Zoals al eerder ergens aangegeven op dit forum, gaan mijn vriend (amerikaan) en ik 29 juni 2006 trouwen. Hierna gaan we voor mij een visum aanvragen en willen wij emigreren.
Ik vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn, die deze plannen hebben, of hier al mee te maken hebben gehad.

Ik sta volledig achter onze keuze, maar soms heb ik toch die kriebels...... wat nou als ik verschrikkelijke heimwee krijg? Niet per se naar Nederland, maar dan vooral naar mijn familie.

Ik weet dat er van alles en nog wat bestaat om contact te houden, en we kunnen altijd bij elkaar op vakantie enzo, maar ik ben af en toe best wel bang dat ik misschien toch heimwee krijg. In het verleden als wij bij de familie op bezoek zijn geweest heb ik er geen last van gehad, maar in dit geval gaan we niet op vakantie en komen we in principe niet terug.......
Begrijp me aub niet verkeerd, zoals eerder gezegd, ik sta voor de volle 100% achter onze keuze, maar ik vroeg me gewoon af of meerdere mensen hiermee te maken hebben (gehad) en hoe ze daar mee om zijn gegaan

Thanks,
Rebecca