Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Op Cheaptickets.com kan je onder andere multi-city reizen ingeven. Daar kom ik voor jouw data op 860$ uit, enkel de vlucht van NYC naar SFO is dan rechtstreeks, de 2 andere vluchten hebben een tussenstop in Londen (1h30 wachten heen, 3h40 terug). Expedia kan dat ook, maar daar kreeg ik een foutmelding. Dat zijn de eerste twee sites met multicity waar ik nu kan opkomen. Op Delta.com kom je voor rechtstreekse vluchten op 1160 euro per persoon.
Bij eBookers kan je ook stopovers / meerdere luchthavens invoeren. Heb jouw gegevens even ingevoerd, zie deze link, totaalbedrag vanaf 585 p.p., da's met een overstap in Londen (heen en terug).
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Weet er iemand of je op websites zoals cheaptickets, cheapflights,... ook een annulatieverzekering kunt nemen op jouw vlucht? Of is dit enkel als je met een tussenstap zoals Connections, reisbureau,... werkt?
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Moest het niet lukken ,dan zou je een annulatieverzekering kunnen afsluiten bij bv.Touring .Die maken daar nu net promotie voor http://www.touring.be/nl/beschermen/vak ... arison.asp .Je kan zelfs een jaarlijkse polis afsluiten waardoor je ineens voor meerdere reizen die je op 1 jaar zou maken ,gedekt bent.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Of ook via Toeris.eu, dat zijn verzekeringen via de Europeesche.
Hallo allemaal,
Wij zijn ook op zoek naar de beste tickets (2) voor de volgende reis:
Vrijdag 23 april naar Washinton (vanaf Schiphol, als het veel € scheelt mag het ook Duitsland of België zijn)
Zondag 2 mei van New York naar Orlando (we reizen eerder van Washington naar NY met de trein)
Zaterdag 8 mei van Orlando naar huis (aankomst in NL/DU/BE mag op zondag 9 mei zijn)
Eventueel kunnen alle data 1 dag vervroegd of 1 dag verlaat worden (reisduur gelijk houden).
Vind het vreselijk zoeken...wie vind het leuk om ons te helpen?
Wij zijn ook op zoek naar de beste tickets (2) voor de volgende reis:
Vrijdag 23 april naar Washinton (vanaf Schiphol, als het veel € scheelt mag het ook Duitsland of België zijn)
Zondag 2 mei van New York naar Orlando (we reizen eerder van Washington naar NY met de trein)
Zaterdag 8 mei van Orlando naar huis (aankomst in NL/DU/BE mag op zondag 9 mei zijn)
Eventueel kunnen alle data 1 dag vervroegd of 1 dag verlaat worden (reisduur gelijk houden).
Vind het vreselijk zoeken...wie vind het leuk om ons te helpen?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Wij hebben vandaag geboekt bij Expedia, 19 juli Brussel-Philadelphia-Phoenix en 12 augustus terug via San Francisco-Phil.-Brussel, beide keren 2 uur overstaptijd, 737 euro p.p. Vanaf Amsterdam was het 300 euro pp duurder en dat vonden we met 4 personen toch wel heel veel. We vliegen met US airways, er stond op de site bij de heenweg 50% op tijd en terug 70%. Ik heb nooit eerder gezien dat dat erbij stond. Wij zijn tot nu toe in de gelukkige omstandigheden dat we na 5 keer Amerika nog nooit vertraging hebben gehad dus laten we dat maar zo houden!
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooie prijs. Ik ben blij dat wij in november al geboekt hebben voor onze vlucht van Amsterdam naar Phoenix (13 juli). Het is nu wel heel duur geworden zeg!
Kijk wel regelmatig op je vluchtgegevens. Wij vliegen ook in juli met Continental en US Airways en ons toestel is al twee keer veranderd (en onze stoelen dus ook)
Marjon
Kijk wel regelmatig op je vluchtgegevens. Wij vliegen ook in juli met Continental en US Airways en ons toestel is al twee keer veranderd (en onze stoelen dus ook)
Marjon
Damn da's heel goedkoop! Zie 'm nu zelfs voor 560 euro staan. Alleen jammer dat de vlucht terug zo lang duurt... Zondagavond 20:50 in Schiphol aankomen en maandag weer werken gaat zwaar worden. De site is heel handig, maar ook erg langzaam! Vanavond thuis ook maar eens proberen. Die prijzen zijn niet slecht! Helaas kunnen we pas 30 januari boeken. Hopelijk zijn de prijzen dan ook nog zo gunstig...Syd schreef:Bij eBookers kan je ook stopovers / meerdere luchthavens invoeren. Heb jouw gegevens even ingevoerd, zie deze link, totaalbedrag vanaf 585 p.p., da's met een overstap in Londen (heen en terug).
Bedankt!
Even een algemene vraag. Komt het voor dat sites als ebookers, cheap tickets enz. een vlucht goedkoper aanbieden dan de luchtvaartmaatschappij zelf? Ben al een tijdje aan het zoeken en het valt me op dat de luchtvaartmaatschappijen goedkoper zijn, soms maar een tientje, maar altijd iets.
Herkennen jullie dit? Scheelt een hoop gezoek, kun je direct kijken welke maatschappijen waarheen vliegen en dan op hun sites kijken, als dit klopt. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Herkennen jullie dit? Scheelt een hoop gezoek, kun je direct kijken welke maatschappijen waarheen vliegen en dan op hun sites kijken, als dit klopt. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
- Doockles
- Amerika-expert
Ja, ik weet wel dat het los kan (heb zo een reisbijstand), maar ik vind het handig om het enkel te nemen op mijn eigenlijke vlucht. Maar als ik via dergelijke sites probeer te boeken, net zoals bij United, Continental enz. zelf, zie ik nergens een optie om dat te nemen.Knabbeltje schreef:Moest het niet lukken ,dan zou je een annulatieverzekering kunnen afsluiten bij bv.Touring .Die maken daar nu net promotie voor http://www.touring.be/nl/beschermen/vak ... arison.asp .Je kan zelfs een jaarlijkse polis afsluiten waardoor je ineens voor meerdere reizen die je op 1 jaar zou maken ,gedekt bent.
Vandaar mijn vraag of er mensen zijn die weten of het kan.

Onze reisverslagen:
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een ticket (tot vervelens toe), maar de prijzen liggen voorlopig toch een beetje aan de hoge kant, daarom hier toch maar eens om hulp vragen
Ik ben op zoek naar een vliegtuigticket:
Vertrek: 1 augustus 2010: Brussel - San Francisco
Terug: 26 augustus 2010: Las Vegas - Brussel.
De goedkoopste tickets die ik voorlopig vind zijn: 797 euro via Connections (1 overstap) en 777 euro via Cheaptickets (maar hier wel met 2 overstappen). Ik veronderstel dat ik toch nog een goedkoper ticket moet kunnen vinden? Volgens de promoties van Connections zou je in de periode dat ik vlieg op San Francisco moeten kunnen vliegen voor 699 euro, maar deze prijs bekom ik niet? Ik kan gerust een paar dagen vroeger/later vertrekken, maar moet ten laatste op 26 augustus weer naar huis. Kan eventueel ook vanaf een andere luchthaven vertrekken, kortom, ben flexibel! Ben -26j (jongere).
Is er iemand die ergens een goedkoop ticket uit de brand kan slepen? Eeuwige dank!!!

De goedkoopste tickets die ik voorlopig vind zijn: 797 euro via Connections (1 overstap) en 777 euro via Cheaptickets (maar hier wel met 2 overstappen). Ik veronderstel dat ik toch nog een goedkoper ticket moet kunnen vinden? Volgens de promoties van Connections zou je in de periode dat ik vlieg op San Francisco moeten kunnen vliegen voor 699 euro, maar deze prijs bekom ik niet? Ik kan gerust een paar dagen vroeger/later vertrekken, maar moet ten laatste op 26 augustus weer naar huis. Kan eventueel ook vanaf een andere luchthaven vertrekken, kortom, ben flexibel! Ben -26j (jongere).
Is er iemand die ergens een goedkoop ticket uit de brand kan slepen? Eeuwige dank!!!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Heb je al gebeld met Connections? Veel mensen krijgen dan wel de tarieven waarmee ze reclame maken.
- Doockles
- Amerika-expert
Ja, er zijn idd nog meer mogelijkheden dan diegene die ze op hun website tonen!
Ik had vorige week ook een aantal vluchten gezien die dit weekend ineens "verdwenen" waren. Ik heb dan een mailtje gestuurd met de vraag of deze vluchten nog kunnen geboekt worden en of deze misschien na de lopende actie opnieuw in de lijst zouden staan.
Ik kreeg vandaag het antwoord dat die vluchten er niet tussenstaan omdat ze enkel de goedkoopste tonen. De vlucht die ik zocht was zo'n 30€ duurder en stond daarom niet meer op de lijst. Maar die 30€ was nog altijd stukken goedkoper dan vele andere vluchten die ik vond op hun site. Dus bellen of mailen naar het contactcenter of een kantoor kan wel eens nuttig zijn
Ik had vorige week ook een aantal vluchten gezien die dit weekend ineens "verdwenen" waren. Ik heb dan een mailtje gestuurd met de vraag of deze vluchten nog kunnen geboekt worden en of deze misschien na de lopende actie opnieuw in de lijst zouden staan.
Ik kreeg vandaag het antwoord dat die vluchten er niet tussenstaan omdat ze enkel de goedkoopste tonen. De vlucht die ik zocht was zo'n 30€ duurder en stond daarom niet meer op de lijst. Maar die 30€ was nog altijd stukken goedkoper dan vele andere vluchten die ik vond op hun site. Dus bellen of mailen naar het contactcenter of een kantoor kan wel eens nuttig zijn

Onze reisverslagen:
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Heb even voor je gekeken.gooss schreef:Ik ben al een hele tijd op zoek naar een ticket (tot vervelens toe), maar de prijzen liggen voorlopig toch een beetje aan de hoge kant, daarom hier toch maar eens om hulp vragen![]()
Op Kayak.com kan je voor 761 euro boeken bij American Airlines, bij vliegtickets.be is het 778 euro (maar slechte tijden). Alle andere sites waar ik op gezocht heb, ook met speling in de data, (budgetair, vliegtarieven, vliegtickets, expedia.fr, ebookers) waren beduidend duurder (900 - 1100 euro).
Hoi allemaal,
Hoeveel dagen vantevoren kon je ook alweer een vlucht boeken?
En is het verstandig dat dan zo vroeg mogelijk te doen om de beste tarieven te krijgen of is het juist beter af te wachten?
Wij zouden graag in juli 2011 (dus pas over meer dan 1 jaar!!!) met z'n achten(4 volw. +4 kids) vier weken willen reizen in de VS. Omdat dit middenin de schoolvakanties valt moeten we er volgens mij zo vroeg mogelijk bij zijn?
Groetjes,
Inge
Hoeveel dagen vantevoren kon je ook alweer een vlucht boeken?
En is het verstandig dat dan zo vroeg mogelijk te doen om de beste tarieven te krijgen of is het juist beter af te wachten?
Wij zouden graag in juli 2011 (dus pas over meer dan 1 jaar!!!) met z'n achten(4 volw. +4 kids) vier weken willen reizen in de VS. Omdat dit middenin de schoolvakanties valt moeten we er volgens mij zo vroeg mogelijk bij zijn?
Groetjes,
Inge
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Meestal komen de eerste tickwets 330 dagen voor de vluchtdatum beschikbaar.
Wanneer je het beste kan boeken is toch een beetje gokken, soms is vroeg boeken beter en soms kan je beter even wachten.
De stelregel is eigelijk als je tickets ziet voor een voor jou aantrekkelijke prijs moet je boeken.
Wij kochten 15 augustus 2009 tickets voor 16 april 2010 en daarna zijn ze alleen maar duurder geworden.
Wanneer je het beste kan boeken is toch een beetje gokken, soms is vroeg boeken beter en soms kan je beter even wachten.
De stelregel is eigelijk als je tickets ziet voor een voor jou aantrekkelijke prijs moet je boeken.
Wij kochten 15 augustus 2009 tickets voor 16 april 2010 en daarna zijn ze alleen maar duurder geworden.
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hivana schreef:Mooie prijs. Ik ben blij dat wij in november al geboekt hebben voor onze vlucht van Amsterdam naar Phoenix (13 juli). Het is nu wel heel duur geworden zeg!
Marjon
misschien kijk ik er overheen maar wat deed een ticket toen jullie boekten in november voor de zomerperiode? Nu zitten de scherpe prijzen volgens mij allemaal zo rond 720-750. Ook wij bereiden ons voor om in de zomer van 2011 te gaan (rond 9 aug 2010-3 sep 2010)
Gr,
René
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Ligt het aan mij of is alles vandaag weer een paar tientjes duurder geworden voor het hoogseizoen naar de westkust? 

Bedankt voor het opzoekingswerk, dat waardeer ik echt!!merluza schreef:Heb even voor je gekeken.gooss schreef:Ik ben al een hele tijd op zoek naar een ticket (tot vervelens toe), maar de prijzen liggen voorlopig toch een beetje aan de hoge kant, daarom hier toch maar eens om hulp vragen![]()
Op Kayak.com kan je voor 761 euro boeken bij American Airlines, bij vliegtickets.be is het 778 euro (maar slechte tijden). Alle andere sites waar ik op gezocht heb, ook met speling in de data, (budgetair, vliegtarieven, vliegtickets, expedia.fr, ebookers) waren beduidend duurder (900 - 1100 euro).

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2973 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties