblog bij te houden, de kids hadden contact met vriendjes via hyves. Wij konden berichten sturen en ontvangen, hebben dus niet gebeld naar huis, maar alles via de weblog. Het leuke hiervan is dat iedereen kan reageren, leuk om al die berichten uit Nederland te lezen.
Voor lekkere restaurantjes zijn verschillende topics te vinden. Lees ook eens reisverslagen van andere Amerika-gangers, daar haal je ontzettend voor tips uit.
Veel plezier met het uitzetten van een mooie route.
Nicole
Wij hebben afgelopen zomer ook 4 weken rondgetrokken met onze 3 kinderen van 14, 13 een 11 jaar oud. Wij hadden een camper en konden dus af en toe ook zelf koken (barbecuen). Hoogtepunten voor onze kids waren : Universal studio's, raften bij Moab, Narrows lopen in Zion, Bryce, paardrijden in yosemite en fietsen over de Golden Gate Bridge. Onze kinderen, en wij ook, waren weg van San Francisco, voor kinderen denk ik een veel leukere stad dan LA. Ook leuk voor kinderen zijn de rangerprogramma's in de Nat. Parken, dit zijn leuke en leerzame vragen en opdrachten en ze kunnen daar een badge mee verdienen. Programma's zijn toegespitst op leeftijden.
Wij hadden de laptop meegenomen, leuk om een weblog bij te houden, de kids hadden contact met vriendjes via hyves. Wij konden berichten sturen en ontvangen, hebben dus niet gebeld naar huis, maar alles via de weblog. Het leuke hiervan is dat iedereen kan reageren, leuk om al die berichten uit Nederland te lezen.
Voor lekkere restaurantjes zijn verschillende topics te vinden. Lees ook eens reisverslagen van andere Amerika-gangers, daar haal je ontzettend voor tips uit.
Veel plezier met het uitzetten van een mooie route.
Nicole
Groetjes Nicole
2009 http://amerikazw.reismee.nl
2012 http://amerikanoordwest.reismee.nl
2016 http://amerikano.reismee.nl
2018 http://amerika-wa-ny.reismee.nl
2009 http://amerikazw.reismee.nl
2012 http://amerikanoordwest.reismee.nl
2016 http://amerikano.reismee.nl
2018 http://amerika-wa-ny.reismee.nl
-
- Amerika-newbie
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie reacties.
Onderstaand een wat gedetailleerder overzicht van onze reisplannen:
- Amsterdam - LA
- Santa Monica, genieten van zon, zee, strand, de pier
- dagje Universal Studios
- Las Vegas, naar Grand Canyon, raften etc.
- Death Valley
- terug naar Las Vegas
- naar Phoenix, relaxen, zwemmen etc.
- Tucson, naar een ranch. paardrijden, zwemmen, etc.
- San Diego, oa naar Sea World
- Anaheim, paar dagen en dan naar Knotts Berry
- Santa Monica om nog een paar dagen lekker te genieten van zon, zee etc.
Graag krijgen wij ook tips over waar je lekker en betaalbaar kunt eten. Wij zijn geen McDonalds-fans.
Groetjes en fijne jaarwisseling, Yvonne
Bedankt voor jullie reacties.
Onderstaand een wat gedetailleerder overzicht van onze reisplannen:
- Amsterdam - LA
- Las Vegas, naar Grand Canyon, raften etc.
- Death Valley
- terug naar Las Vegas
Graag krijgen wij ook tips over waar je lekker en betaalbaar kunt eten. Wij zijn geen McDonalds-fans.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Willen jullie San Francisco, Highway 1 en Yosemite niet zien? Met jullie route kun je makkelijk via Zion, Bryce en Page. Die mag je dan eigenlijk ook niet missen. Ik zie dat jullie ook paard willen rijden? Je zou ook bij Bryce Canyon paard kunnen rijden i.p.v. bij Tucson. Het zou jammer zijn als je zo'n mooie kustroute, San Francisco en zo'n prachtig park als Yosemite niet meeneemt in je route. Persoonlijk zou ik Phoenix en Tucson uit de route halen en dan zou ik als ik jullie was gaan relaxen in Sedona of San Diego, waar het meestal wel aangenaam is qua temperatuur. Het kan in juli en augustus best wel heet zijn in Phoenix. 40 graden is heel normaal.
Dit zou een route kunnen zijn:
Dag 1: Los Angeles
Dag 2: Los Angeles (Anaheim)
Dag 3: Los Angeles (Anaheim)
Dag 4: Los Angeles - Pismo Beach
Dag 5: Pismo Beach - San Francisco
Dag 6: San Francisco
Dag 7: San Francisco
Dag 8: San Francisco - Yosemite
Dag 9: Yosemite
Dag 10: Yosemite - Lee Vining
Dag 11: Lee Vining - Death Valley
Dag 12: Death Valley - Las Vegas
Dag 13: Las Vegas
Dag 14: Las Vegas - Valley of Fire - Zion
Dag 15: Zion
Dag 16: Zion - Bryce Canyon
Dag 17: Bryce Canyon
Dag 18: Bryce Canyon - Page
Dag 19: Page
Dag 20: Page - Grand Canyon
Dag 21: Grand Canyon - Prescott (scenic byway 89a) - Sedona
Dag 22: Sedona - Palm Springs
Dag 23: Palm Springs - San Diego
Dag 24: San Diego
Dag 25: San Diego (Eventueel hier al naar Santa Monica, maar in San Diego heb je ook mooie stranden)
Dag 26: San Diego - Santa Monica
Dag 27: Santa Monica
Dag 28: Santa Monica - terugreis
Dit zou een route kunnen zijn:
Dag 1: Los Angeles
Dag 2: Los Angeles (Anaheim)
Dag 3: Los Angeles (Anaheim)
Dag 4: Los Angeles - Pismo Beach
Dag 5: Pismo Beach - San Francisco
Dag 6: San Francisco
Dag 7: San Francisco
Dag 8: San Francisco - Yosemite
Dag 9: Yosemite
Dag 10: Yosemite - Lee Vining
Dag 11: Lee Vining - Death Valley
Dag 12: Death Valley - Las Vegas
Dag 13: Las Vegas
Dag 14: Las Vegas - Valley of Fire - Zion
Dag 15: Zion
Dag 16: Zion - Bryce Canyon
Dag 17: Bryce Canyon
Dag 18: Bryce Canyon - Page
Dag 19: Page
Dag 20: Page - Grand Canyon
Dag 21: Grand Canyon - Prescott (scenic byway 89a) - Sedona
Dag 22: Sedona - Palm Springs
Dag 23: Palm Springs - San Diego
Dag 24: San Diego
Dag 25: San Diego (Eventueel hier al naar Santa Monica, maar in San Diego heb je ook mooie stranden)
Dag 26: San Diego - Santa Monica
Dag 27: Santa Monica
Dag 28: Santa Monica - terugreis
Groetjes René
Als je de route in je eigen schema wil aanhouden zou LA-Death Valley-Las Vegas-GC-Phoenix-Tucson-San Diego logischer zijn, maar ik zou toch maar serieus nadenken over de route van Gleuknie, zeker de eerste 14 dagen. Dan kan je in Las Vegas alsnog beslissen of je via Zion, Bryce etc wil gaan of meteen naar GC, Sedona, Phoenix en Tucson etc. In Mohave County vind je ook Dude ranches maar, net als in Phx-Tucson, zit je de hele dag in 100F + en zal je waarschijnlijk alleen 's morgens vroeg aktie ondernemen. Je onderschat de woestijnhitte in juli/augustus.
Yeehaw
Yeehaw
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Yvonne,Betty Boop schreef: Onderstaand een wat gedetailleerder overzicht van onze reisplannen:
- Amsterdam - LA
Het is natuurlijk heel leuk om lekker aan het strand te zitten, maar ik zou daar toch niet te veel tijd voor uittrekken. Strand heb je hier ook wel, maar al die prachtige natuur, parken en bezienswaardigheden van het zuidwesten niet. Neem onderweg motels met een zwembad, ga lekker in Las Vegas genieten van je hotel met zwembad, dan heb je onderweg ook meer rust.
Ik zou van LA direct naar de GC gaan en niet via Las Vegas. Misschien is het leuk om motels af te wisselen met een tent? Het is leuk kamperen in GC NP en ook in andere parken. Herten op de camping, kampvuurtje erbij ...Betty Boop schreef: - Las Vegas, naar Grand Canyon, raften etc.
Raften gaat echt niet lukken bij de Grand Canyon, dat kan alleen met meerdaagse tochten van Page of omgeving.
Paardrijden kan ook in parken als Bryce, Zion en Yosemite. Als Yosemite fan kan ik echt een aantal dagen in het park aanraden. Je vindt hier zelfs strandjes, mogelijkheden om te raften, fietsen, zwemmen en paardrijden. En geweldige wandelmogelijkheden, ook voor kinderen. En het is er minder heet dan in de plaatsen die jij wilt bezoeken.Betty Boop schreef: - Death Valley
- terug naar Las Vegas
Er zijn ontzettend veel mogelijkheden, zeker in de grotere steden. In de parken is de keuze minder groot, (en geen Mc Donalds) maar betaalbare opties zijn er altijd.Betty Boop schreef: Graag krijgen wij ook tips over waar je lekker en betaalbaar kunt eten. Wij zijn geen McDonalds-fans.
Als je de route en overnachtingen ongeveer weet, is het makkelijker om wat suggesties te geven. Populaire ketens zijn bijvoorbeeld de Pizza Hut, Denny's, IHOP etc. Het aardige van uit eten gaan in Amerika is dat het helemaal niet gek is om een extra bord te vragen; je kunt dan 3 gerechten nemen, en er met z'n vieren van eten. De porties zijn er vaak groot genoeg voor.
Marianne
Hallo Yvonne,Betty Boop schreef:Hallo allemaal,
Waar je kunt eten is natuurlijk erg persoonlijk, ik vind de eerder genoemde Denny's, iHop enz nogal vreetschuren die ook niet eens heel goedkoop zijn. Ik woon in Phoenix en een aantal ketens hebben al een tijdje 2 for 20 or 3 for 20 aanbiedingen.
Dan heb je een voorgerecht, hoofdgerecht en soms toetje voor 2 personen voor 20 dollar. Je deelt dan de appetizer, ieder een eigen hoofdgerecht en deelt dan het toetje.
Met de formaten porties hier werkt dat prima. Wat je uitgeeft hangt af van wat je eet, maar bij ondergenoemde ketens zijn de prijzen redelijk en heb je ook een redelijke eetervaring.
Landelijke ketens:
Chili's, TGI Fridays, Applebees
voor 4 personen incl drinken en een NL tip

Verder zou ik zeggen kijk ook naar:
Pizza:
California Pizza Kitchen.
Italiaans (vooral pasta en salade):
Olive Garden
Orientaals:
PF Changs (wel iets duurder maar heerlijke gerechten)
En als je hier in de buurt bent (keten zit alleen in Phoenix) dan zou ik zeker YC's Mongolian Grill aanraden, voor 10 dollar per persoon (tax en drinken incl) krijg je een bowl die je met vlees en groenten vol kunt stampen en die vervolgens gegrilled wordt. Geen bijzondere ambiance maar wel heerlijk en goedkoop.
Wat betreft bellen, als je nog geen laptop het zou ik zeggen koop hier bij een Best Buy of Walmart een netbook. Ik heb ze gezien vanaf 200 dollar. Dan kan je Skypen naar huis (camera zit er vaak in), kan je direct je weblog bijhouden en je houdt er een leuk speelje aan over voor de kinderen oid.
Succes.
Erwin
Je zou ook deze keten kunnen proberen:
http://www.in-n-out.com/
Yeehaw schreef:Je zou ook deze keten kunnen proberen:
Oh yeah, het is wel heel McDonalds achtig maar de burgers zijn erg goed. (het nooit ingevroren en dus vers verhaal)
Bestel de low carb variant (niet op het menu maar ze snappen het wel), dan krijg je in plaats van de broodjes krijg je dan de burger in sla gewikkeld. Nice!
Hoi Yvonne,
Wij hebben inmiddels 3 keer het bekende rondje door het westen gedaan met onze kinderen ( nu 11 en 15)
Met 4 weken kun je een mooi rondje maken en zou ik je route nog eens bekijken.
Wat onze kids leuk vonden....
Slide Rock in Sedona ( natuurlijke glijbanen in mooie rode rotsen)
Page ( boottocht over het lakepowell meer, bezoekje aan de glenn canyondam, een wandeling naar Horse Shoe Bend en met de indianen mee naar Antelope Canyon)
Monument Valley (logeren in een villa met uitzicht over de valley)
Grand Canyon
Zion (riverwalk)
Bryce Canyon ( navajoloop)
San Fransisco (pier 39, zeehondjes kijken, alcatraz, Goldengatepark, fietsen over de brug)
Ik zou zeker naar Yosemitepark gaan ( overnachten in een tent is een leuk avontuur)
Wij zijn naar Bodie geweest (mooi verlaten dorpje)
Las Vegas ( de thema hotels bekijken en overnachten in circus circus, waar ze lekker los kunnen op de achtbanen)
San Diego ( seaworld en het strand)
L.A. (Univesal Studio's, walk of fame, santa monicapier)
Ik zou zoveel mogelijk hotels met een zwembadje bespreken. Dat kunnen de kids wel waarderen na een lange autorit.
Wat betreft het eten
In de grote steden heb je veel ketens en is er keus genoeg, echter als je in de afgelegen gebieden bent, dan is het soms best zoeken naar een geschikt restaurant.
Wij hebben het afgelopen jaar allemaal lowbudget proberen te doen ( 28 dagen eten is een hoop geld) en wij waren voor het eten rond de 80 euro per dag kwijt! (dan hebben we echt opgelet en bij goedkope ketens gegeten, zoals Danny's, Sissler, pizzahut, Wendy's etc.)
In dit bedrag zitten dan ook de boodschappen die we onderweg deden voor een broodje en drinken.( je moet immers ook ontbijt en lunch niet vergeten!)
We hadden een koelbox gekocht en die vulde we elke dag met ijs en drinken voor onderweg.
Succes met de voorbereidingen...
Wij hebben inmiddels 3 keer het bekende rondje door het westen gedaan met onze kinderen ( nu 11 en 15)
Met 4 weken kun je een mooi rondje maken en zou ik je route nog eens bekijken.
Wat onze kids leuk vonden....
Slide Rock in Sedona ( natuurlijke glijbanen in mooie rode rotsen)
Page ( boottocht over het lakepowell meer, bezoekje aan de glenn canyondam, een wandeling naar Horse Shoe Bend en met de indianen mee naar Antelope Canyon)
Monument Valley (logeren in een villa met uitzicht over de valley)
Grand Canyon
Zion (riverwalk)
Bryce Canyon ( navajoloop)
San Fransisco (pier 39, zeehondjes kijken, alcatraz, Goldengatepark, fietsen over de brug)
Ik zou zeker naar Yosemitepark gaan ( overnachten in een tent is een leuk avontuur)
Wij zijn naar Bodie geweest (mooi verlaten dorpje)
Las Vegas ( de thema hotels bekijken en overnachten in circus circus, waar ze lekker los kunnen op de achtbanen)
San Diego ( seaworld en het strand)
L.A. (Univesal Studio's, walk of fame, santa monicapier)
Ik zou zoveel mogelijk hotels met een zwembadje bespreken. Dat kunnen de kids wel waarderen na een lange autorit.
Wat betreft het eten

Wij hebben het afgelopen jaar allemaal lowbudget proberen te doen ( 28 dagen eten is een hoop geld) en wij waren voor het eten rond de 80 euro per dag kwijt! (dan hebben we echt opgelet en bij goedkope ketens gegeten, zoals Danny's, Sissler, pizzahut, Wendy's etc.)
In dit bedrag zitten dan ook de boodschappen die we onderweg deden voor een broodje en drinken.( je moet immers ook ontbijt en lunch niet vergeten!)
We hadden een koelbox gekocht en die vulde we elke dag met ijs en drinken voor onderweg.
Succes met de voorbereidingen...
Hoi,
Ik ben nieuw hier..maar weet dat je in L.A en San Diego een kaart kunt kopen waarmee je een aantal dagen diverser bezienswaardigheden/attracties kunt bezoeken. http://www.golosangelescard.com http://www.gosandiegocard.com.
Wij willen in de zomer van 2011..een week of vier of nog langer gaan ( ..maar eerst zien of we genoeg werkzaam kunnen blijven ...man is zzp-er...en ik ben werkzaam op scholen en heb dus 6 weken vrij) met kids van dan 8,11 en 13 jaar.
Blijf dit onderwerp dus vol interesse volgen.
Bedankt alvast voor alle tips!
Ik ben nieuw hier..maar weet dat je in L.A en San Diego een kaart kunt kopen waarmee je een aantal dagen diverser bezienswaardigheden/attracties kunt bezoeken. http://www.golosangelescard.com http://www.gosandiegocard.com.
Wij willen in de zomer van 2011..een week of vier of nog langer gaan ( ..maar eerst zien of we genoeg werkzaam kunnen blijven ...man is zzp-er...en ik ben werkzaam op scholen en heb dus 6 weken vrij) met kids van dan 8,11 en 13 jaar.
Blijf dit onderwerp dus vol interesse volgen.
Bedankt alvast voor alle tips!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Eten bij Applebee en Outback steakhouse vonden wij erg lekker en ook niet duur. Ik heb bij Tucson ook leuke tochten gezien te paard door de desert tussen de Saquara cactussen zag er stoer uit. Wel warm maar in Zion en Bryce kan het ook heel warm zijn in de zomer, wel supermooie parken trouwens, sprak mij meer aan dan Yosimety maar ik denk dat dat komt omdat wij daar in het weekend waren toen reed je gewoon file in het park.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht